Brayden/CherryBrayden
Végignézek magamon és most az egyszer azt mondom ,hogy jó munkát végeztek a kurvák.
Belenézek a tükörbe és csodálva nézem a fekete festéket és vért magamon.Két szememen keresztül húzódik egy fekete csík,a fekete szám egészen a fülemig van húzva.Szinte felismerhetetlen vagyok ebben a jelmezben.És ez a lényeg.Remélem még a szokásosnál is jobban halálra tudom ijeszteni a nyuszikát.Lelki szemeim előtt már ott van ijedt arca ,miközben baszom.Az a fenséges puncija minden pénzt és farkat megér,de...sajnos már az enyém.
-Kész vagy faszfej?-kérdezi Zachary.
-Szerinted?
-Megbaszod?
-Cherryt?
-Nem ,a faszodat.-mondja ,mire hátrafordulok hozzá.
-Igen.
-Szánalmas.-morog.
-Most mi a bajod?Jövőre neked is lesz egy kihúzottad.
-Nekem egy állatom lesz.Egy szép kis házi kedvencem ,nem ugyanaz.Én rendesen megfogom kínozni ,nem úgy mint te.
-Hiszem ha látom.-közlöm ,de jól tudom ,hogy az ő kihúzottjának ,aztán nem lesz menekvés sehova.
-Itt érezni kell ,nem látni ,te kishitű.-szól le.
-Kész vagy?-kérdezem.
-Persze.-mondja egy kis szünet után.
-Na?-lép be Salis.
-A kurva ,az kurva!-üvöltjük ,mert enélkül vadászni nem lehet.Ez a mi kis kódunk.
Cherry
Hihetetlen ,hogy egy ilyen ruhát adott nekem.Alig takar valami.
Egy fehér inget rakott rám ,alatta egy körülbelül a bugyimig erő szoknyát ,,takarásként".Az egész fehér inget vörös vér borítja el.Végül pedig egy ördög szarvat aggatok magamra.
Végignézek magamon és indulok is .Tudom ,hogy Brayden kint vár rám ,mert egy kocsi már egy órája itt áll és nézi a világos ablakot.Kimegyek és bezárom az ajtót.Mikor kiérek egy csapat lány banda lép az utamba.
-Te vagy Cherry Scott?-kérdezi egy szőke ,aki Harley Queen szettben van.Olyan nyálas a hangja l mint egy vérbeli picsának.
-Én.
-Mi ez a szett?-nevet.-Elég szánalmas.-néz végig rajtam.
-Hogy mondtad?
-Süket vagy?A hallássérültsége rátesz egy lapáttal meg kell hagyni.
-Te...-nem tudom befejezni ,mert egy ismerősen csengő hang a nevemet üvölti.Mindannyian oldalra kapjuk a tekintetünket ,és meglátjuk Brayden Devilt ide sétálni hozzánk.
-Brayden?-suttogja a lány megrekedt hangon.Tisztára ,mint egy ördög ,úgy jön közelebb a szettjében.Alig lehet felismerni ,de én azonnal rájövök ,hogy ő az.Olyan ijesztő...mint ő.Ha eddig nem állt fel a szőr a hátamon ,akkor most garantáltan fog.
-Gyere ide!-parancsolja nekem ,mire oda is megyek hozzá.
-Te mit keresel itt?-kérdezi a szőke.
-Kotródj innen te retkes kurva ,vagy holnapra nem lesz nyelved.-üvölti.-Ha azt látom ,hogy csak egy szót is szólsz hozzá ,akkor meghalsz,de előtte egy késsel játszok el veled.Megértetted?-löki arrébb ,mire ,mintha megcsapta volna őket valami ,elkezdenek futni.Csoda ,hogy nem esnek el ,annyira hajtanak.
-Gyere!
-Brayden!-állítom meg.-Köszönöm.-suttogom.
-Kinek fog hiányozni a nyelvük?-kérdezi váll rántva.
...
-Én megyek.-mondja és kiszáll a kocsiból.Gyorsan én is kipattanok és követem.
-Hova mész?-kérdezem.
-Az titok.Te menj arra.-mutat jobbra.
-De...-mondom a semminek ,mert egy szempillantás alatt eltűnik a semmibe.Csak tudnám hova tűnhet egy másodperc alatt valaki.Jobbra nézek és a nagy tömeggel együtt kezdek közlekedni.
-Szia!-köszön nekem valaki mellőlem.-Itt vagyok!-látom meg Rose alakját a tömeg sűrűjében.
-Szia!-köszönök neki.
-Merre mész?-kérdezi.
-Őszintén ,nem tudom.-válaszolom.
-Erre előre juthatunk és megnézhetjük az Ördögöket.-húz egy teljesen másik irányba.
Mikor ki dugom a fejem a sok ember közül meglátok egy színpadnak kinéző valamit.
-Az mi?-kérdezem arra mutatva.
-Ott vonulnak be.-magyarázza.
-Braydenék?
-Igen.Nézd!-mutat oda.Valami mozgolódás után feltűnik egy óriási alak.Zachary.Utána jön elő Brayden ,majd a többi testvér is.
-Hogy vagytok?-üvölti Zachary a tömegbe.
Csak örvendezést és kiabálást hallok a kérdésére.
-Kezdődhet a játék?-kiabálja.
-Igen!-mondják kórusban.Egy pillanatra szemezek Braydennel ,mire egy mosolyt kapok tőle.-Akkor basszátok meg !Indítsuk!-üvölti ,mire elővesz egy pisztolyt.A levegőbe emeli és lő egy golyót a végtelenbe.
Mikor hűlt helye a veszélyes golyónak ,akkor mindenki elkezd futni.
Hirtelenjében Rose is eltűnik mellőlem ,ezét egyedül álldogálok ott .A három fiú elindul a többiek után ,én pedig farkasszemet nézek Braydennel.
-Futsz ,vagy megkönnyíted a dolgom?-kérdezi.
-A külső csal.-mondom és elkezdek futni.
Sziasztok!
Mielőtt valaki kiakadna ,hogy ez a Halloweenos rész nem lesz ,azelőtt el szeretném magyarázni miért.Ez az utolsó rendes fejezet a Metaforából ,és ugye mind tudjuk ,hogy négy Ördög van itten.A következő könyvemet azonnal az egyikkel fogom kezdeni ,de erről majd később.Azét nincs Brayden könyvében a Halloweenos jelenet ,mert azt inkább a másikban írnám meg durvábban.
أنت تقرأ
Metafora
عاطفية,,Négy testvér ,akiket ,csak az Ördögöknek nevezünk." Már évtizedek óta megszervezik a rendezvényt .Az idei évben Brayden Devilnak sorsolnak ki egy lányt ,akit be kell cserkésznie ,bárhogyan ,még mocskosan is... Cherry idén kezdi meg tanulmányait a...