Yeni kurguma hoş geldiniz🍂
Keyifli okumalar umarım beğenirsiniz💕
Bölüm isminin altında yazılan sözler bana aittir:))Lutfeenn oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin özellikle yorumlarınız benim için çok değerli aşklarımm<3
Bildirimlerden haberdar olmak için wattpat hedabımı takip edebilirsinizz
Bölüm şarkısı: Koma Zelal Li Qamışlo
Medyada gözükmez belki diye buraya da koyuyorum şarkıyı:)
1.BÖLÜM
🍁"KİRLİ RUH"🍁
"Kirletilen ruhlar vardı kimsenin haberi olmadan atılan çığlıklar."
Ölü adımlarla yürüyordum ne bir telaşım ne de bir endişem vardı bende artık hiç bir şey yoktu içi boş bir bedenedim ruhum çekilmişti. Benim bu gün ölüm günümdü.
Ben bu gün ölmüştüm lakin üstüme toprak atılmamıştı. Üstüm başım dağılmış elbisem yırtılmıştı. Kanayan dudağımdaki kan kurumuştu.
Ben bu gün tecavüze uğramıştım.
Etraf sessizdi neydi bu sessizlik böyle? Halbuki ruhum çığlık çığlığa ağıt yakıyordu. Neydi bu sükut?
Gecekondu olan eski evimizin bir kaç adım ötesine atıp gitmişlerdi beni tıpkı bir çöp gibi... kapıyı çaldım açan olmadı yine çaldım bu defa telaşlı ayak sesleri geldi.
Kapıyı açan ablama ölü gözler ile baktım. Gözleri endişe ve şaşkınlıkla kocaman açılmıştı.
"Hazan!" Diyen sesi ile sabahtan beri tek damla yaş düşmeyen gözlerim yağmur olup yağdı.
Kollarına adeta atıldım. Her zamanki gibi annemden görmediğim sevgiyi ve merhameti ablamın kollarında buldum.
Bir şey demedi ama o da benim gibi ağlıyordu ona tutundum birlikte odamıza gittik. Üstümdeki elbiseyi şevkatle çıkardı. Banyoya sokup yıkadı. Hiç bir şey sormadı. Biliyordu anlatacağımı. Kirliydim ben bu su artık beni temizlemezdi ki vücudumdaki darbeleri görmüş olacakki dudaklarından bir hıçkırık firar etti.
"Ne yaptılar sana ablam, ne yaptılar?" Diye acıyla konuştu.
"Beni kirlettiler abla." Dedim ağlayışlarımın arasından "bu su beni temizlemez ki kirliyim ben artık hiç bir su beni temizlemez." Dedikten sonra kollarımı çıplak vücuduma doladım.
"Ben kirliyim kirlettiler beni" diye mırıldanıp bir ileri bir geri banyonun zemininde sallanmaya başladım.
Kollarını bana doladı gözyaşlarının arasından saçlarıma ufak ufak öpücükler kondurdu. Zorlamadı şevkatle yıkadı banyo lifiyle her tarafımı temizledi. Sen kirli değilsin dercesine her tarafımı lifledi. Elleri titriyordu. Onun elleri benimde ruhum ve bedenim.
Biliyordu, her şeyimi ona dökeceğimi zaten en iyi o beni biliyordu. Ben ağladıkça o da benimle birlikte sessizce göz yaşı döküyordu.
Banyodan çıktık usul gözlerimden yaşlar akıyordu Üstümü giydirince yatağa uzandım. Saçlarımı okşaması ile ağlayışlarım ve hıçkırıklarım arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZAN VAKTİ
ChickLitO gün genç kızın rahmine bir can düştü düşen can iki hayatı savurdu savrulan hayatlar çarpıştı yaşayacaklarından habersiz bir Hazan vakti birbirlerine tutundular. 🍁Berzan ~ Hazan Yaş farkı vardır! (Hewidar kitabındaki Berzan ve Hazanın kitabıdır...