11.fejezet

564 13 2
                                    



Cherry

Csak futok ki a fullasztóan sötét épületből menedéket keresve.Most az egyszer nem hagyom veszni a reményem és megindulok .Amit most csinált az ...fájdalmas és élvezetes is volt egyszerre és én ezt nem tudom hova tenni.Még csak semmi szexuális dolgot sem tapasztaltam valaha ,nem ,hogy még azt erőszakosan.Tele vagyok vérrel és sebekkel.Fájdalmas még csak rájuk gondolni ,de valami izgató van bennük .

Kanyargós folyosón szaladok ,miközben kvázi mindenki engem néz.

-Az ott Cherry Scott?-szólal meg valaki.

-Ott van Brayden!-sikoltoznak.-Kapd el Brayden !

-Mekkora egy kurva a csaj!-vinnyog a másik lány.

Csak elengedem a fülem mellett a sok szólást és az útra koncentrálok.Annyira déja vum van a múltkori menekülésemmel párhuzamban.Akkor is ilyen élet vesztve futottam ,konkrétan a saját életemért.
Nem kapok rendesen levegőt a folytonos mozgásért ,a torkom papír száraz.Légszomj kerülget veszélyesen.Az adrenalintól nem jutnak eszembe rendes gondolatok.

Kiérek a kollégium elavult falai közül és mélyen egy perc megállással beszívok egy kis friss levegőt.Egy másodpercre hátra pillantok ,hogy ott van e Brayden ,de hűlt helye van,mintha itt sem lett volna.Akkor sem állok meg ,mert az Ördögök kiszámíthatatlan férfiak.Nem lehet tudni mi a következő lépésük .Nem tudod ,hogy pont csak tönkre akarnak tenni ,vagy kapzsin elakarják venni az életedet.

A lábamba görcsös fájdalom nyilall ,miközben kiérek egy kietlen autópályára.Erre tényleg a kutya sem jár ,a fentebbről jött emberek meg főleg .Az ilyenek szerintem még a saját kollégiumukba sem mennek be.Vajon miért kellett Braydennek külön fényűző apartman a kollégium mellé ,hogy mindenki lássa milyen jó körülmények között van.Feltűnési viszketegséggel ellátott állat!

Elérhetetlenül és reménytelenül nézem a hosszú egyenesen menő utat ,amerre futok.Olyan érzésem van mintha már legalább egy napja futnék és sosem érnék menedékre.Márpedig ha most elkap akkor azoknak lesz következménye muszáj bevallani.Még mindig ott csengenek a szavai a fülemben.,, Én úgy is megtalállak ha nem tartod be és megbüntetlek."Még most futás közben is újra kiráz a hideg ezektől a szavaktól.Egy mondattal vége lehet minden álmodnak ,legyen az akármi.

Hirtelen egy autó hangjára nézek hátra féle ,hogy Brayden e az a fekete járgányával.Ki más lehet ?
De nem ő az.Nem.Egy kék autó közeledik lassan alakomhoz ,ezért akaratlanul is lelassítok lihegve.Derekamra teszem kezeim ,és előrehajolok ,hogy jussak újra levegőhöz.

-Hé!-húzódik le az ablak a kék kocsinál.-Jól vagy?-kérdezi egy bongyor szőke hajú fiú.Ránézésre egy két évvel idősebb lehet nálam ,körülbelül annyi ,mint Brayden.

-Nem láttál erre egy fekete autót ,amiben egy ijesztő fiú ült?-kérdezem tőle.

-Az egyetlen ijesztő alak ,az egy lány ,aki egy teljesen kietlen útsávon futkorászik.-nevet.

-Értem.-húzom mosolyra az arcom.

-Úristen !Az mi ?-mutat a mellkasomon pihenő sebre egy névvel ellátva.-Ki csinálta?Csak nem Brayden...

-De.-takarom el.Egy kósza könnycsepp gördül le az arcomról ,de nem is tudom ,hogy miért.

-Ott voltam.-utal a rendezvényre.

-Hogy hívnak?-kérdezem.

-Easten Black.A szolgálatodra.-emeli meg a nem létező kalapját,mire elnevetem magam.

-Én...

-Cherry Scott.-mondja ki helyettem.-Mindenhol csak rólad és Braydenről beszélnek.-néz végig a ruházatomon.-Nem gondoltam volna ,hogy téged húznak ki a Glostból.

MetaforaWhere stories live. Discover now