1. Part

66 2 0
                                    

❌ uyarı ❌

bu hikayeyi baştan yazıyorum. Kendi hayal gücüm ile. Bire bir aynı değildir bu kitap. Ona göre okuyup değerlendirme yapın!!!

❌ Uyarı bitti ❌

BTS- Black Swan. En sevdiğim şarkı, Türkçe sözlerini dinleyince, aynı ben' in duygularını söylüyor gibi geliyordu kulağıma. Bende buraya koyup, sizde dinleyin, bu huzur verici şarkıyı dedim.

Ve yeni bölüme hoşgeldiniz. Bölümü salıp, sizi yeni hikayemle baş başa bırakıyorum artık.

İyi okumalar.

💚






Annemin " ben, uyan artık, yoksa oraya gelip seni fena yaparım. " Dedi. İsyan ederek sızlandım. Gözlerimi kırpıştırarak açtım. Bulanık gören gözlerim, kapatıp geri açtım. Biraz sonra netleşen görüşüm ile yataktan kalktım.

" Neden ben " diye sızlandım. Sinirle mırıldanarak odadan çıkıp, lavoboya girdim. İşimi halledip çıktım.

Odama geri döndüğümde, dolabıma bakıp, sadece birşeyler alıp üstüme geçirdim.

/// Sade dediğin bu mu cidden? ///

İç ses keser misin rica etsem. Evet, biliyorum. Üstümde piyonlü renkte olan noktalı beyaz. Geriside siyah olan tişötüme laf yapma!

Odadan çıkıp aşağa kata indim. Evet, evet evimiz bayağa büyükdü. Ne zenginiz nede durumumuz kötüydü. Orta diyelim. Aşağa kata indiğimde, annem beni görünce kaşını çatıp, " nerde kaldın gerizekalı evladım." Diyerek yüzüme baktı.

Ahh...bu annem. Çok iyi anlaşıyoruz biz annemle yaa, öyle böyle değil !!! Arada bir böyle annem. Bu haline alıştığım için pek takmıyorum ben. Genel olarak alınmıyordum bile sözlerine. İcabında annemdi. dimi ama...

" Tamam geldim, anne. Sakin ol biraz. " Dedim. Annem normal bir şekilde, " tamam, hadi gel kahvaltı yap bizimle. Açsındır." Deyip salona geçti. Sesinde birşey vardı. Sanki benden birşey gizliyordu. Annemin yüz şeklinde, sesinde ki tını. Gerginlik üstündeydi.

Yakında kokusu çıkar diyerek mırıldandım, kendi kendime. Masaya geçip oturdum. Babam her zaman ki gibi elinden eksik etmediği gazetesi elinde okuyordu.

Babam beni görünce" günaydın evlat " dedi. Bende normal sesimle" günaydın baba." Dedim. Babam geri gazetesine dönüp kaldığı yerden okumaya devam etti. Ahh, şu babamın olaylar la ilgili okuma hevesi.

Annem " ben, yaz tatiline girmiş durumdayız, bu gün. Babanla konuşup anlaştık. Ve bu karara vardık. Büyükbaban Max geliyor, yaz tatlini beraber geçirceksin. Bu gün yada yarın gelecek. Bize haber edecek babam. Yani bu evde kalıp hiç odandan çıkmayıp, odanı temizlememen, bizimle yüz yüze gelmemen! Beni üzüyor oğlum. Okulun açılmasına yakın bir zamanda geri gelceksin eve. Merek etme. " Diyerek sözünü bitridi.

Annemin pat diye söze başlamasıyla sessiz kalıp dinledim. Sözünü bitirdiğinde ise, düşünceli bir şekilde yüzüme bakmaya başladı. Aha bak çıktı kokusu. Biliyordum zaten.

Ben şimdi bunu mu anladım. Yaz tatilinde büyükbabamla geçiricem. Benim için uyar. En azından büyükbabam benim dertlerimi anlayıp, içimi okuyup, beni dinleyordu. Güzel sözleri ile sakinleştiriyordu. Annemi iyi tanıyorum, hiç odamdan çıkmayıp, kendimi odaya kitliyordum. Yani bu konuda çok haklıydı. Laf girişiminde bulunmicam. Kesinlikle!

Zehirli Bir Aşk [ Gay ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin