12

735 11 3
                                    


      Bir süre sonra çarpışan araba maceramız bitti.Neyse ki su satan bir amcadan su aldık ve Çınar'ın mide bulantısını geçirebildik.

"Nefes ,koş dönme dolaba binelim."

" Ne?! hayatta olmaz Çınar yükseklik korkum var benim."

"Olsun korurum ben seni ,hadi nolur gidelim."

"Olmaz dedim ,zorlama işte."

Bana en masum bakışlarını atmaya başladı.O kadar tatlı görünüyordu ki onu kıramadım.Off bu adam tarafından hep manipüle ediliyordum.

Çok heyecanlıydı.İnşallah bu heyecanı ben dönem dolabın en üstündeyken çığlık çığlığa bağırırken de sürerdi.

Dönem dolaba bindik.Yavaş yavaş yukarılara doğru çıkıyordu.Ve kalp atışlarım her saniye daha da hızlanıyordu.

"Ahh Çınar çok yüksekteyiz.Çınar ne olur  inelim.Lütfen."

"Shh sakin ol bebeğim bir şey yok."

Çınar elimi tutu ve alnıma bir öpücük kondurdu.Ancak onun bu davranışları korkumun dinmesine engel olmuyordu.

Hala bu lanet aletten inmek istiyordum!

Çığlıklarım yükseliyordu.Yükseklik korkum çok ciddi bir seviyedeydi.

"Çınar !!,Çınar çok korkuyorum."
Gözlerimden bir damla yaş aktı.Ne kadar ağlmamak için kendimi durdurmya çalışsam da en sonda dayanamayıp kendimi bırakmıştım.

"Nefes sakin ol bebeğim,ben buradayım .Bana bak sadece bana bak ."

Başımı omzuna yaslamış okşuyordu.Hıçkırıklarım ve gözyaşlarım durmuyordu.Bir yandan da elimi tutarak geçti,sakin ol gibi şeyler mırıldanıyordu.

Artık en tepeye çıkamamıza çok az kalmıştı.Hala yere bakacak cesareti  bulamamıştım.

"Nefes gözlerini aç bebeğim,böyle bir manzarayı kaçırmanı istemem.Lütfen eğer çok korkarsan elimi sıkarsın."

Elimi tutuşu kuvvetlendi.Vücudumu kendi dahil her şeyden korumak istermişçesine sarmıştı kendine.

Sıkı sıkı yumduğum gözlerimi açtım .Aşağıya bakmaya çalıştım.

Yine çok heyecanlanmıştım.Sanırım yeni bir panik atak geliyordu.

"Çınar bak anlamıyorsun gerçeketen çok yükse-"

Ben cümlemi bitiremeden Çınar dudaklarımı dudaklarının arasına aldı.Dilini yavaşca alt dudağımda ardından da üst dudağım da gezdirdi.

Beni sakinleştirmek için çok narin ama aynı zamanda da bir o kadar tutkulu öpüyordu.Dudaklarının her dudaklarıma değişinde anlıyordum asla canımı yakmazdı,yakamazdı.

Ben de ona karşılık vermeye başladım.Dönme dolap ilerliyordu ,insanlar bize bakıyordu ama biz öpüşmeye devam ediyorduk.

LOVE ME(Daddy's girl 🎀)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin