*Merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Gününüz nasıl geçiyor?
Umarım bölümü beğenirsiniz yorum yapıp oy verirseniz sevinirim.*Bölüm için şarkılarımız:
Achilles Come Down- Gang of Youths
West Coast- Lana Del Rey
—————————————————————————"Efendim rahatsız ettiğim için özür dilerim ama kral Unutulmuş Cevherleri çağırdığını iletmemi istedi." dedi karşımdaki adam.
Buna oldukça şaşırmıştım çünkü kral bizi daha önce hiç yanına çağırmamıştı. Savaşa katılacağımız zamanlarda bile Bay Cloyn bize söyler biz de ona göre hazırlık yapardık.
Karşımdaki adama bir daha baktım yalan söyleme ihtimali olabilirdi. Ama üzerindeki kıyafete bakılınca pekte yalan söyleme ihtimali yoktu.
Boğazımı temizleyip "Senin yalan söyleyip söylemediğini nasıl anlayacağım." diye sordum. Eğer onu kral buraya göndermişse profesyonel şövalyelerinin bunu sorgulayacağını az da olsa tahmin ederdi.
Karşımdaki adam elini yavaşça ceketinin içine sokup minik bir kâğıt çıkardı. Kağıdı bana uzattı "Kral bunu diyeceğinizi tahmin etti." dedi.
Kâğıt kalın eskitme gibi görünen bir parşömendi. Üzerine koyu lacivert kuş kalemle "Sizi odama bekliyorum Unutulmuş Cevherler." yazıyordu. Sağ alt köşesinde ise kralın imzası vardı.
Karşımdaki adama bakıp "On beş dakika içerisinde hazırlanıp geliriz." dedim. Ve adamın cevap vermesini beklemeden hızlıca kapıyı kapattım.
Hızlıca ortak salona yöneldim. Koltukta yayılarak uyuyan Ed ve Rex'in yanına gittim. İkiside idmandan sonra ağır bir uykudaydı. Tecrübelerime göre onları uyandırmanın zor olucağını biliyordum.
Ortak salondan çıkıp koşar adımlarla mutfağa gittim. Kocaman bir su bardağı alıp musluktan akan su ile doldurdum.
Ortak salona geri döndüğümde Ed ile Rex aynı şekilde yatıyordu. Köşe koltuğun önüne gidip su dolu bardağın yarısını Rex'in kafasından aşağı döktüm. Onun tepki vermesine fırsat vermeden kalan suyu da Ed'in başından aşağı döktüm.
İkiside suyu döktüğüm gibi sıçrayarak kalktılar ve sanki vücutlarına bir sürü iğne batırılmış gibi aynı anda bağırmaya başladılar.
Ed ayağa kalktığında benimle göz göze geldi ve koşarak üzerime atladı. Bana doğru hamle yapacağını anlayınca iki adım yana kaydım. Ed ise ben çekilince hızını alamayıp duvara çarptı.
Rex ayakta uyku sersemi bir şekilde durmuş bizi izliyordu.
Ed'in duvara çarpmasının etkisiyle beraber duvar sarsılmış ve yanımızda duran tablo düşmüştü. Tablonun yere çarpmasıyla bütün salonda bir gürültü kopmuştu.
Luther, Klara ve Axel odaya hızla girmişti. Ellerinde kılıçlar ve hançerler
vardı. Savaştan gelmişler gibi üstleri başları zırhlarla kaplıydı."İyi misiniz? Ne oluyor burada?" diye sordu Axel. "İyiyiz sadece Ed ve Rex'i uyandırmak istemiştim." dedim hiç bir şey olmamış gibi.
Ed yığıldığı yerden kalkıp sinirle bana döndü. Uyurken uyandırılmayı hiç sevmiyordu.
"Sadece uyandırdın demek. Sanki kafamızdan aşağı bir bardak su dökmemiş gibi konuşmasan mı Pearl?" dedi Ed.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Cevherler 18+
FantasíaFantastik severlere... Pearl, küçüken ailesi bir cinayete kurban giden Tutsak Sarayında yaşayan bir şövalyedir. Kral yaklaşan savaşla beraber sarayın korumalarını artırmak istemiştir. Bunun üzerine birkaç şövalye daha saraya çağırmıştır. Oturup pre...