6

968 52 13
                                    

Tadammm bayrama özel size bölüm atmak istedim ayrıca inanmicaksiniz belki ama kitabin taslaklarda yazilicak son 1 bölümü kaldı🥹🥹 o yüzden çok mutluyum neyse tekrardan iyi bayramlar ve okumalar 💙❤️

-&-

Kapıdaki Fermin ile ne yapacağımı şaşırmıştım. Herkes birbirine şaşkınlıkla bakıyordu. Biz böyle bakışmaya devam ederken arkadan gelen Pedri benim için gecenin kahramanı olmuştu.

"Ne kadar süredir seni arıyoruz Pablo haberin var mı? Neler olduğunu arabaya binince anlatıyorsun."

Tabi yanımıza geldiği gibi Martin'i azarlaması kaçınılmaz olmuştu. Daha sonra ise yanında durduğu Fermin'i fark etmişti ve kaşlarını çatarak

"Sen burda ne yapıyorsun?"

Fermin hızlıca yutkunup gergin bir şekilde

"B-ben Valentina'yı görmeye gelmiştim. Yarı final maçında ona ricada bulunmuştum beni desteklemesi için ve bunun için teşekkür edicektim. Aynı zamanda final maçı için locadan bilet almıştım ona."

Onun bu güzel düşüncesine karşılık gülümsemiştim. Gülümsediğimi görünce bana karşılık olarak gülümsemişti ve yanakları al al olmuştu.

O sırada gözüm Martin'e takıldı. Fermin'i öldürücekmiş gibi bakıyordu. Fermin'in ise içten içe bundan rahatsız olduğu belliydi. Bunun üzerine yanımdaki Gavi'nin dirseğine hafifçe dirseğim ile vurmuştum. Fermin'de olan bakışları anında bana dönmüştü. Ona uyarıcı olduğunu düşündüğüm bakışlarımı atıp geri Pedri'ye dönmüştüm. Ortamdaki garip havayı fark etmiş olucak ki alaycı bir şekilde

"Bende benim için geldiğini zannediyordum Tina. Fermin için gelmen beni bir tık üzdü."

Bu dedikleri üzerine gülmüştüm.

"Aslında formamın arkasında Fermin yazıyordu ama görmemen normal ve üzülme bir dahakine seni desteklemeye gelirim."

Diyip Pedri'ye göz kırmıştım. O da buna kıkırdayıp geri Pablo'ya dönmüştü.

"Hadi bakalım golden boy gidiyoruz. Kendin yürüyebilir misin?"

Gavi bu soru karşında başını sallamışti ve Pedri'nin yanına geçip durmuştu. Bu aşamada bakışlar Fermin'e dönmüştü. Samimi bir gülüşle elindeki çiçek buketini ve bileti bana uzatıp

" Zambak sevdiğini duymuştum bu yüzden zambak aldım ve maça yine beni desteklemek için bekliyorum tabi bir sakınca yoksa."

Son söylediğiyle benim üzerimde olan bakışları Gavi'ye çevrilmişti fakat daha sonra hemen bakışlarını kaçırıp bana dönmüştü çünkü Gavi gerçekten Fermin'i öldürecek gibi bakıyordu. Bu meselenin daha fazla uzamasını istemediğim için Fermin'in elinden buketi ve bileti almış ve samimi bir gülümseme ile

" Çiçekler ve bilet icin teşekkürler ve tabi ki seni ve sizi desteklemeye gelirim bu benim için bir onur "

"Ama benim formamı giy yani tabi istersen seni buna zorlamıyorum."

Ben ne kadar olay çıkmaması için kıvırmaya çalışsamda Fermin'in kaşınıyormuş gibi bir hali vardı.

Gavi kendini iyice sıkmaya başlamıştı fark ediliyordu. Ben ne yapacağımı şaşırırken gecenin kahramani Pedri olaya dahil oldu.

"Kusara bakmayın ama bu sefer ki maçta Valentina benim formamı giyicek çünkü gol atmak için şansa ihtiyacım var."

Ve bana gülümseyip göz kırpmıştı. Bende ona gülümsemiştim.

"O zaman hepinize iyi geceler. Kendinize dikkat edin."

Fermin ile Pedri geri iyi geceler dediler geriye Martin kalınca bana sadece bir bakış atmış ve Pedri'nin arabasına doğru ilerleyip gitmişlerdi. Fermin ise kendi arabasına binip gitmişti. Bende içeri girip kapıyı kapatıp elimdeki çiçeklere ve bilete bakmıştım. Fermin çok düşünceliydi ve benden hoşlandığının da farkındaydım fakat onu kırmak istemiyordum. Diğer bir konuda Martin'di. Sarhoşken söyledileriyle gitmeden önce yaptıklarının alakası yoktu.

Derin bir iç çekip bunları daha fazla düşünmemem gerektiğini karar verdim. Üstümü değiştirdim ve yatağıma geçip uzandım. Bu gece ve bundan sonra 1-2 hafta rahattım. Çünkü bu ayın çekimlerini bitirmiştik. Bu da demek oluyordu ki rahat rahat istediğimi yapabilirdim. Bunun düşüncesiyle mışıl mışıl bir uyku çekmek için gözlerimi kapatmıştim ki telefonuma bir bildirim düşmüştü. Açıp baktığımda ondandı.

Gavi
Konuşmamız gereken bir konu var.

-&-

Bu bölüm pedri gelmeseydi, Tina,Martin ve Fermin firjrjrjrejjewjwk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm pedri gelmeseydi, Tina,Martin ve Fermin firjrjrjrejjewjwk

𝘙𝘰𝘺𝘢𝘭 𝘣𝘭𝘶𝘦 1. , 𝓐𝓰𝓪𝓲𝓷|𝐏𝐚𝐛𝐥𝐨 𝐆𝐚𝐯𝐢|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin