CherryA tegnap este egyáltalán nem úgy végződött ,ahogyan gondoltam.De van a mai napban valami jó is:nem vagyok bezárva.Egyszer arra ébredek ,hogy nem vagyok bezárva a saját szobámba felrepítő érzés.Most még nincs semmi érdekes ,vagy gusztustalan a napomban ,de úgy érzem lesz.Felveszek egy fehér felsőt és egy hozzá tartozó farmert és már indulok is a cuccaimmal együtt.
Kiérve egy lány bandát látok ,akik valamiről susmákolnak ,majd mikor meglátnak engem végignéznek rajtam és odasúgnak egymásnak.Valamelyik ijedt a másik mosolyogva néz.
Rájuk sem hederítve megyek el mellettük.Mikor kiérek a koli épületéből meglátom az óriási tömeget ,ami összegyűlt .Pont sikerült abban az időpontban jönnöm ,amikor az átlag emberek.Próbálom kerülni a nagy tömeget ,de kellett egy kis idő ,mire fel tudtam állni a tegnap este történtektől.Még mindig fáj a bőröm a forró víztől ,amit alám rakott.Néhol még kis égési sérülések is lettek ,de a többihez képest semmik.Olyan szinten tele vagyok friss ,vagy új sebekkel és hegekkel ,hogy már szinte meg sem tudom őket számolni .Valami hívogató van bennük ,de inkább nem akarom megfejteni a gondolataimat ,vagy az érzéseimet.
Kinyitom és belépek a bejárati ajtón.Magas íve csak úgy farkas szemet néz velem.Bent az óriási tömeg izzadt és fáradt szaga csapja meg az orromat.Tényleg ki kéne már valamit találni erre a folyosó túlnépesedésre.Nem hazudok ,konkrétan mindenki engem néz mikor a folyosón sétálok a tömeg között.
Az összes szem rám helyeződik ,ami kifejezetten zavar.Nem szoktam meg ilyesfajta üdvözlést ,vagy kiváltságot .Mikor már nagyon is elkezdem tempósabban tenni egymás után a lábaim ,elkezdenek másokra fókuszálni.Ugyanolyan ,mint első nap.Megjelenik a négy Ördög.
-Ott vannak!-kiáltja valaki.
-Övé Cherry Scott ?-suttogja egy másik.
-Azt hallottam ,hogy mindannyiuké.
Már nem is figyelek rájuk ,mert lefoglal ,hogy az Ördöggel nézzek farkasszemet.Megfordulok és szemeim azonnal megtalálják azokat a sötét és kegyetlen íriszeket.És négy van belőlük egymás mellett.Vajon hány ártatlan szem nézhetett ezekkel a szemekkel szembe?Hányszor volt valakiknek olyan gondolatok ,hogy nem csináltak semmit ,miközben ezeket nézték.És én pont egy ilyen elé kerültem ,hogy fussák ,amíg ki nem merülök.Tetőtől talpig feketében tetőzik itt ott kilátszó tetoválással.
A tömeg reflexszerűen húzódik oldalra ,hogy elférjenek a Devil's fiúk.Mind a négy elkezd menni ,de most odébb állok.Most nem gyökerezik földbe a lábam .Mikor odaérek hozzám az egyik kiszakad közülük .Brayden.
A maradék bátyák tovább mennek ,de ő ott marad előttem.Le sem veszi rólam a tekintetét.Gondolom most vetkőztet meztelenre a képzeletében.A tegnap este vége kellemesen telt ,de nem engedek ennek.Nem engedem olyan könnyen oda magam.Mindent be fogok vetni ,hogy kikerülnek ebből.Ha én megmenekülök ő mehet az utcára .
-Félsz ,Kisnyuszi?-suttogja a fülembe.Szinte éget mindenki csöndes bámulása.Ilyenkor bezzeg mindenki befogja a száját.
-Nem.-mondom.
-Nem tetszik ez a póló.-néz végig fehér egyszerű pólómon.-Nem látszik ,hogy kié vagy.-simít végig az anyagon keresztül a sebemen ,azon a nevével.Már csak alvadt vér lankad rajta ,de így is még mindig nagyon fáj.Benyúl a zsebébe és kivesz egy zsebkést.Kiszabadítja a pengét ,mikor is megcsillan az.Éles hegye ,csak úgy néz ,mintha szeme lenne.Felemeli a mellkasomnál az anyagot és fentről elkezdi szétvágni azt.Amikor elér eléggé a dekoltázsom aljáig megáll és elteszi.Még jó ,hogy van rajtam melltartó .
-Így jobban tetszik.-lép hátrább.Két kezemmel nézem meg és próbálom beljebb húzni a pólómat.Így tényleg teljes egészében látszik a megjelölésem.Még távolról is látható.Mindenki egyszerre szisszen fel mikor meglátják a sebem.Brayden oldalra néz ,és mosolyogva nézi az ijedt arcokat.
-Fejezd be!-figyelmeztetem ,mielőtt úgy maradna a mosolya ,annyira nagyra húzza.
-Mit?
-Ezt.-válaszolom.-Ne mosolyogj ,mintha hozzád tartoznék és ez olyan nevetséges lenne.-mutatok a sebemre.
-Egy szóval sem mondtam ,hogy nevetséges lenne.Inkább büszkeséggel tölt el a látvány.Hadd lássák kihez tartozol.-áll el előlem ,hogy jobban lássanak.-Hadd sóvárogjanak érte!-suttogja.
Megfogja a kezem és kiránt a folyosó közepére.Mellém áll és a jobb kezemet kéri.Pont ellentétesen fogja őket.Azt a kezét ami közöttünk van a derekamra teszi és jól odaszorít magához.Birtoklóan sétál velem együtt a tömeg között .Nincs már olyan szem ,ami csak egy percre is elnézne rólunk.
...
-Cherry!-hallok meg egy hangot a hátam mögül.Megfordulok és Roset látom meg.Már a rendezvény óta nem beszéltem vele .Mióta kihúztak...
-Rose!-szólítom meg ,mikor ideér hozzám.-Én...
-Nyugi!-nyugtat.-Nem haragszom rád.Az utóbbi napokban nem voltam jó kedvemben.-tűr egy haj tincset a füle mögé.-Mert...tudod .De mostmár elfogadtam.Milyen?
-Mi milyen?-kérdezem értetlenül.
-Hát Brayden!-ugrik fel.Tényleg jó edzésben lehet ,mert még ez az ugrás is jó volt.
-Hát...semmilyen!Próbálok távol maradni tőle.
-Elkapott?-kérdezi.
-Mikor ?
-A múltkor a folyosón.
-Igen...
Sziasztok!
Bocsi ,de mára csak ennyit hoztam!Holnap ,azért izgibbet és hosszabbat tervezek ,úgyhogy nem kell szomorkodni .
Puszi!😘
YOU ARE READING
Metafora
Romance,,Négy testvér ,akiket ,csak az Ördögöknek nevezünk." Már évtizedek óta megszervezik a rendezvényt .Az idei évben Brayden Devilnak sorsolnak ki egy lányt ,akit be kell cserkésznie ,bárhogyan ,még mocskosan is... Cherry idén kezdi meg tanulmányait a...