1. Bölüm

1.1K 84 170
                                    

Ayy helüüüüüü 

Aşırı derecede heyecanlıyım, bölümü çok beğenmemiş olsam da ilk bölüm olduğu için yerimde duramıyorum resmen. 

Umarım beğenirsiniz✨

Bol yorum yapıp, oylamayı unutmayın lütfen💕

Keyifli okumalar🦋

----------------------❤️‍🔥---------------------

"Gel" diye cevapladı Tuğgeneral Cevdet. İbrahim Albay, komutanındaki bakışlarını açılan kapıya çevirdi. İçeri giren asker selam durup elindeki dosyayı Cevdet komutana uzattı. 

"Komutanım Ankara'dan gelen gizli görev emri" 

Komutan sıkıntılı bakışlarını dosyaya indirerek bir süre inceledikten sonra İbrahim albaya döndü. 

"Terör örgütü elebaşının bulunup yok edilmesi için genç ve başarılı askerlerden özel bir tim kurulacak İbrahim." 

İbrahim albay hemen onayladı komutanını. "Emredersiniz komutanım" 

Haftalardır bu emri bekledikleri için bu durum onları şaşırtmamıştı. "Araştırmalarını bitirdin mi? Kimleri istiyorsun timinde?" diye sordu Cevdet komutan dosyayı bir kenara bırakarak. İbrahim albay elindeki kumandaya tıklayarak karşısındaki televizyona görüntü yansıttı hemen. 

"Astsubay başçavuş Anıl Güneri, istihbaratçı, doğuda görevde. 
Astsubay başçavuş Selim Aksoy, sniper, doğuda görevde. 
Asteğmen Asel Şahin, telsiz iletişim sorumlusu, Ankara özel kuvvetler komutanlığında. 
Teğmen Turan Korkmaz, göğüs göğse muharebe uzmanı, Suriye'de görevde. 
Kıdemli üsteğmen Nil Darıca, tahrip uzmanı, görev yeri bilinmiyor. 
Kıdemli üsteğmen Bora Erez, tabip subay, görev yeri bilinmiyor." durup komutanına döndü İbrahim albay. 

"Üsteğmenlerin dosyaları gizli olarak mühürlenip rafa kaldırılmış. Büyük olasılık ile sınır ötesi bir operasyondalar. Timin kurulma emri gelmeden dosyaya ulaşım izni talep etmek istemedim komutanım. İzninizle bu altı askerin emrime verilmesini arz ediyorum" 

"Hepsinden yeterince emin misin albay çelik? Bu tim kilit görevinde olacak." 

"Her birini haftalardır araştırıyorum komutanım. Son zamanlardaki en iyi bordolar. Diploma puanlarının yanı sıra saha puanları da oldukça yüksek. Çıktıkları her görevi başarıyla yerine getirmişler. Genç, hızlı ve çevikler." 

"İzin verilmiştir albayım. Hemen askerlerini topla, konu önemli. Vaktinde time katılamayacak olanları bekleme ve hemen yeni birilerini bul!" 

"Emredersiniz Komutanım!" diyen İbrahim komutan hemen ayaklanıp selam durdu ve kendi odasına geçti. 

Aradan yarım saat geçtikten sonra Tuğgeneral Cevdet'in emri ile açtırılan dosyalar İbrahim albayın önüne getirilmişti. İbrahim albay ilk dosyayı kaldırıp baktı. 

"Kıdemli üsteğmen Bora Erez, Irak'ta sınır ötesi operasyonda." sesli okuduktan sonra o dosyayı bırakarak bir diğer dosyayı kaldırdı. 

"Kıdemli üsteğmen Nil Darıca, Irak'ta sınır ötesi operasyonda, 2 gündür haber alınamıyor... Hmm..." diyerek elini çenesine bırakan albay düşünmeye başladı. Elini çenesinden çektikten sonra telefonuna uzanıp üsteğmenler haricindeki tim üyelerinin aranması emrini verdi. Timi ulaşabildikleriyle kurmaya başlayacaktı. 

.....

Irak/Kut

'Eğer bir gün olur da son nefesinizi verirken gördüğünüz tek şey akan kanınız, duyduğunuz tek şey sessizlikse bilin ki yalnız değilsiniz. Sizden öncekiler, sizden sonrakiler... Tüm özel kuvvetler sizlerle orda ölüyor ve yeniden doğuyor olacak...'

Sevda YeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin