"hocam biz izin günümüzü burda tatil yaparak geçirmek istiyoruz. izniniz varsa tabii." montella hoca karşısındaki ikiliye baktı.
"sizin hayatınız çocuklar karışamam, dikkat edin kendinize." ikili takım arkadaşlarını otelden takım otobüsüne bildirmek adına otobüsün yanına geldiler.
ismail ferdilerin yanındaydı, barış ise keremin yanındaydı.
"çocuğu yatağa falan atma sakın"
"atıcam."
"açılacaksın o zaman, netsin."
"aynen kardeşim"
"ya reddederse"
"köprüden atlarım"
"atla ben arkandayım"
kerem ve barış konuşurken altay yanlarına gelmişti. barışı sinir etmek adına alttan alttan imalar yapıyordu. 'ismail kız düşürmeyi düşünüyormuş' tarzı şeyler söyleyerek karşısındaki çocuğu sinir etmekten zevk alıyordu. altay, barışın ismailden hoşlandığını öğrendiğinden beri barışı ne zaman görse uğraşıyordu.
"gidin artık yeter" barış karşısındaki çocukları otobüse bindirdikten sonra otel kapısının önünde bekleyen ismailin yanına gitti. birkaç gün daha bu otelde kalacaklardı. ve kaldıkları sürede barış ismaile açılacaktı, planı o şekildeydi.
şimdi otelden dışarı çıkıp dolaşıcaklardı. hızlıca otel odasına giderek üzerlerine değiştirdiler. gerekli eşyalarını yanlarına aldıktan sonra otelden çıkıp taxi çağırdılar.
..
"ismail dur!" barışın ani yükselen sesi ve telaşı ismaili korkutmuştu.
"noldu lan" barış cebinden telefonunu çıkarıp ismaile uzattı.
"fotoğrafımı çeker misin, story atacağım."
ismail, karşısındaki çocuğa göz devirerek elindeki telefonu aldı.
"bir şey oldu sandım, korktum it!"
barış ismailin sitemine gülerek karşılık vermişti. ardından pozunu vermiş ve ismailin çekmesini beklemişti.
biraz ilerledikten sonra ismail de barıştan onun fotoğrafını çekmesini istedi.
..
"yarram bu ne"
"ne"
"ben değil yeşillikler gözüküyor, bir işi de becer be alper"
restoranta geldiklerinde çektikleri fotoğraflara baktılar. ismail barışı tıpkı bir fotoğrafcı gibi özenle çekerken, barış ismaili rastgele çekmiş gibiydi.
"bir daha çekerim."
"yok boşver"
sipariş ettikleri yemekler geldiğine koyu bir sohbet eşliğinde yemeklerini yemeye başladılar. aradan geçen 10-15 dakikanın ardından oturdukları masaya yaklaşan iki genç kız vardı. ismail bunu fark etmiş ve barışa mimikleriyle söylemeye çalışmıştı. ama tabiki barış anlamamıştı.
kızlardan biri barışın diğeri ismailin yanına oturduğunda ikili göz göze geldiler. sanki biri işaret etse sorgusuz kalkıp gideceklerdi. ama ikisi de tepkisiz kaldı.
"ne istemiştiniz?" ismail neredeyse içine girecek olan kadından uzaklaşırken sordu.
"şahsen ben seni istemiştim ama sen ne istersen onu yapabiliriz." yanındaki kadının arsız cevabı onu şoka uğratırken kadınla mesafesini biraz daha korudu.
"ablacım kalkın gidin hadi, gece gece bela olmayın." barış horon tepen sinirlerine hakim olmaya çalışarak olaya el atmaya çalıştı.
"ablacım falan demesek, alınıyorum yakışıklı."
kadın elini barışın ensesine çıkarmıştı ama barış bu teması hissettiği gibi kendini geri çekmiş kadından olabildiğince uzaklaşmıştı.
"Instagramını alabilir miyim yakışıklı" ismaile sorulmuştu ama barış cevapladı.
"hayır kardeşim, kalkın gidin hadi. güvenlikle uğraştırmayın beni." ismail cevap veremiyordu sadece uzaklaşıyor ve rahatsız olduğunu belli ediyordu. barış onun yerine de konuşuyordu.
"nedenmiş?"
"gay ablacım o, hatta sevgilim olur kendisi. siktirin gidin hadi, olay çıkartmadan defolun."
barış ismailin gözlerine baktığında hiçbir olumsuz etken göremedi. veya görmek istemedi.kadınlar iki üç laf edip kalktıklarında barış ismailin ne zaman tuttuğunu bilmediği elini bıraktı.
"ya özür dilerim, ben sen rahatsız olunca kalkıp gitsinler diye böyle bir bahane buldum. rahatsız olduysan özür dilerim tekrardan."
ismail, barışın kızarmış suratını inceledi bir süre. yüzünde ufak bir tebessüm oluştu. ardından masadan kalktı.
"alper otele gidelim."
barış çattığı kaşlarıyla karşısındaki çocuğa baktı.
"iyi de yeni geldik."
"otelde yeriz kalk, gitmemiz gerek." stresli gibiydi ismail. barış ne olduğunu çözemeden kabul etmişti. hesabı ödeyip mekandan çıkış yaptılar. taxi beklemeye başladılar.
.
.
.
.
.
.eyyoo
ben bölüm yazdım gece gece,
çok yer atladım ama detaylara girmeye beynim yetmedi.yazım yanlısı varsa kusura bakmayın
off gencken de cok yakısıklıymıs timsah parcam. barıs gibi dayanamayıp helele yapıcam simdi 👅