(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
Korn-DaddyWarnings: Çocuk tecavüzü, şiddet, vb.
Yağan kar sıcak odadaki çocukların soğuk kalplerine serpiştiriliyordu. Fuyuko camdan heyecanla yağan mucizeyi izlerken mavi harelerinde dalgalanan heyecan içini ısıtıyordu.
Ellerini heyecanla çırpan kıza takılan küstah mor hareler Izana'dan başkasına ait olamazdı.
Gözlerini deviren genç oğlan yayıldığı kanepeden arkadaşı Kakucho'ya doğru dönmeden önce kıza küstah bir bakış attı. Bu velet genç oğlanın sinirlerini hoplatıyordu.
Peşinden ayrılmayan küçük kıza bir gün feci patlatacaktı -ki daha önce patlamışlığı da vardı ama kız vazgeçmeden kendine arkadaş arıyordu.
Fuyuko sessizce kanepelerin yanına gelip minik adımlarını Izana'nın önünde durdurdu.
Izana'nın bıkkın bakışlarının altında ona sevimli bir gülümseme bahşetti ve kanepeye oturdu. Yere değmeyen ayaklarını sallarken sessiz ortamı dolduran şömine çıtırtısı onu geçmişine götürdü...
* * *
Fuyuko, ismini kış günü doğmasından almıştı. Soğuk bir kış günü oluşan tipi yolları kapamıştı, neyseki ailesi önceden hastaneye varmayı başarmıştı.
Zorlu bir doğum sürecinden sonra 2 gün hastanede kalmalarının ardından eve gidince Fuyuko'nun babası yine alkole başvurmuştu.
Fuyuko'nun babası alkol bağımlısı bir piçten başka bir şey değildi. Adam her gün kadını ve kızını dövmekten başka bir boka yaramayan bir ayyaştı.
Arada minik kızını odaya alır, onunla 'oyun' oynardı. Minik kızın yardım çığlıklarına medet umulmaz, sadece adamın tatmini ön plana alınırdı.
Kadın bu konuya karışamaz, dayak yerdi. Küçük kızın minik vücudu bunu kaldıramayınca hastaneye gitmek zorunda kalan aile kendilerini açık edince Fuyuko ailenin yanından alınmış, annenin yalvarışları ile bir yetimhaneye verilmişti.
Minik Fuyuko, sessiz duruşunun yanında dışadönük ve yaşadıklarına rağmen mutlu olmasını bilen neşeli bir insandı.
İlk önce albino sandığı ama sonradan albino olmadığını anladığı genç Izana ilgisini çekmiş, onun peşine arkadaş olmak için takılmıştı.
Defalarca reddedilmiş, aşağılanmıştı ama vazgeçmemişti minik kız.
Herkese korku salan bu gençten korkmuyordu. Defalarca dayak yemiş birisi olarak onun dayakları onu korkutmaktan çok uzaktı.
Her fırsatta Izana'nın yanına minik adımlarıyla gidiyor, kovulmadan geri dönmüyordu. Ne kadar itilip kakılsa da hep güler yüzlü olmayı biliyordu minik kız.
Daha 8 yaşında olmasına rağmen 11 yaşındaki bir çocukla arkadaş olmak için hayatı pahasına çabalayan minik kız maalesef geleceği bilemiyordu...
* * *
Kadının cırtlak sesi ile kendine gelen kız etrafına baktı. Yemek zamanıydı ve çoğu kişi yemekhaneye varmış olmalıydı.
Hızla yerinden kalkan minik kız kendisi gibi minik olan adımlarını olabildiğince hızlı atarak Izana'ya yetişmeye çalıştı.
Yemekhaneye girince Izana'nın yanındaki oturağın boş olduğunu görünce rahat bir nefes veren minik kız hızla kendine yemek almak için sıraya girdi.
Aldığı yemeklerin çoğusunu yiyemeyecekti belki de ama yine de Izana ile daha fazla oturmak, onunla geçirdiği vakti arttırmak için almıştı bunları.
Minik elleri çorbayı dökmemek için titreyerek tepki gösteriyordu. Sıcak çorbadan çıkan duman minik kızın soğuk tenini ısıtıyordu.
Masaya varınca ilk yemeğini koydu masaya, sonra ise oturdu oturaklara. Izana'nın sinir dolu bakışlarına gülümseyerek karşılık veren minik kız heyecanla "Merhaba!" dedi.
Izana sinirle solurken, Izana'nın karşısıda oturan Kakucho'ya kaydı minik kızın maviş gözleri. Kakucho ona şüphesiz bir endişeyle bakıyordu.
Izana ona "Git..." diye fısıldadı. Minik kız eline kaşığını alıp çorbada aldığı bir kaşığı ağzına götürdü. Bu çorbayı hiç de sevmezdi ama Izana ile vakit geçirmek için içecekti.
"Arkadaş olalım, Izana-san!!" dedi coşkuyla minik kız. Izana sinirden köpürürken aniden sakince minik kıza baktı.
Minik kız maviş gözlerini iyice açmış, sevimli bir yavru köpek misali Izana'ya bakıyordu.
Küçük kız gülümserken tenine temas eden sıcak çorba ile acı dolu bir çığlık atarak yerinden fırladı.
Izana ona sırıtarak bakarken herkesin gözü onlara dönmüştü. Kız acıyla ağlarken sırıtan Izana eline aldığı bezelyeyi minik kızın kafasına fırlattı.
Kızın yanına gelen görevliler kızı revire götürürken kız son kez Izana'ya baktı.
Göz pınarlarından taşan gözyaşları aşağıya doğru acı dolu bir yok çizmiş, mavileri kırmızıların içinde kalmıştı. Minik kızın yüzünden acısı gayet net okunabiliyordu.
Ama yine de minik kız Izana ceza almasın diye çorbayı üzerine kendisi döktüğünüz söyleyecekti, vücudunda oluşan yanıklara rağmen 'arkadaşını' koruyacaktı...
𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
-SELAMMM!!
-İstek kitabınız olursa bana özelden ulaşabilirsiniz, sizin için her şeyi yaparım!
-Diğer bölümde görüşürüzzz!
-Sizce konu veya bölüm nasıll??
-Bayyy!!
╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I was someone's daughter || Izana x Reader
Fanfiction-Arkadaş olalım, Izana-san!! -Bak, Tanrı bile Cehennemine benimle birlikte seni istiyor!