Odadan çıkarak banyoya girdim.Şuan yaşadığım şey inanılmazdı.Çınarımın banyosundaydımm!!Bunun mükemmelliğini hayal bile edemezdim oysa.
Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım.Acele etmeye çalışıyordum,ne de olsa bana özel olarak ballı pankek yapmıştı.Pankeğimin soğumasını istemezdim.Adımlarımı hızlandırarak bahçeye doğru yürüdüm. Ev o kadar büyük değildi ancak bahçe hayallerimin ötesindeydi.Çimenler yemyeşil,
Ağaçlar çok canlıydı.Bahçede beyaz bir salıncak vardı."Beyaz"Çınar hocanın en sevdiği renkti nerdeyse her ders bundan bahsediyordu.Beyaza takıntılıydıVe tabiki evinide beyaz renk dizayn etmişti.Kapılardan tutun en ufak bir rafa kadar her şey bembeyazdı.
Karşımda Çınar hocayı gördüm.Bahçe masasında oturmuş gelmemi bekliyordu.
Sofra aşırı güzeldi.Cidden bir kuş sütü eksik denilecek cinstendi.Ve gözlerim ona takıldı ballı pankekime hemen ardından Çınar hocayla göz göze geldik.Bana gülümseyip oturmam için sandalyemi çektiAhhh Romeom, ne centilmen bir adamdı bu böyle..
"Eee beğendin mi sofrayı?Biraz acele hazırladım bir eksik varsa kusura bakma bebeğim."
"Eksik mi ?? İnanılmaz güzel olmuş saçmalama!"
Gözlerimiz kesişti ona ilk defa "siz"diye hitap etmemiştim.
"Ay çok özür dilerim pardon ya ağzımdan kaçtı"
"Sorun değil bebeğim okulda değiliz zaten sonuçta ismimle hitap edebilirsin."
"Tamam ,Çınar."(:
"Nefes ben dün seni orda öyle görünce çok üzüldüm, bana ne olduğunu anlatmak ister misin bebeğim?"
"Tabiki artık anlatmanın zamanı geldi zaten.Şimdi dün aslında her şey çok normaldi.Son ders sizinleydi,sonra dersten çıktım ve eve geldim.Aslında arkadaşlarımla buluşacaktım ama buluşma son anda iptal oldu.Ben de bari deniz kenarında oturayım dedim ve oraya gittim.Tabi yanıma biraz da alkol aldım"
"Alkol mü içiyorsun?"
"Sadece bazen ,bazen dayanamıyorum "
"Peki dün gece seni alkol içecek duruma getiren şey neydi?"
"Ben,şey sizi özledim.Biliyorum dün zaten dersimiz vardı ama tek ders yetmiyor."
"Yani yazdığın mesajlar gerçek miydi?"
"...evet,hepsi gerçekti söylediklerim de yazdıklarım da."
"Nefes ,bebeğim ben zaten dün gerekli açıklamayı yaptım.Ama bilmediğin bir şey daha var.Benim sevgilim var.Ne zaman istersen beni arayabilirsin ya da ne zaman özlersen yanına gelebilirim lütfen bir daha kendini böyle bir duruma sokma.Benim için diğer öğrencilerimden bir farkın y-"
"S-sevgiliniz mi var?"
"Evet,güzelim üç aydır bir ilişki içerisindeyim."
"Ama.."
"Nefes,aramızda on bir yaş var .Sevgilim olmasaydı da bir şey değişeceğini sanmıyorum."
Gözlerimden yaşlar akıyordu ,yine..
Ağlamamı durduramıyordum.Çınar gelip bana sarıldı,yine..
Ve ben yine aynı çaresizlik içindeydim."Sevgilinizin sizi benden daha çok sevdiğinimi düşünüyor sunuz?Hayır kimse sizi benden daha çok sevemez!Kimse ,kimse benim verdiğim değeri vermez size .Size olan aşkımı çocukca buluyor ya da dikkate almıyor olabilirsiniz.Ama okul dışında sizi bir kere de olsa görebilmek için her akşam aileme yürüyüşe çıkıyorum yalanını söyleyerek sizin evinizin önünden geçtiğimi,uğradığınız mekanlara sizi görebilmek için uğradığımı,
Sizi sadece düşününce bile kalp krizi geçirecek raddeye geldiğimi,sizin hakkınızda ne kadar çok şey bildiğimi,sizi sizden bile daha çok tanıyor oluşumu,
Okuldan herhangi bir öğrenci veya öğretmenle fiziksel teması bırak göz temasınızın bile kalbimde açtığı yarayı bilmiyorsunuz,tahmin bile edemezsiniz size yazdığım yüzlerce aşk mektubu yüzlerce şiir hiçbirinden haberiniz yok.Sana olan aşkımı ister çocukça bul ister önemseme bu sevgimi yalan çıkarmaz.Hala ağlıyordum.Daha fazla burada kalmak istemiyordum.
"Yaptığınız şeyler için çok teşekkürler,ama artık gitsem iyi olur."
"Bu arada hayatıma girdiğiniz içinde çok teşekkürler,ben aşk nedir sizinle öğrendim."Evden çıktım sağlam adımlar atabilmek için çabalıyordum ama nafile daha fazla çabalamadım kendimi bir ağaç dibine bıraktım.Gözyaşlarım daha da şiddetlendi.
Biraz hızlı mı gidiyoruz bana mı öyle geliyor?
Bu arada
ÖPÜLDÜNÜZZ BEBEKLER 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME(Daddy's girl 🎀)
Teen Fiction"Gözlerine bakınca anlıyordum ondaki ışığı... Çok masumdu çok ama çok fazla aşk içeriyordu bakışları. Tıpkı bir yavru köpek gibiydi ne zaman boynuma sokulup "love me,love me"diye inlediğinde kalbimde ve erkekliğimde kimsesin hissettirmediği şey...