Figyelmeztetés!Csak NAGYON erős lelkületűeknek!❗️❗️Brayden
-Végre itt vagy!-mondja a lány az ágyon.Már délelőtt elrendeltem ,hogy legyen a szobájában engem várva.Meg szerettem volna leckéztetni ,azért ,mert múltkor rá hajtott apámra.Undorító ,mint ő!
Most azt hiszi szerelemből ,vagy éhségből jöttem ,de rohadtul nem.-Jó szerelés!-mutatok az egy szál vékony bugyijára és a bőr melltartójára.Azzal fogom majd jól elverni a melleit ,hogy holnapra szép lilák legyenek.-Vedd le a melltartót!-parancsolom.Egy mosoly kíséretében leveszi magáról és félre dobja.Esküszöm ,majdnem az egész mellét eltakarja a mellbimbója .Eléggé undorító látvány terül szét előttem.
-Tetszik a látvány?-incselkedik.
-Mutasd meg mit tudsz.-mutatok a farkamra.Egy kis csalódottság ül ki az arcára ,de korrigálja a mosolyával.Leülök a székére és oda invitálom magamhoz.Széthúzom a cipzáramat és kiengedem a farkam.-Nézzük meg ,hogy jó kurva vagy e.-fogom meg a nyakát.
Nem kell kényszerítenem ,magától emeli sminktől ázó arcát a farkamra.Az a furcsa ,hogy még mindig nem unom a szopást sem a szopatást.Végignyalja először az egészet ,majd elkezdi szopni a makkom.Nem mondom egyáltalán ,hogy jó .Eléggé szar ,de így este fele tökéletes a többit levezetni.Beljebb enged engem a szájába én meg élvezem a meleg helyet amiben vagyok.
-Szopjál már rendesen!-emelem feljebb a hangom.Úgy tűnik kicsit megembereli magát és beljebb veszi a méreteimet.Nekem még mindig nem rendes a munkája ,ezért kegyetlenül rászorítok vékony nyakára és jól be nyomom a farkam belé.
A könnyei patakként folynak ,taknya elkenődik.Sok embernek ez undorító .Az ő esetében tényleg undorító ,de más nővel nem.Gyönyörű látvány.
-Na mivan?Megártott a jóból a sok?-kérdezem nevetve ,mikor elkezd fuldokolni.Egyáltalán nem tervezem ma megölni ,de meg kell adni a módját az itt létemnek.Mikor végre elélvezek eléggé silányan ,elengedem és hagyom ,hogy köpködjön és fuldokoljon egy kicsit.Remélem azt a ribancságát is kiköpi a szervezetéből.
-Kér-Kérlek...-esedezik ,de nem nagyon tud megszólalni.Megfogom és rádobom az ágyra egészében.-Ne!-üvölti elcsukló hangon.
-Mit mondtál ,cicám?-kérdezem röhögve.Egy mozdulattal lehúzom a bugyiját és oda helyezem magam a lába közé.Azonnal egy erős lökéssel indítok ,hogy kitáguljon.De biztos már sokszor dugták ,úgyhogy nem kell aggódnom miatta.
-Kérlek!-mondja suttogva.
-Kérni lehet.-válaszolom és még egyet lökök.Már veszett ügynek tartom a kurvát ,úgyhogy ki is húzódom.
-Pörgessük be a dolgokat!-megyek egy szigszalagért.Szerencsére a pultbán megtaláltam ,úgyhogy viszem is.Esküszöm ez a tárgy lesz az ereklyém.-Ne!-kapálózik ,de rányomom a szájára.Végre ,csak elfojtott sikolyokat hallok a szájából.Meztelen testét megfordítom és a kezeit és lábait is megkötözöm.
-Nagyon örültem.-emelem meg a képzeletbeli kalapomat és eltűnök a helyszínről.
Mikor kilépek muszáj elüvöltenem magam.
-A kurva az kurva!
Ömm...
Ne akadjatok ki!Elragadott a hév.
Bicsi Bocsi!😅😳🫣🫣
YOU ARE READING
Metafora
Romance,,Négy testvér ,akiket ,csak az Ördögöknek nevezünk." Már évtizedek óta megszervezik a rendezvényt .Az idei évben Brayden Devilnak sorsolnak ki egy lányt ,akit be kell cserkésznie ,bárhogyan ,még mocskosan is... Cherry idén kezdi meg tanulmányait a...