Sadece bir kitap?

68 10 15
                                    

Açıklamayı okuyun lütfen. Niyet ettim bölümü yazmaya.....
-------------

Yatağıma uzanmıştım, arkadaşımdan aldığım kitabı açtım. Kitabın ismi "One Piece" 'ydi. Kapağında hasır şapkası olan biri ve 6 silüet. Yazar ismi yazmıyordu... İlk sayfasını açtım. Önsöz mü? Bu fazla kısaydı. "Geçmişe dönük mükemmel bir maceranın şafağındasın...Romance Dawn!!" Bu da neydi? Neden bu kadar kısaydı ki? Neyse, sayfayı çevirdim.

Gözlerimi kapatıp açtığımda çok ışık vardı, oysa odamın lambası bozuktu ve geceydi. Telefonumun ışığını kullandığından emindim. Neden yatağım bu kadar sertleşmişti...bir tahta gibiydi...b-bir tahtanın üstündeydim. Hızla etrafa baktım, burası benim odam değildi. Ayağa kalktığımda etrafıma üç kişi gelmişti. Diğerleri sadece izliyordu.

???: "Kimsin, neden buradasın?" Demişti yeşil saçlı ve kaslı adam. Kaslara hayır diyemiyordum. Dokunsam kızar mıydı?

Mizuna: "Neden burada olduğumu bilmiyorum, nasıl geldiğimi de bilmiyorum. İsmimi sana söylemek zorunda değilim." Dedim sakince. Ortaokulda çok zorbalık görmüştüm hem fiziksel hem psikolojik olarak. Bu yüzden üniversite de kendimi savunmayı öğrenmiştim. (Buna ihtiyacım var benimde)

???: "Bu yalana kim kanar ?" Demişti güzel saçlı güzel kız. Gözlerinin rengini çok güzeldi. Gözleri ve mükemmel fiziği birbirini tamamlıyordu. Bazı kızların sadece onun için lezbiyen olacağını düşünmüştüm.

???: "Şimdi cevap ver, kimsin?" Diye sormuştu yeniden yeşil saçlı adam. Üstündeki kıyafetin önü açıktı. Aslında hava soğuktu. Şimdiden üşümüştüm ama o hiç etkilenmiyor gibi görünüyordu. Belinde üç tane kılıç görmüştüm. Çocukluğumdan beri silahlarla oynamayı severdim. Ben bir tüfeği tercih ederdim.

Mizuna: "İnsanlar önce kendini tanıtarak söze başlar." Bir anda boğazımda soğuk bir metal hissetmiştim. Keskindi ve korku duygumu uyandıran birşeydi. Kendimi cevap vermeye zorunlu hissetmiştim.

Mizuna: "İsmim Mizuna...buraya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yok." demiştim. Kılıcını boğazımdan uzaklaştırmıştı. Tek istediğinin bunu duymak olduğunu sanmıyordum. Etrafa baktığımda bizi izleyen birkaç kişi daha görmüştüm.

???: "Neden buradasın?" diye sormuştu ısrarla güzel saçlı kız. Mükemmel fiziğini bir kere daha incelemiştim. İp ince beli sanki bizim dünyamızdan değildi. Dolgun göğüsleri ve kalçası onu ön plana çıkaracak şekildeydi. Aklıma en yakın arkadaşım gelmişti. Sahiden bu kitap lanetli miydi?

Mizuna: "Bilmiyorum. En son odamda kitap okuyordum." Acaba kitabın devamı nasıl gidiyor diye düşünmüştüm. Belki de buraya gelmemin kitabla alakası vardı. Normalde arkadaşım ile tartışmazdık. Belki de bu kitap gerçekten lanetliydi ve beni tuzağına çekmişti. (Bunları gecenin bilmem kaçında yazmıştım şimdi daha mantıklı cümleler yazmaya üşeniyorum siz beyninizde mantıklı cümleler ile değiştirin.)

???: "Saçmalıyorsun. Sana buraya neden geldin dedik cevap ver!" demişti turuncu saçlı kız. Onun bedeni diğer kızdan daha çekici duruyordu bana. Sanki sabrı taşmış gibi sinirlenmişti. Saçmalıyorsun demişti ama ben gerçekten neden veremiyordum.

Mizura: "Silahlı insanlara yalan söyleyecek kadar salak değilim" Yeşil kafalının elindeki kılıcı göstermiştim. Bu sırada yan tarafta bizi izleyen hasır şapkalı çocuğu görmüştüm. Gözlerim açılmıştı. Titremeye başlamıştım. O kitabın asırlardır sırrını sakladığını söylemişti arkadaşım. Asırlar önce yazılmış bir kitapta anlatılan birini görmem beni çok korkutmuştu.

???: "İyi misin?" Diye sormuştu o çocuk. Aslında korktuğum kişi oydu ama diğerlerine göre nazik ve soğukkanlı birine benziyordu. Dayanamamıştım, içimden direk ona sormak gelmişti.

Gelecekten Gelen OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin