Arkimiza isim buldum ismi Eriza Türkiye'de mükemmel isim farkındayım nys bu bölüm sadece canım sıkıldığı için yazdığım ve bizim zamanımızda ya da başlıktaki gibi gerçek zamnada geçen şeyleri anlatıyor.
Eriza: E
Müge abla: Mg
Annemiz: Ana
Babamız: Bb
Heidi: H
Fikri(eximiz)‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽
Mg: "Evet sayın seyirciler bugün de sizinle beraber hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolan Mizuna isimli kızımızı araştırmaya devam edeceğiz, kendisi yaklaşık bir aydır kayıp ve bir telefon aracılığıyla bize ulaşıyor ancak telefonu ne kadar arasak da konumuna ulaştığımızda denizin ortasi olduğunu görüyoruz. Umalım da en yakın zamanda bulalım onu şimdi sizlerle yeni gelişmelere bakacağız, öncelikle sözü telefonla onunla konuşan kızımıza veriyorum..."
E: "Ah moge abla ah bana tek söylediği şey size de anlattığım kitap ile ilgili başka birşeyi ne ben biliyorum ne Mizuna biliyor onun da yanımıza gelmeye çalıştığına eminim ama olmuyor çok özledim onu"
Ana: "AGHAGHAGHAGH CANİM KİZİİİİİMM CANİM MİZUNAAAMMM NERELERDESİN ANAAM SEN BİZİ İZLEYEBİLİYORSAN ARA BİZİ KONUŞALIM LÜTFEN KİZİM LÜTFEN COK OZLEDİK SENİ KİZİM COOOOOK"
Bb: "Kızım bizi izliyorsan lütfen ulaş bize biz sensiz yapamıyoruz annen kahroldu hepimiz kahrolduk lütfen geri dön"
Mg: "ÇOK ÖZÜR DİLERİM AMA ÖNEMLİ BİR HABERİM VAR Ankara belediyesinden yeni bir habere göre bir erkek çocuğu da aynı şekilde kaybolmuş aldığım habere göre odasında aynı kitaptan varmış" (hadi yine iyisiniz bize manita getiriyorum djhdkdhd)
‽‽‽‽(Zoro ve ondan kaçan Sanji)‽‽‽‽
S: "Bırak peşimi mal Marimo AGAGGAGA SEN KİMSİN BEE"
Adrien: "NOLUYO AMİNA NEREDEYİM BEN!"
Z: "Aaa biri daha gelmiş merhaba sende bir kitap okudun mu"
A: "Nerden biliyon lan"
Z: "Buraya daha yeni biri aynı şekilde geldi"
S: "Ama o güzel hatta mükemmel bir hanımefendiydi, seninle aynı kefede değil"
A: "Sen niye ciplaksin amina?"
S: "Zoro ağzına sıçtım şimdi"
‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽
Mg: "Bu 17 yaşındaki yavrucağımızın ismi Adrien olup Mizuna kızımızdan sadece bir yaşcık büyük"
F(Erizaya fısıldayarak): "Aynı yere gitmemişlerdir değil mi?"
E: "Ne bilem"
F: "Bir erkekle aynı ortamda bulunması beni rahatsız ediyor"
E: "Sen ondan ayrılmadin mı, ayrıca siz onunla eğlencesine takılıyordunuz diye biliyordum??"
F: "Şşş eğer ciddi olduğunu söyleseydim Mizuna hayatta kabul etmezdi"
E: "Valla de, o da seni seviyordu o yüzden biraz kabul etti ayrılınca da üzerinden çok üzüldü (hehehe iyi salla knk iyi salla)"
F: "Ciddi misin!!"
E: "Heee"
H: "Bi susun mikrafon var herkes sizi duyuyor mallar"
E-F: "Assss"
Mg: "YAVRUCAĞIMIZIN NE ELLERE DÜŞTÜĞÜNÜ HEPİMİZ MERAK EDİYORUZ"
‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽‽
Ehehhe bu kadardı dediğim gibi saçma bir bölümdü ve size ani bir kararla manita getirdim hadi iyisiniz arkimiza isim de buldum ohohoh ne güzel
Bakın ben birinden ne buldum
Bir kitaptan buldum aşırı iyiydi, lawlu kitabı ztn hepimiz okumuşsinuzdur ben de yeniden okurken bunu fark ettim aşırı iyi ve ben o dondurmayı fesat anladim artık normal göremiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekten Gelen Okuyucu
FanfictionMizuna bir öğrenciydi. En yakın arkadaşı ona sürekli lanetli bir kitaptan bahsediyordu. O kitabın lanetli olmadığını kanıtlamak için kitabı aldı ve okumaya başladı. Yazım tarzımı oluşturmaya çalışıyorum. Lütfen yanlışlara takılmayın.