*Merhaba canlarım kurgumun ilk bölümü ile karşınızdayım. Umarım seversiniz. Lütfen yazım yanlışlarım olursa yorumlara yazın. Ve lütfen kitaba başlamadan önce açıklamayı okuyun. Yorum yapıp , yıldıza basarsanız çok mutlu olurum.❤️*
(Bu arada söylemeyi unutmuşum baştaki resim bölümdeki mutfağı temsil etmektedir. Sadece masa altı kişilik olucaktır.)
—————————————————
*Oturup prensini beklemek yerine kılıcı eline alıp prensi için savaşanlara...Güzel bir rüyadan uyandırılma hissinden nefret ediyorum ve tam olarak o hissi yaşıyordum.
Klara'nın alarm sesiyle uyanmaktan nefret ediyordum ama bugününde diğer günlerden bir farkı olmamıştı."Klara lütfen şu alarmını kapat."dedim huysuz, yeni uyanmış sesimle.
"Tamam, Pearl kapatım ama senin de bir an önce yataktan kalkman gerekiyor." dedi ve üzerimdeki yorganı çekip bedenimin yerle buluşmasın izin verdi. Yere yapıştığımda kafamı yerden kaldırıp kaşlarımı çattım o ise hafif bir tebessümle yüzüme bakıyordu.Üzerinde; genelde saraydayken giydiğimiz siyah bir pantolon, korumalı bir üst ve tuniği vardı. Klara kahve rengi saçlarını savurarak odamdan çıkarken "Hızlıca giyinip gel Bay Cloyn'nun antrenmanından önce bir şeyler yemek istiyorum." diye bağırdı.
Bay Cloyn bizim eğtim hocamız. Saraydaki bütün üst düzey şövalyeler ondan eğtim alırdı.
Eğitimlerimiz genel olarak dövüş ağırlıklıydı ama olası bir savaş olur ve başka kentlere gitmemiz gerekebilir diye coğrafya eğitimi de görüyorduk.Yerden kalkıp yorganımı yatağımın üzerine serdim kenarlarını düzelterek yatağımı topladım. Odamızda pek bir şey yoktu bir ranza, giyinme odası ve bir ayna vardı.
Yatağımızın tam karşısında duran giyinme odamıza girdim. Siyah içi korumalı bir üst ve diz kısımları korumalı olan bir alt aldım. Giyinirsen biraz zorlandım çünkü birkaç gün önce kılıç antremanımzda yanlışlıkla kolumu Rex'in kılıcın ucunu sürtmüştüm. Aramızdaki en iyi sargı saran Edwin olduğu için her gün elimi sarıyordu.
Üzerimi giydikten sonra aynanın karşısına geçip hemen saçımı hızlı bir örgü yaptım. Antremanlarda uzun beyaz renk saçlarımla rahat edemediğim için hep toplardım.
Odamdan çıkmadan önce askılıkta asılı olan koyu mor tuniği ve hemen yanında duran kişisel ok kılıfımı aldım. Şatoda çok fazla okçu olmadığı için Bay Cloyn biraz ok çalışmamı istemişti.Odamdan çıkıp kapımı kapattım ve uzunca uzanan koridora baktım.
Kıralın profesyonel şövelyeler için sarayında özel olarak yaptırdığı kısımda kalıyorduk. Koridorun sonunda bir mutfak ve yemek yememiz için tahta bir masa vardı.
Herkes sofraya oturmuş, antrenmandan önce yiyebildikleri kadar yemeğe çalışıyorlardı. Gözüm masada oturan herkesin üzerinde dolaştı. Masa altı kişilikti bir sandalye boştu oda benim içindi.Masanın bir baş köşesinde sırtında hiç çıkarmadığı kılıcı olan sarı uzun saçlı mavi gözlü ama irisinin dışına doğru rengi açılan bir göz rengine sahip Axel oturuyordu. Bizden biraz daha büyüktü ve doğuştan görme kaybına sahipti buna rağmen kulakları bir kurtun kulakları kadar iyi duyuyordu.
Karşınızda Axel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Cevherler 18+
FantasíaFantastik severlere... Pearl, küçüken ailesi bir cinayete kurban giden Tutsak Sarayında yaşayan bir şövalyedir. Kral yaklaşan savaşla beraber sarayın korumalarını artırmak istemiştir. Bunun üzerine birkaç şövalye daha saraya çağırmıştır. Oturup pre...