"2 tane ekmek, 1 tane simit, lütfen. " telefonunu kurcalarken bir yandan sipariş veren adama dik dik baktım, sanırsın karşısındaki babasının uşağı. Paşama bak ya, öyle bir kasılıyor ki ağzına bir yumruk çakmamak için zor dayanıyorum.
Arkamı dönmeden önce derin nefes verdiğim sırada etrafı inceliyordu. Garipti çünkü tilt olmama rağmen tipini beğenmiştim. Poşete istediklerini koydum ve ona uzattım. Poşeti eline aldı ve cüzdanını çıkardı. Ücreti bana ödedikten sonra çıkışa yöneldi ama bir şey onu vazgeçirdi. Kasaya doğru geldi tekrardan."Geç olmadan kulak doktoruna mı, gitseniz? "
"Pardon? " anlamaz gözlerle ona bakmaya başladım.
"1 tane simit demiştim, 2 tane koymuşsunuz beni dinlemediniz sanırım. "
"Ne alakası var beyefendi, dikkatim dağılmış. Olamaz mı? "
"Nerede mal var beni buluyor, kardeşim sen iyi misin ya? "
"Değilim, lan çakma sarı! "
"Ya sabır ya, İsmet abi nerede? "
"Aaa... " ağzımı açtım ve ağzımın içini işaret ettim.
"İsmet abi, yok. "
"İsmet abinin neyi oluyorsun, ona göre konuşacağım da.. "
"Kızıyım, kardeş aç bakalım o bayramlık ağzını. "
"İsmet abi'ye saygım olmasa seni döverdim, kız mız umrumda değil. "
"Ay, fenasın sen, inanır mısın? Korkudan ölmek üzereyim şuan."
"Kızım, işine dön sen, İsmet abiyle konuşacağım, kızının ne haltlar yaptığını. "
"Allah Allah, ne haltlar yemişim ben? "
"Kızının geceleri, fırına arkadaşlarını getirdiğini ve bir erkekle buluştuğunu. Desem İsmet abi anlar bence. O kadar yaşlı, değildi. "
Lan bu benim hayatımı biliyor neredeyse. Korkuyla kafamı salladım kendi kendime. Kimdi bu adam?
"Eee niye susuyorsun ki?"
"Hayır, adama bak ya... Adamdaki rahatlık beni öldürüyor. " biraz durduktan sonra gülerek ona döndüm.
"Babama buluştuğum erkeğin sen olduğunu söylerim. " göz kırptım.
"Yok ya, çıkıyoruz de istersen. "
"Onu da derim, madem ısrar ediyorsun. "
"Allah'ım ya, çattık yeminle nereden geldim ben bu fırına. "
"Bana öyle sert sert konuşma, senin kafanı tezgaha vururum. "
"Sen mi? Sen... " kahkaha atmaya başladı.
"Kızım, baban İsmet abi diye hürmet ediyorum yoksa seni döverim kız mız beni iplemez bak. "
"Mağaran kaçıncı katta? "
"4.katta,arada bi uğra, yalnız kalmayayım. "
"Merak etme, her gün uğrayacağım. "
"Allah Allah, kim çağırmış seni? "
"Babama sevgilimin sen olduğunu söyleyeceğim. "
"Saçmalama ya, şaka falan yapıyoruz da... "
"Şaka yaptığımı kim söyledi? "
Yorgunlukla gözlerini kapadı ve çıkışa yöneldi.
"İyi akşamlar, bu konuyu yarın konuşuruz, okula giderken sabah uğruyorum. "
"Tamam, beklemiyorum. "
"Vay anasını, bizi kimse beklemez zaten. "
"Ya kral tamam, dram yapma. "
Cevap vermeden çıktı. Adam harbi gıcık olsada, tipi fena düzgündü.
Kıvırcık saçları ve kaslı vücuduyla benimle uğraşması hoşuma gitmedi değil.
Kitabı yazmamı sağlayan şarkı ile açılışı kapatıyorum! 💌😉
Bu kitapta, ana karakterin yaşını çok ufak yapacağım. Mal mal hareketler yaparsa yaşına bağlayın artık. Hayırlı okumalar! Yeni bir dram vakasına hoş geldiniz! 😋💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Gece Bizim Olsa | Barış Alper Yılmaz.
Humorah kahretsin. hayali mahvettin. kalbime aşk ettin. gözlerin katletti. bedenin kasvetli. günlere hapsettin beni, beni.