18.fejezet

541 18 3
                                    



Brayden

Azt hiszem ,hogy mindjárt kiásom a sírom helyét magamnak.A magatehetetlen hülyegyerekek csak úgy hemzsegnek mögöttem.Valakik sugdolóznak rólam a hátam mögött ,de nem hiába vannak a hátam mögött.Amúgy is ha rájuk nézek lesütött tekintettel és meggy piros arccal pillantanak másfele .

Nem bírom hallgatni a tanár ostoba feltevéseit.Nem érdekel ,hogy pont óra van én felállok és kisétálok onnan.Már szinte meg is szokták ,hogy magamtól intézkedek.Itt mindenki alattam helyezkedik el.

Becsapom magam után az ajtót és megyek is.Pont mennék szervezkedni a Halloween estére ,de a telefonom hangja kiszakít ebből.Kiveszem a zsebemből és a fülemhez teszem várakozva ,hogy kinek lehet akkora képe ,hogy félbe szakít.

-Igen?-szólok bele kicsit sem kedves hangon a telefonba.

-Brayden?-azonnal felismerem Zachary hangját.

-Szerinted ki ,te fasz?

-Tudsz jönni?-kérdezi.

-Mire kellek már megint?

-Csak gyere ide!

-Segítsek vécézés közben fogni a faszod ,vagy mi?

-Még hagyod a szarkasztikus megjegyzéseidet ,köcsög ,vagy szeded is a lábad?-kérdezi bosszúsan.

-Hova menjek?Mi van?

-A hátsó udvarra.-közli.Én a Devil's gimi elejében vagyok ,úgyhogy elkezdek ellenkező irányba menni.Magamhoz képest szedem a lábam ,hozzájuk .Kínával vagyok mit alkottak megint ezek a hülyék.

Mikor kiérek és megcsap a sugallat ,kellemes meglepetés ér.

Egy szék van az aszfalton ,amin egy fiú ül.Azonnal beugrik ,hogy ki az ,mert már egy-két napja keressük a pofáját.Csöppnyire deformálódott lett az arca a sok ütéstől ,amit a testvéreim mértek rá.Nem eléggé véres.Nem szeretem azt ha nem kínoznak meg valakit ,vagy vissza kell fognom magam.

-Hogy szereztétek meg?-morgom és rá mosolygok a fiúra.

-A patkány pont lopni akart az irodából.-röhög Salis.Tényleg szánalmas ,ahogyan cselekedett .Az először lopás után még legalább egy hétig élt volna ,de neki több kellett.Olyan kapzsi az emberiség ,hogy ki sem lehet belőle látni.

-Miért nem volt neked elég az előző lopás?-hajol közelebb hozzá West.

-Nem fogok többet lopni ,csak...

-Csak mi?

-Csak...

-Nekem elegem van ebből.Öljük meg és ennyi.-Zachary többször választja a gyors halált ,hogy mehessen ,de minden Devil a lassú kínzás híve ,ez köztudott.

-Lassan a talppal!-mondom neki és közelebb megyek a patkányhoz.Előveszem a kis zsebkésem ,amivel reggel Cherry pólóját téptem szét és közelebb viszem a szeméhez.-Vajon neki hány kiáltás ,míg kívánom a szemét a helyéről ?-kérdezem .

-Próbáljuk ki.-veti fel az ötletet West ,de én a penge végét már a szeméhez érintettem .Azonnal becsukná ,de beljebb tolom mielőtt teljesen lezárná.Hallom ,ahogyan a penge átböki a szemét védő hártyát és sokkal beljebb megy.A kés élét felfelé irányítom és csinálok egy körkörös mozdulatot.Eközben úgy üvölt ,mint a fába szorult féreg ,de én már képes vagyok ezeket a hangokat kizárni .Olyan jó látvány ,ahogyan egy kézzel és egy szikével kivájom egy ember szemét ,főleg az ilyen élősködőkét.

-Mostmár jobb?-kérdezem ,de nem várok választ.

-Csak ennyit tudsz ,Brayden?Mindjárt el unom magam.-tettet egy ásítást.Kihúzom a pengét és a másikkal is megcsinálom ugyanezt.Valahogyan most dühvel tölt el ez.Máskor csak eufóriával ,de most nem.Akaratomon kívül is oda képzelem azt az embert ,aki esetleg bántaná Cherryt.Azt eleve
feldarabolnám inkább.Nem tud kicsúszni az elmémből ez a kép ,ahogyan Cherry véres teste felett áll.Kivájom a másik szemgolyóját is és a földre hajítom a szétmócsingolt darabot.

Késztetést érzek még egyszer belemártani a késem ezért meg is teszem.Pont a kivájt szemébe ,amiből már temérdeknyi vér folyik becsúsztatom.Már nem nagyon lélegezhet ,de attól még élvezem.

-Én sem akarok kimaradni a buliból.-jön oda mellém Zachary és átveszi a pengét.

-Kérlek jó véresen ,mert Brayden teljesítménye elég lagymatag volt.-panaszkodik Salis.

Már nem is foglalkozom velük ,mert megyek és még szervezkedem a Halloweennal kapcsolatban.Utána pedig benézek Cherryhez és megkérdezem tőle ,hogy eljön e.Vagyis felajánlom ,hogy tisztességesen játszuk


Jaj ,mik lesznek azon a Halloween estén...🥹🤭🤫🫣

MetaforaWhere stories live. Discover now