Bu bölümü okumayabilirsiniz, bu tarz şeyleri iyi yazdığım söylenemez! Bunu dikkate alarak yorum yapmanızı rica ediyorum. İyi okumalar!
Ve bu bölüme bu şarkının yakıştığını söylemek isterim!
Sarhoş olmak nedir bilmeyen kız olan ben, 5.bardağı istemek için barmene eğiliyordum. Barmen bana gülümseyerek, elindeki bardağı uzattı. Dün gece Barış'ın benimle konuşmayı kesmesi, beni üzmüştü ama içecek kadar üzüleceğim aklımın ucundan geçmiyordu. Ki, Barış işlerin seyrinde gitmesi için ara vermişti, tahminimce.
Gözlerimin zorlukla açıldığını ve ışığa artık rehberlik edecek durumda olmadığı kanısına varıp, kafamı masaya bıraktım. Ki, uyumak zor olmamıştı.
Barış Alper'den...
"Barış, yavrum ben Semra teyzenlere uğrayıp, geleceğim. Dolapta yemek var, ısıttım ben koyup ye, hadi dikkat et kendine!"
"Tamam, anne. "
Annem, çıkınca bende odama gidip üzerimi değiştirdim. Alt kata indiğimde telefonum çalıyordu, arayan kişi Sedef'ti başta açmamak istemediğim için telefonu aldığım sehpaya geri koydum. Koyar koymaz telefon tekrar çaldı.
Ve ben dayanamadığım için açtım.
"Evet? "
Arkadaki sesten dolayı konuşanın sesini pek algılayamamıştım.
"Barış bey, değil mi? "
"Evet, benim de... Siz kimsiniz? "
"..... Kulübünün çalışanıyım, Sedef hanım... Evet, herkesin dağılmasına rağmen burada uyuyakaldı. Telefonunda en son sizin aramanız olduğu için, sizden yardım almanın-"
"Ben yardım edemem, iyi geceler."
Telefonu kararlılıkla sehpaya bırakıp, koltuğa uzandım.
Yazar'dan...
Barış, uyumak için sağa sola dönse de uyuyacak kadar düşüncesiz değildi. Sevdiği kadını orada bırakıp, onun başkalarına muhtaç etme düşüncesi bile onu yıkıyordu.
Hızla üzerine, onu sıkı tutacak şeyler giyinip, Sedef'in bulunduğu kulübe gitti. O kadar süratliydi ki, Sedef'in başına bir şey geldiğini sanıyordu. Bu korku ona yeter de artar bile. Onu çok seviyordu. Kulübe vardığında hızla içeriye daldı. Etrafı iyice incelemesine rağmen Sedef'ini bulamamıştı. Korkmuştu, başına bir şey geldiyse kendini asla affetmezdi. Nefes nefese sevdiğine bakınmaya devam etti. Barmen'in bulunduğu yere adımlayınca tanıdık yüzü bulmuştu. İşte, tüm korkuları bir anda yok oluverdi. Kızı kucağına alıp, barmen'e parayı ödedi. Arabasına koyduğu sevgilisine baktı, kız üşüyormuş gibi titriyordu. Üzerindeki montunu çıkarıp onun üzerine örttü, aynadan onu izledi sürekli. Güzel, masum diyip hayran kaldığı yüzü. Çokca aşıktı, çok güzel seviyordu, iyi hissediyordu. Sedef'in annesinin onları görme olasılığını göz önünde bulundurarak, kestirme yoldan gitti. Elbette, kendi evine götürecekti. Kızı, kucağına alıp, evinin anahtarını cebinden aldı. Hızla kapıyı açıp, üst kata çıktı. Yatağına bıraktığı sevgilisi, bir şeyler mırıldanmaya başlayınca yatağın bir ucuna oturup, onu seyretmeye başladı. Bu güzel yüzü izlemeye doyamıyordu. Kız gözlerini açtığında ona doğru eğildi. Sedef, ona yaklaşıp dudaklarını birleştirdi. Barış, bunu istemiyordu. Sarhoş diye sonradan pişman olacağını kestiriyordu. Bu yüzden ayıkken hayal ediyordu, az sonra yaşanacakları. Kız doğrulup, Barış Alper'in kucağına oturdu. Barış kızın belinden tutup, onu yatırmak için başından destek aldı."Uyumalısın."
"Ben... Sevişmek istiyorum. "
"Ama... "
Kız dayanamıyıp, onu kendisine çekip öpmeye devam edince oda kararından vazgeçti ve kızı tutkuyla öpmeye başladı.
Kız onun, tişörtünün içine soğuk ellerini daldırdı, uzun zamandır dokunmak istediği çocukca arzusunu gerçekleştirmek adına erkeğin kaslarına dokundu. Barış, daha fazla dayanamayıp, kızı altına aldıktan sonra hızla soydu. Kendisi için de aynısını yapılmasını bekliyordu. Sedef bunu idrak edip, hızlandı. Şimdi ikilinin sadece tenleri birbirine temas ediyordu.
Barış gülümsedi ve kızı öptü.
"Çok güzelsin, çokca güzelsin. "
Ellerini, Sedef'in kalçasına yerleştirip içine girdi. Sedef, girdiği an öyle bir çığlık atmıştı ki, Barış eliyle ağzını kapatmıştı. Ona zarar vermek istemiyordu. Kızın bekaretini kendisiyle bozduğunu da ve ilkinin kendisi olduğunu da biliyordu. Bu düşünce hem onu mutlu ediyor hemde kızı daha fazla arzulamasına neden oluyordu. Ama ona yapacağı eylemlerde dikkatli olması bilincine uymaması onu mutlu etmiyordu. Durdu ve geri çekildi. Sedef, şaşkınlıkla doğruldu.
"Neden... Durdun? " boğuk sesiyle Barış'ın sırtına dokunmuştu.
Barış, soluklanıp onun ellerini tuttu.
"İstemiyorsan, yapmayalım. "
"İstiyorum, hemde çok istiyorum."
Gülerek, Sedef'i belinden yakaladı ve boynuna iz bırakmaya başladı. Kız inleyince geriye çekildi, birkaç dakika soluklanıp içine girdi kızın. Kız yavaş yavaş terlemeye başlamıştı. Kendisi de pek iyi değildi. Titriyordu, ellerini zorlukla kullanıyordu. Kızın kalçasını istemsiz bir şekilde sıkmıştı. Bir kaç saat daha böyle güzel bir gece geçirdikten sonra kız uyuyakalmıştı. Barış ise ona sahip olduğu için tüm gece şükür edip durmuştu.
...
Süpriz karakter geliyor demistim ya iste
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Gece Bizim Olsa | Barış Alper Yılmaz.
Humorah kahretsin. hayali mahvettin. kalbime aşk ettin. gözlerin katletti. bedenin kasvetli. günlere hapsettin beni, beni.