--"Julia sakin ol,halledeceğim. Tamam belki neler çevirdiklerini anlamıyoruz ama bakacağız işte."
--"Abl- yani Hera nasıl yapacağız görmüyormusun odanın halini ya, zaten Kianda sana yardım etmeyecekmiş. Korkmaya başlıyorum."
--"Bir çıkış yolu her zaman var, bulacağım yardım edecek biri var. Tanıyorum." Julia aşırı korkmuştu,çünki gecenin bir vakti ailemizin yok olduğunu fark etmişdi.
Odanın içindeki daireye biraz daha yaklaşarak orayı incelemeye koyuldum. Dairenin içindeki pentagramın kenarlarında kanlı illuminati işaresi vardı. Pentagramın ortasında ölmüş ve çürümüş bir bebek vardı. Bu meyit odada keskin bir koku yaratıyordu. Odanın hiç penceresi yoktu ve buna rağmen oda buz gibiydi. Rütubet, meyit kokusu ve havasızlık göğsümü darltıyordu.
Artık bende yavaş-yavaş korkmaya başlıyordum. Ne işler çeviyorsunuz anne baba?
Bebeğe henüz dokunamazdık, ki dokunsak bile fark ede bilirlerdi çünki bebek o kadar çürümüşdü ki toz hali gibiydi. Dokunsak dağılacakmış gibi. Buda onun uzun süredir burada olduğunu kanıtlıyordu.
Hala anlayamıyordum bu lanet evde neler oluyor, neler dönüyordu.
Arkamda Julianın kesik kesik nefes seslerini duyuyordum. Belkide benden çok daha korkmuştu. Bedenimi çevirip ona bakarken gözünü bir yere zilleyerek baktığını gördüm. Tir-tir titriyordu. Elinin uzatarak işare parmağıyla bir yeri gösterdi.
--"Abl-abla oraya bak, ABLA ORAYA BAK!" Bağırarak söylediği şeyle ora baktım.
Olduğum yere mıh gibi çakıldım. Göz bebeklerim ve gözlerim büyüdü. Elimi ağzıma kapattım ve ola bildiğimce atacağım çığlığı içime hapsettim.
--"Aman tanrım, aman tanrım! Bu-bu ne?! Julia, bana bak. Juli sakin ol. Ablacığım oraya bakma."
Tanrım resmen kan dondurucu bir vahşeti izliyorduk.
Her kese merhabaaa. Biz geldik, hoş geldik. Buraya yeni bölümden olaylı bir alıntı bırakıyorum. Gelecek bölümümüz olaylı,kaoslu olacakk. Yazık Julimm nasılda korkumuştur. Acaba neden?:D yorum yapıb ,oy vermeyi unutmayın. Yeni bölümde görüşmek üzere hoşcakalınn😻😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KIŞIN ORTASINDA 18+
Historical FictionBu bir kış kitabıdır ve ilk kitabım. Tüm hakları bana aittir. Çalıntı gibi bir durumda gerekli işlemler yapılacaktır.