2

2.4K 31 1
                                    

Nefes:Nolur yanıma gel ,çok ihtiyacım var sana(02.16)

Çınar hoca:Kimsin?saatin kaç olduğunun farkında değil misin?(02.17)

Nefes:Kim olduğum önemli değil sadece sizi yanımda istiyorum.
Gerçekten çok ihtiyacım var size.Gelebilir misiniz?(02.17)

Saatin ne kadar geç olduğunun farkındaydım. Ama şuan bunu düşünemeyecek kadar kötü durumdayım.Saat şuan gece iki suları ve ben bir deniz kenarın da içmiş bir şekilde sabahlıyordum.Aslında çok sık içen biri değildim ama bu sefer onun yokluğununa dayanamadım.Ve içmekten başka çare bulamadım.Evet özlediğim kişi ingilizce öğretmenimdi.O tam olarak 28 yaşındaydı ama ben ise 17 yani aramızda on bir yaş vardı...

Senenin başından beri ona platoniktim.Ama o bunu farketmemişti.
Onu o kadar çok istiyordumki.Sadece benim olsun ,onun güzel kızı olmak istiyordum.

Çınar hoca:Bak küçük kim olduğununa dair hiçbir fikrim yok.Ama büyük ihtimalle bizim okulda ki öğrencilerden olmalısın eğer kim olduğunu söylersen sana ona göre yardım edebilirim.(02.21)

Nefes:Hocam ben (02.22)

Çınar hoca:Sen?(02.22)

Nefes:Ben Nefes 11/B'den(02.23)

Çınar hoca : Nefes? Bu saatte ne istiyorsun benden?(02.23)

Nefes:Hocam ne olur yanıma gelin çok kötü durumdayım.Sizi istiyorum.
Size ihtiyacım var.(02.24)

Çınar hoca:Konum at geliyorum.(02.24)

Sellammm
Bu hikayemin ilk bölümüydü ,bu hikayede ki karakterleri kurgusal karakter olarak değil de gerçek hayatımda ki insanlardan seçeceğim.
Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın.

ÖPÜLDÜNÜZZ💋💋🎀


LOVE ME(Daddy's girl 🎀)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin