on altı

1.5K 106 123
                                    

macaristana karşı yaptıkları hazırlık maçında 2-1 yenmişlerdi. ilk golü abdulkerimin asisti ile semih kılıçsoy, ikinci golü ise ismailin asisti ile barış atmıştı. barış, attığı golden sonra en yakınında olan ismaile koşmuş ve sevinçten sarılmıştı. ismail de ona sıkıca karşılık vermişti.

maç sonu soyunma odasında herkes semihi üstün başarısından ve golünden dolayı tebrik ediyordu. sonuçta ilk defa milli takıma alınmış ve ilk maçından ilk golünü atmıştı. en az diğerleri kadar o da mutluydu. barış, semihi tebrik ettikten sonra ismailin yanına gidip onu da tebrik etti.

"3 macarın arasından sıyrılıp o topu bana atman bile aşırı iyiydi,tebrikler"  ismail tebessüm ederek barışın sırtını patpatladı.

"sende ceza sahası dışından mükemmel bir gol attın, hakkını yememek lazım." barış gülerek göğsünü kabarttığında ismail de güdü. barış ismailin gülüşünde gezdirdi gözlerini, ardından gülüşü bir tebessüme dönüştü. ne yaptığının farkına vardığında ayağa kalkarak üzerini değiştirmeye gitti.

taraftarlardan kurtulup otele girebilen ikili sağa sola sapmadan direkt kaldıkları odaya gittiler. ilk barış ardından ismail girdi odaya.

"ben duş alacağım ama istersen ilk sen alabilirsin." dedi barış.

"yok ben çıkmadan aldım." barış kafasıyla onaylayıp duşa girdi. yaklaşık 10 dakika sonra çıktığında ismail yatakta telefonla ilgileniyordu. barışta kendi yatağına geçerek telefonunu eline aldı. 2 gündür anonim olarak ismaile yazmadığını fark etti.

..

bilinmeyen numara
o

asist

neydi

bacağını

yediğim
✓✓ gönderildi
23.55

görüldü 23.58

ismail
bacağımı yemeden de övebilirdin

teşekkürler

bilinmeyen numara
ben bacağını yemek istiyorum

lütfen yiyeyim

ismail
kim olduğunu söyle

izin vereyim

bilinmeyen numara
ya tanımadığın biriysem

ya zencinin tekiysem

ya sapıksam

ismail
sapık olduğun doğru

ama tanıdığım birisin

bilinmeyen numara
çok eminsin

ismail
evet

sen söyledin ya gerizekalı

bilinmeyen numara
ayıp

ismail
hayır

bilinmeyen numara
foto atsana ya 😔

ben cok özledim seni

yüzünü göreyim

ismail
çevirdiği numaralara bak//

Instagramdan bak

her yerde var fotoğraflarım

bilinmeyen numara
anlık istiyorum 🙏

ismail
b

anane

bilinmeyen numara
kiricisin

.

ismail
valla uykum geldi git

bilinmeyen numara
koynumda uyutayım gel

ismail
alperin koynunda uyuyacağım

git.

bilinmeyen numara
ne
✓✓ gönderildi
00.12

ne demek alper
✓✓ gönderildi
00.12

hangi alper
✓✓ gönderildi
00.12

niye alper
✓✓ gönderildi
00.13

ne diyorsun lan
✓✓ gönderildi
00.13

..

"alper" dedi ismail. barış telefonu elinden bırakmadı, hala olayın şokundaydı ama belli etmemek adına hızlıca oyuna girmişti.
ismaile bakmamaya özen göstererek konuştu barış.

"efendim"

"yanına yatabilir miyim, uyuyamıyorum."

barışın telefon ekranında hareket eden parmakları duraksadı. yavaşça yutkundu ve kafasını ismaile çevirdi. kalbi bu kadar hızlı atarken, eli ayağı titrerken evet diyebilir miydi? diyebilirdi.

"tabiki yatabilirsin, ama sığar mıyız bilemiyorum."

"sığarız" barış telefonunu komodinin üzerine koyup yatakta olabildiğince kenara kaydı. ismail ise çekinerek barışın yanına uzandı.
barış utancından ismaile fazla temas etmemek için şekilden şekile giriyordu, ama ismail öyle değildi.

kafasını barışın göğsüne koyarak kolunu barışın beline sardı ismail. o andan itibaren barışın kalp atışları sanki mümkünmüş gibi daha da hızlanmıştı. ve ismailin bu sesi duyduğuna da emindi. iş işten geçmiş olduğundan sesinin çıkarmadan ismaile ayak uydurdu. bir kolunu ismailin kafasının altına diğer kolunu ise ismailin ona sarılan kolunun üzerine koydu. kafasının altında kalan yumuşak saçları kokladı.

ismail sabaha kadar rahat ve huzurlu bir şekilde uyurken, barış geç saatlere kadar heyecandan uyuyamış koynundaki genç adamı izlemişti.


.
.
.
.
.
.
.

tüh ya sevismeye ceviremedim

semih de milli takımda, yeyy ✊🥲

lütfen Macaristan maçının bu şekilde kazanmış gibi yapabilir miyiz 🙏

bugün ki olympiakos maçını alırsak gece bir bölüm daha yazarıımmm

bugün ki olympiakos maçını alırsak gece bir bölüm daha yazarıımmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



antrenman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin