13 & tredici

3.5K 436 163
                                    

kızlar baya bi uzun aradan sonra selamlar sınav haftasını atlatmaya çalışıyorum bem de herkes gibi 😵‍💫

16K ICIN TESEKKUR EDERRRIMMMM 💕💕

&&

"Seokjin, ben mi yanlış görüyorum yoksa bay Kim kucağında Jeongguk'u mu taşıyor?"

Namjoon'un dediğinden sonra Seokjin hızlıca uyku mahmurluğundan çıkıp, gözlerini Taehyung'a doğru yöneltti.

Cidden...

Tanrım cidden Taehyung, Jeongguk'u kucağında taşıyordu. Jeongguk ise mışıl mışıl uyuyordu.

Nammjon ve Seokjin çifti gibi, bir kaç öğrenci ve öğretmen de bu gördüklerine inanamıyor gibi onlara bakıyor, yaptıkları işi durdurarak onları izliyorlardı.

Taehyung ise gözlerin üzerinde olduğunun bilincinde bir şekilde, oldukça büyük gözüken gemiye doğru giderken; Jeongguk'un uykusunun getirdiği sırnaşıklıkla ona yaklaşmasını, iyice boyun girintisine kafasını yaslamasını hissediyor ve bu durumdan oldukça keyif alıyordu.

Jeongguk, hiçbir şeyin farkında değildi. Muhtemelen uyandığında bu gemiye nasıl bindiğini bile anlayamayacaktı.

Gemi görevlilerinin yardımıyla oturmaları gereken yere ulaştıklarında onu bırakmak için Jeongguk'u eğilerek koltuğa doğru yaklaştırdı. Fakat Jeongguk, Taehyung'un boynuna sımsıkı sarılmıştı ve bırakmamakta inatçıydı.

Üstelik Taehyung; her Jeongguk'u koltuğa koymak için onu kendinden uzaklaştırdığında, Jeongguk zıt bir şekilde ona daha da yaklaşıyordu. Kollarını daha da sıkıyor, kafasını boynuna daha yerleştiriyor, Taehyung'un saçlarından dolayı huylanmasını sağlıyordu.

Taehyung derin bir nefes aldı, sessiz bir şekilde mırıldandı.

"Ah, pequeño ciervo... ¿Qué voy a hacer contigo?"
(Ah, küçük geyik... Ne yapacağım ben seninle?")

Taehyung'un Key west adasını seçmesinin bir nedeni de burada çoğunluklu olarak İspanyolca konuşulmasıydı, yabancılık hissetmeyecekti ve çocuklar da yeni bir kültür öğrenecekti. Herkesi düşünmüş olmuştu bu şekilde, o cidden iyi bir öğretmendi.

Aslında Jeongguk'u kokain satan biriyle gördüğünde bu kadar ağır konuşmasının ve sinirlenmesinin sebebi de buydu. Asla birinin öyle bir çukura atılmasına müsaade etmezdi, edemezdi.

Öğretmen mesleğini hakkıyla kazanmaya çalışıyor, stajını da bu yüzden yapıyordu.
Yoksa, herkes Taehyung'un bu kapasitesinin farkındaydı.

Uzun uğraşlar sonucu, yaklaşık beş dakika, Jeongguk'u koltuğuna otutturmuş ve yanına geçmişti.

İstiyorum ki, onlar yolculuğuna devam ederken biz de Taehyung'un geçmişine inelim.

Taehyung'un annesi ve babası büyük bir aşkla evlendi. Annesi oldukça zengin ve itibarı yüksek bir aileden geliyorken, babası ise serserinin tekiydi.

Taehyung'un anneannesi, hiçbir zaman babasını onaylamadı çünkü o zarar verirdi. Hem itibarına, hem kızına, hem ailesine, hem de kurulu düzenlerine.

Fakat onlar kara sevdaya tutulduklarını düşünmüşlerdi. Taehyung'un annesi, ailesinin kurallarını hiçe saydı ve babasıyla evlendi.

İlk yıllar her şey çok güzel gidiyor gibiydi, fakat Taehyung'un annesi ailesinin paralarından, şöhretinden onların kurallarını çiğnediği için yararlanamıyordu.

veiled affection; tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin