İyi okumalar. 🍀🍀
Alparslan'ın
Sabah uyandığım göğsümde uyuyan karımı görünce yüzümde sıcak bir gülümseme oldu.
Onu kaldırmadan dikkatli ve sessiz bir şekilde yataktan kalktım ve banyoya gittim. Günlük rutiblerimi halledip mutfağa gittim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
Sofrayı kurarken mutfağa uykulu bir şekilde olan oğlum geldi. Beni görünce " Günaydın babiş"" Günaydın oğlum hadi bakalım anneyi kaldıralım. "" Tamam "
Yatak odasına girdiğimiz zaman Tomris'in hazırşandığonı gördük, tabii ki de oğlum benden önce koşup " Günaydın anniiş:"" Günaydın oğlum." Deyip yanıma geldi ve yanağımdan öpüp " Günaydım hayatım. "
Bende onun alnını öpüp " Günaydın güzelim" Deyip mıtfağa gittik ve yemekleri yedik.Tomris'ten
Odaya gidip üstümü giyindim ve Ayaz'ın odasına gidip onuda giydirdim. Biz odadan çıktığımız an dış kapının yanında Alparslan ayakkabılarını giyiyordu. Evden çıkıp, arabaya gittik ve yola çıktık. Canımız sıkılmasın diye Skopava'nın "ben hala vazgeçmedim" Adlı şarkısını açtım.
Soğuk bir akşamüstünde
Bitmez sandım, çok geç kalmıştım, inanmıştım
Ölü biri bi' kör sevdi
Görmez ama duyar sanmıştı, yanılmıştı
Son bi' kez daha
Ne dediysem
Yok bi' söz daha
Dön bana sen
Yolumdan döndüm, bak seninim
Öldüm kaç kere
Dil döktüm
Aşka yenil-
Yolumdan döndüm, bak seninim
Öldüm kaç kere
Dil döktüm
Aşka yenildim
Soğuk bir akşamüstünde
Buldum sandım, başta yanlıştım, yanılmıştım
Öyle güzel güldü bana
Rüya sandım, inanmamıştım, uyanmıştım
Son bi' kez daha
Ne dediysem
Yok bi' söz daha
Dön bana sen
Vazgeçmem (Bil istedim)
(Duy istedim, gör sevgilim)
Vazgeçmem (Bil istedim)
(Duy istedim, gör sevgilim)
Ben hala vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, ben hala vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, ben hala vazgeçmedim
Bil istedim, duy istedim
Gör sevgilim, ben hala vazgeçmedimArabadan inip karşımızdaki konağa baktım. Ve içine gitmeye başladık. Korumalar bize kapıyı açtığında bizim evin bahçesinden bile büyük ve gösterişli bir bahçe bizi karşıladı. Konağa doğru gittik ve Alparslan kapıyı çaldı Hemen kapı açılmıştı.
Sanki kapını arkasında bekliyorlardı. Arkadaş bu ne hız.
Bize kapıya açan Selin hanım " Hoşgeldiniz kızım. "" Hoşbulduk sekin hanım. "
Hanım dediğim zamn yüzü düştü ama sonra kendini toparladı. Ve " Hadi içeriye geçelim " Dediİçeriye geçtik ama gelmez olaydık bu ne arkadaş gören ordu zanneder mübarek.
Bizi gören Mahir bey ayağa kalktı ve yanımıza geldi. " Hoşgeldiniz " Dedi ve Alparslan da ona karşılık olarak " Hoşbulduk Mahir bey " Dedi. " Evet kızım size aileni tanıtmaya başlayım zaten anca biter. Şu köşede oturan en büyük abin toprak 29 yaşında mimar ve bizm şirketiniz çalışıyor. Yanındaki gelinim Eslem. Eslem de inşaat mühendisi ve bir oğulları var ama şuan yukarda yatıyor. " Toprak bey bana selam verip Alparslanile de tokalaştılar. Eslem hanım ise bana gülümseyip " Memnun oldum canım " Dedi bende ona karşılık olarak " Bende memnun oldum. " Dedim ve Mehir bey devam ettti."Şurdaki savaş abin PÖH 28 yaşında ve evli birde bir kızı var ama eşi şuan ailesinin yanında. " Dediği zaman savaş baktım bana öfkeli bakışlar attığını zannediyor lakin ben hiç korkmadım zaten bir Türk askeri asla korkmaz..
" Savaşım yanında ki ise barış abin ve ikizler JÖH ve evli eşi 5 aylık hamile ama bir türlü cinsiyetini öğrenemedik. Barışım eli Büşra Anaokulu öğretmeni 26 yaşında sonra şurdaki an Doğu abin 27 yaşinda doktor ve nilanlı ama bişanlıdı bırda değil. Ve bizim hastanemizde çalışıyor. Hayat ise 24yaşımda ve tasarımcı. Doğu'nun yanında olan ikiz utku. Terörle mücadele savcısı evli ve eşi melis 22yaşımda cumhuriyet savcısı 2 aylık hamile " Dedö ve durdu.
İkiz mi dedi?
Hayalim gerçek mi oldu?
Selin hanım devam etti. " Şurdaki iki olandan sağdaki 1 kardeşin batı 17 yaşında ve lise 3 e gidiyor.
Selin hanım sözünü bitirdiği zamn Batu " O benim ablam değil " Dedi. Belindeki ellerin sinirden yumruk olduğunu hissettim. Ona bakarak " Bende seni kardeşim olarak kabul etmiyorum zaten. " Dedim ve Selin hanıam dönüp " Devam edin siz lütfen " Dedim ve selin hanım devam etti.
" Soldaki en küçük kardeşin efe 6 yaşında ve 1. Sınıfa gidiyor. Ben de annen 52 yaşındayım ve mimarım. Baban Mahir 53 yaşında ve albay. " Dedi . " Hadi sofraya geçelim. " Dedi ve sofraya geçtik. Yemek yerken telefonum çaldı ve arayana baktım Ali Albaydı. Asker olduklatımı bilmediği için normal olarak açtım.( + : ali, - : Tomris )
+ kızım ne yapıyorsunuz.
- karaman ailesi ile yemek yiyorz amca bir sorun mu var.
- hayır kzım sadece merak ettim.o zamn siz yemeğinzi yiyin afiyet olsun bir şey olursa beni direk ara tamm mı+ tamam amca
Dedim ve yemeğe devam ettim. Yemekten sonra salona geçtik kahveleri içtik. Savaş ile Batı hala bana ve Alparslan a dik dik bakmaya başlamışlardı. Ve selin hanım " Kızım ne meslek ile uğraşıyorsunuz" dedi. Savaş alaylı bir tavır ile " Anne sence ne meslek yapıyor olabili ki mesleği yoktur ki koca parası yiyordur. " Dedi Alparslan direk olarak ayağa kalktı savaşın boğazına yapışıp " Sen benim karıma, bir kadına, bir kardeşine hatta onı da geçtim bir yüzbaşıya bunu demeye hakkın yok. " Dedi tabi salondaki herkes şoka girdi.
Bende bimeEvet bu da benim iç sesim hep en yanlış zaman da gelir kendisi.
Ama kalbimi kırıyorsun tomriscimDua et kafanı kırmıyorum ay neyse ben kocamı tutayım.
" Alpaslan dur tamam bak öldüreceksin" Alparslan durdu ve ellerini savaşın boğazından çekti ve bir daha" benim karım hakkında bir kelime etsen senin hayatını dar ederim bunu bilmiş ol. " Dedi ve Mahir beye dönüp " Biz artık kalkalım bu kadar tatasızlık yeter zaten ayazda uyudu. "
" Peki oğlum hadi görüşürüz" " Hayırlu akşamlar " Diyip konaktan çıktık. Ve arabaya bindik eve doğru gitmeye başladık. Eve geldiğimizde direk yataklara geçtik ve uyuduk.
Evet arkadaşlar sizi fazla beklettiğim biliyorum o yüzden pazar günü değil de bugün attım.
İyi okımalar yıldızı basmayı ve yorum yaparsanız mutlu olurum.
Haftaya görüşürüz. 🍀🍀🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Tomris ŞAHİN (Gerçek ailem)
ChickLitAcılara alışmış bir kadın, büyür ve aşık olduğu vatanını korumak için asker olur. İŞTEEEE karşınızda Tomris Şahin.