Özel bölüm

749 36 7
                                    

Aslında aklımda böyle bir şey yoktu fakat daha sonra kurgu bitince benim gibi boşlukta hisseden birinin daha olduğunu öğrendim bu neden bölüm ona ithafen yazılmıştır.

lilixwqx iyi okumlar aşk💙❤️‍🩹

-&-

Sabah üstüme birinin gülerek atlaması ile gözlerimi ovuşturarak uyanmıştım. En sonun gözlerimi doğru düzgün açabildiğimde karşımda Isadora'yı görmem ile gülümsemiştim. Isadora benim boynuma sarılıp yanaklarıma öpücükler kondururken arkadan kucağında Nadia ile Martin'in gelmesiyle gülümsemem büyümüştü.

Martin kucağında ki Nadia'yı yatağa bırakmış ve onu bıraktığı yerin yanına oturmuş ve bana doğru yaklaşıp yanağıma küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Günaydın uykucu."

Dediği üzerine kızlar kıkırdamışlardı. Bende gözlerimi devirmekle yetinmiştim. Martin ise cümlesini kaldığı yerden devam etmişti.

"Sen uyurken biz kızların kahvaltıyi hazırladık bile."

Bu söylediğinden sonra Isadora heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.

"Evet anne neler yaptık biliyor musun? Sana krep yaptık."

Nadia ise başıyla onu onayladı ve elinde tuttuğu oyuncağıyla oynamaya devam etti.

"Hadi o zaman beyler bayanlar yataktan kalkmama izin verin."

Dediğimin üzerine yataktan kalkmışlardi. Onlar kalkıp aşağı mutfağa inince bende kendi işlerini halletmiş ve sofraya inip kahvaltı yapmaya başlamıştim.

Açıkçası 2-3 yıl önce bana böyle bir şey olacağını söyleselerdi çokta inanmazdım fakat hayat ummadığımız şeyler de ortaya çıkarabiliyormuş.

Martin ile tekrar barıştıktan sonra birbirimizin değerini daha çok anlamıştik ve bu da birbirimize kat ve kat daha çok değer verip ilgilenmemize neden olmuştu. Tekrar barışmamızdan 1 sene sonra evlenmiştik. İkimizinde hayatı beraber ve mutlu geçerken bir anda Isadora'ya hamile olduğumu öğrenmiştim. İlk başta ikimizde ne yapacağımızi şaşırsakta Martin bana bu konuda yardımcı olmuş ve her konuda beni destekleyeceğini söylemişti. Isadora'dan sonra ise Nadia olmuştu.

Şimdi ise biri 5 diğeri 2 yaşındalardi. Martin futbol kariyerine ben ise modelliğe devam ediyordum.

Düşüncelerime dalmışken Nadia'nin sesini duymuştum.

"Anye maça dideriz dimi?"

Onun bu peltek konuşmasına gülüp

"Gideriz ama maça daha var."

Gülümsemiş ve tabanındakileri silip süpürme işine geri dönmüştü.

Bir süre sonra kahvaltıyı bitirmiştik. Çocuklar salona oyun oynamaya geçerken bizde Martin ile mutfağı toplayıp konuşuyorduk. Kısa bir süre sonra işimiz bittiğinde Martin bana dönmüştü ve yaklaşıp dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra

"Tina'm iyi ki sen,her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim."

Ona gülümseyip sıkıca sarılmıştım. Bu sırada ayak sesleri gelmeye başlamıştı. Daha sonra ise Isadora'nın seslerini duymamız kaçınılmaz olmuştu.

"Biz de,biz de sarılalım."

Diyip bize doğru koşmuştu. Onun arkasından ise Nadia geliyordu. İkiside bacaklarımıza sarıldıklarında gülmüş ve onları kucaklarımiza almıştık ve onlarla sarılmaya kaldığımız yerden devam ettik.

🎉 𝘙𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘣𝘭𝘶𝘦 1. , 𝓐𝓰𝓪𝓲𝓷|𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐆𝐚𝐯𝐢| hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘙𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘣𝘭𝘶𝘦 1. , 𝓐𝓰𝓪𝓲𝓷|𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐆𝐚𝐯𝐢|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin