8

1.1K 8 0
                                    

         

         Favori şarkımı playistimden dinliyordum.
Put me in a movie~Lana Del Rey

Yanımda Çınar'da vardı.O gitmemişti.Biliyordum yarın okul vardı hatta onunla da iki dersimiz vardı.Ancak yanımda kalmalıydı,ona gerçekten ihtiyacım vardı.Biraz hava almak ve düşünmek için dışarı çıkmıştık.
Birkaç gün önce bulunduğumuz yerdeydik.Deniz kenarında.
Saat 05.43'ü gösteriyordu.Okulun başlamasına birkaç saat kalmıştı.

Çınar altın sarısı kumlara uzanmış benim saçlarımı okşuyordu.Bense onun kucağına yatarak dalgaların karaya sertçe vurduğunda çıkan sesleri dinliyordum.Deniz bana huzuru anımsatıyordu.

"Çınar biz ne yapacağız?"

"Bilmiyorum bebeğim inan ben de bilmiyorum."

Şarkının en güzel yeri çalmaya başladı.

~Come on you know you like (good) little girls~
~Come on you know you like (good)little girls~

~You can be my daddy~
~You can be my daddy~

Şarkının bu kısmını Çınar'ın gözlerinin içine bakarak söyledim.
O ise bana sunmuş olduğu kusursuz gülümsemesini yüzünden bir an olsun eksik etmiyordu.

    

               İki saat sonra

Okulun başlamasına çok az kalmıştı ve ben daha yeni eve varmıştım.
Hızlı bir şekilde duşa girdim.Saçımı kuruttuktan sonra öneceden hazıradığım kombinlerimden birini giydim.

Saçımı kuruttuktan sonra öneceden hazıradığım kombinlerimden birini giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aceleyle çantamı da alarak evden çıktım.Geç kalmıştım.Hem de çok geç kalmıştım.İlk iki ders Çınar hocayaydı. Bunun düşüncesi bile kalp atışlarımı yerinden oynatıyordu.

Okulumla evimin arası kısa bir mesafeydi o yüzden yürüyerek gidiyordum.

Hızlıca basamakları çıktım ve işte sınıfın önündeydim.İçeriden Çınar'ın sesleri geliyordu.

Kapıyı tıklatıp içeri girdim.
Çınar hoca beni görünce bir an panikledi büyük ihtimalle bugün gelmemi beklemiyordu.Çünkü derse tam yirmi beş dakika geç kalmıştım.

Yerime geçtim.

HAYIR!
Yanımda Cansu oturuyordu.Bütün ders boyunca benimle uğraşacaktı.

Çınar"Nefesciğim tahtadaki kelimeleri defterine geçirebilir misin?"

"Hocam zaten kitapta var hepsi neden defterede yazıyoruzki ?"

"Bebeğim yaz sen bir şey olmaz"

Çınar bana bebeğim deyince öğrenciler bir an bana ve Çınar'a baktı.
Çünkü Çınar öğrencilerine ne kadar samimi olsa da onlara sadece isimleriyle hitap ederdi.

Çınar 'da bir süre sonra ne dediğini anlayınca afalladı ama bu çok uzun sürmedi.
Cansu sürekli sıranın altından kolumu cimcikliyor ve boş boş bana bakarak sırıtıyordu.

"Off ne var Cansu"

"Hiiiçç ne olsun "

"Ne sırıtıyorsun o zaman?"

"Çınar hocayla siz diyorum çok yakışıyorsunuz aslında."

"Cansu ! Duyucak şimdi"

"Ne zaman çıkmaya başladınız,daha doğrusu ne zamandan beri onun bebeğisin?"

"Eee açıkcası çıkıyor muyuz emin değilim."

"Nasıl sevgili olmadan mı attın adamı yatağa?"

"Ne yatağa atması olmadı öyle bir şey!"

" O gece altında terlerken öyle demiyordun ama inleme sesleriniz dolduruyordu odayı HELAL BE KIZIM BÖYLE DEVAM"
Cansu son söylediğini biraz sesli söylemiş olsun ki Çınar dahil bütün sınıf ikimize bakmaya başladı.

"Cansu konuşmaya devam edeceksen çıkabilirsin."dedi Çınar.

"Yok hocam pardon Nefes arkadaşım yani biriciğimle bir şey konuşuyorduk da o yüzden . Sesim biraz fazla çıktı herhalde kusura bakmayın."

Ders boyunca Çınar'la göz göze gelmemek için bakışlarımı kaçırıyordum ama o bana hiç yardımcı olmuyordu .Neredeyse dersi sadece bana anlatıyor gibi gözleri benim üzerimdeydi.Bazen bakışları dudaklarıma kayıyordu.
Ama bunu yapmaya daha fazla devam ederse dayanamayıp sınıfın ortasında yapışacaktım dudaklarına.

Çınar'la olan iki dersimizde bitti.Ben de daha fazla durmak istemedim okulda o yüzden eve gittim. Zaten dün bir zerre uyku girmemişti gözlerime.
Ayrıca bugün sadece Çınar'ı görmeye gelmiştim.

Kendime bile itiraf edemesemde korkuyordum hem de çok korkuyordum.
İlişkimizi nasıl yürüteceğimize dahil hiçbir fikrim yoktu.
Gerçi bir ilişki içerisinde miydik onu da bilmiyordum.


   

              ÖPÜLDÜNÜZZ BEBEKLER 💋 💋


LOVE ME(Daddy's girl 🎀)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin