2 & dos

5.5K 560 482
                                    

Selamlaaaar canım arkadaşlarıma ilk bölümü okuttum ve süper bir şekilde deşarj oldum. Koşarak ikinci bölümü yazmaya geldim.

Keyifli okumalar! 💗

he bir de

KYĞQĞFÖAÖFÖALGŞQĞFÖQLGÖQLMFĞQ ilham gelmeyince benim haller

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KYĞQĞFÖAÖFÖALGŞQĞFÖQLGÖQLMFĞQ ilham gelmeyince benim haller

---

"Jeon John Jungkook, yanıma gel."

Neden şimdi çağırıyor ki beni? Tanrım... gerildim.

Ellerim terlemeye başlamıştı, acaba ne diyecekti? Yoksa uyuduğum için beni azarlayacak mıydı? Kızgın bir öğretmen gibi gözüküyordu, bir sürü ihtimal var...

Her ne kadar gitmek istemesem de yavaşça yanına gittim. O, ders bitiminde öğretmenler masasında oturmuş, dosyalarıyla ilgileniyordu.

Tam yanında durduğumda ise, oturduğu için benden kısa gözüküyordu ve bana aşağıdan bakıyordu. Derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı.

Boy farkı...

Ayağa kalktığında benden cidden çok, çok daha uzun oluyordu. Evet, yaşlarıma göre biraz kısa olabilirdim. Ama nereden baksak aramızda 15-16 santim vardı. Ben 1.72, boyundayım, yani o... 1.87!

Uzun boy, kesinlikle etkileyiciydi. Şimdi ona başını kaldırarak bakan kişi ben olmuştum.

O da yüzümü aşağıda görünce bir şeyler düşünmüş olacak ki dudağının sağ köşesinde çok küçük bir kıvrılma gördüm. Ama çok küçük ve çok kısa sürmüştü bu...

Komik duruyordum sanırım. Belki de yüzüm diğerleri gibi ona da çirkin gelmiştir. Evet, kesinlikle...

&&
tae's view.

Bu çocuk...

Tanrıya yemin olsun ki, bu kadar güzel birini ilk defa görüyorum.

Tanrı tarafından kutsanmış gibi bir yüzü vardı. Her hâliyle kusursuzdu.

Neden yanıma çağırdığımı dahi bilmiyorum. Sadece yüzünü daha yakından incelemek istedim ve yanıma çağırdım.

Şimdi ise bana aşağıdan merakla bakan gözleri, beni ilk gördüğünde uykudan iyice arınmamasına rağmen far görmüş tavşan gibi bakan gözleriyle eş değerdi.

Sâhi,
far görmüş tavşan...

Kesinlikle bir tavşana benziyordu bu çocuk.

Bu düşünceler, beni gülümsetmişti.

Yüzünün her bir tarafına bakarak düşüncelere daldığımı ve bu yüzden aramızda garip bir sessizliğin oluştuğunu fark ettiğim anda hızlıca daha da dikleştim, gözlerimi yüzünden çekerek kendime gelmek adına başımı sağa-sola hızlıca salladım.

veiled affection; tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin