Karanlık Kışın Ortasında yanlız bir çiçek açmış.Dokunulamayacak kadar narin, kıyılamayacak kadar zarif, dokunulduktan sonra ise yenilmeyecek kadar güçlü. Soğuk ayazı delecek kadar yenilmez,dayanıklı ve güzel. Peki karı ne için delmiş? Sevdikleri için mi? İntikam yüzündenmi ? Kavuşmak içinmi? Kardelendi di O. Soğukta yenilmezdi o. Sevdiklerine kavuşmak için sabr ededndi o. Ben Kardelen Hera Osalva. İntikam için geldim. Kan için buradayım. Benden aldıklarınızı almak için geldim. Onlar için buradayım . Kayıplarım için. Gücüm için. Osalva soyu için . Geleceğimiz için. Ve en sonunda kendim için. Yenimi geliyorum? Hayır. Ben GERİ DÖNÜYORUM. Bende suçsuzdum. Bende hak etmiyordum tüm olanları. Ama acımadınız. Bende acımayacağım.Osalva olmak nedir görüceksiniz. KAN KAN VE KAN İstiyorum. Kader mahkumu derdiniz çok kolaydı anlamadan yargılamak. Hepsini öldürdünüz. Bebekler, kadınlar, yaşlılar, çocuklar,erkekler diri-diri yakıldı. Benim yüzümden. Hayır Hera iyi biliyorsunki senin suçun değildi. Sen daha açmamış narin bir çiçektin. Sadece seni kökünden koparmaya çalıştılar. Güzelsin diye. Ama anladılar senin toprakda yaşadığını. Sen karı sevmezsinki. Kış çiçeği dediler sana. Sen kanı sevmezsinki. Vahşet getireceksin dediler sana. Korktular senden Hera anla bunu.SENİN SUÇUN DEĞİLDİ. Kurtaramadım .Ben kurataramamışım. Böyle dediler sonra. Kalpsiz olucakmışım. Hayır Hera seninde kalbin vardı. Evreni yakıp yıkaçakmışım. Felaket getirecekmişim. Biliyorsun 5 yaşındaki çocuk hiç bir şey yapamazdı. Ailem sadece beni korumak için feda etdi onları. Hayır Hera halkın seni seviyordu . Onlar sana inanıyorlardı. Hala inanıyorlar. Ben katilmişim. Sen kurtarıcısın. Biliyorlardı senin onları kurtaracağını biliyorlardı. O yüzden fedakarlık etdiler. Kendi canlarını sana feda etdiler. Hadi ama onları hissede biliyorsun.
Onların ruhunu hissediyorsun. Ben istemedim. Yemin ederim ki istemedim. Hayatım hep başkaları tarafından yönetilmekle geçti. Belkide haklılardı. Eskiden. Ama şimdi yok duygularım. Hislerim. Sevgim. Gömülmüş bir çukura. Bulamıyorum. Bulmakta istemiyorum. Ben artık özügürüm. Sen hep özgürdün. Sadece ruhun tutsaktı. Aşk yasaktı. Sevmek yasaktı. Habersiz bir şey yapmak yasaktı. Hep adımlarımı takip ederdiler. Sen isteseydin hepsini yenerdin. Ama farkında değildin. Küçüktün daha . Şimdi her şey farklı. Ben farklıyım. Onlar farklı. Kendi canavarlarını yetiştirdiler. Haberleri yok. Gizli saklı kaçamakların bitmesine çok az kaldı. Çok yakında..
Kardelen acı çekiyorsun. Acıyor ruhun. Kanıyor yaraların. Kim onları saracak? Ne zaman sarcak ? Sen ne zaman içten güleceksin? Ne zaman sevileceksin? Onu bul Kardelen. Bul onu. Çok iyi bikiyorsun yerini. Bir kerede birine güvenmeyi denemelisin bence.Merhaba Minik Karlenlerim. Ben Amine yani yazarınız. Nasılsınız umuyorum ki iyisinizdir ben çok iyiyim ve heyecanlıyım. Bu ilk kurgum ilk kitabım. Açıklamada belirlemiştim yine söyledim;) . Açıkçası çok heyecanlıyım. Sizlere verdiğim ismi beyenmezseniz söyleyin lütfen. Sizlerle konuşmak çok-çok isterim. Sizce kapak meyadaki fotoğrafmı olsun? Yoksa değişmeyelimmi? Giriş'i paylaştım. Yeni bölüm 1mart Cuma sizlerle olucak. Gelecek bölümlerde Flasback sahneleri olucak . Geçmişle ilgili bir çok bölümler atacağım ki okuduğunuz zaman kafanız karışmasın. İlham perilerim gelirse çabuk yayınlarım gizli bir kaçamak'a hayır demezsiniz bence. Umarım beğenirsiniz. Bir yanlışım olursa affola. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. Hoşcakalın🤍
4 5 9kelime
Şarkı adı: Egzod -- Royalty
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KIŞIN ORTASINDA 18+
Fiksi SejarahBu bir kış kitabıdır ve ilk kitabım. Tüm hakları bana aittir. Çalıntı gibi bir durumda gerekli işlemler yapılacaktır.