My New Family

148 13 38
                                    

(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
Eminem- Mockingbird






   Minik kızın minicik elini tutan Bay ve Bayan Sano ona evin içine kadar eşlik ettiler.

   Eve girince içerideki genç, siyah saçlı bir çocuk karşıladı onları. Ardından yanına siyah saçlı çocuğa benzeyen bir sarışın geldi.

   Kardeş oldukları bariz belli olan çocuklar minik kızla göz göze geldiler ve  kızın ellerini tutan anne babalarına baktılar.

   Minik kız rahatsızca yerinde kıpırdanarak Bay ve Bayan Sano'ya baktın.

"Yeni kardeşiniz." diye söze girdi Bay Sano. Bayan Sano ise minik kızın önünde eğilerek onun sevimli yanaklarını sıktı.

   Minik kız kısık bir "Ihh." sesi çıkararak kısık gözlerle Bayan Sano'ya bakarken Bayan Sano kıkırdadı.

   Bayan Sano oğullarına dönerek "Bu Fuyuko." dedi minik kızın saçlarını okşayarak.

"Bu Shinichiro." dedi Bayan Sano minik kıza siyah saçlı çocuğu işaret ederken.

"Bu da Manjiro." dedi ona boş boş bakan sarışın çocuğu işaret ederken.

"Yeni kardeşlerin." dedi Bayan Sano gülümseyerek.

"Yeni kardeşlerim?" diye tekrar etti minik Fuyuko hayretle. Belliki bir ailesi olması onun için olağandışı bir şey gibiydi.

   Minik kız yavaşça Shinichiro ve Manjiro'ya yaklaştı. Minik elini parmak uçlarına kalkıp Manjiro'nun yanağına dayadı.

"Abilerim var!" dedi heyecanla.

   Sarışın çocuğun da, abisi olan siyah saçlı çocuğun da gözleri genişledi önce, sonra kıkırdadılar.

   Minik kızın gözleri sevinçle parlarken Bay ve Bayan Sano ailelerinin yeni üyesini büyük bir şefkatle izliyorlardı.

*     *     *

   Minik kız Shinichiro'nun elini sıkıca kavrayarak abisini takip etti.

   Abisinin koca adımlarına yetişmek için büyümüş olsa bile küçük adımlarını kullanıyordu Fuyuko. O hâlâ ailesinin minik kızıydı.

   Abisi birini ziyarete gideceğini söylemiş, Fuyuko da onunla gelmek isteyince karşı çıkmamıştı.

   Artık 11 yaşında olan Fuyuko yetimhanedeki anılarından da eski hayatından da yavaş yavaş sıyrılıyordu.

   Abisiyle içeriye girmiş, sadece abisini takip etmişti.

"Izana Kurokawa." dedi abisi ziyaret edeceği kişinin ismi sorulunca.

   Fuyuko midesine bir yumruk yemiş gibi sarsıldı, minik kalbi hızlandı ve midesi buruldu.

"Abi..." dedi titreyen sesine mâni olamayarak.

   Shinichiro kıza baktıysa da gelebileceklerini söyleyen adam ile dikkati o tarafa yöneldi ve minik kızı elinden tutarak içeriye sürükledi.

   Karşılarında duran çocuğun bir kış günü gibi beyaz saçları, kaşları ve kirpikleri altındaki kavrulan buğday teni orkidelerinin derin harelerine yansıyordu.

   Minik kızın o an kalbi durdu, nefesi kesildi ve kanı damarlarından çekildi.

   Karşısında 3 yıl önceki çocuğun tâ kendisi duruyordu. Onu son anında zorbalayan o çocuk...

   Minik kız kaskatı kesildi, genç oğlanın kaşları çatıldı. Mor hareleri mavi dalgalara çarptı, her şeyi yerle bir etti.

   Shinichiro, Izana'nın karşısına oturdu ve onunla konuşmaya başladı. Izana, genç oğlanla konuşurken Shinichiro Izana'ya Fuyuko'yu tanıtmak istedi.

"Fuyuko." dedi minik kızın elinden tutup onu vahşi kaplanın karşısına hırçın dalgalara attı.

   Minik kız maviş gözleriyle buluşan çelikten morlar kısıldı.

   Fuyuko bir adım gerileyince Shinichiro kaşlarını çattı.

"Kız kardeşim." diye açıkladı. Izana'nın bakışları bu sefer öfkeli bir hâl alırken Shinichiro ikisi arasında gözle görünür, elle tutulur olan gerilimin nedenini çözmeye çalışıyordu.

   Minik kız cesaretini toplayıp abisinin elini tutarak Izana'ya baktı.

"Onu tanıyorum." dedi elini cama koyup korkuyla çocuğun tepkisini bekleyerek.

   Shinichiro kaşlarını çatarak kardeşine baktı.

"Yetimhane..." diye fısıldadı Fuyuko Shinichiro'ya doğru.

   Izana hızla yerinden kalkıp içeriye geri döndü büyük bir öfkeyle. Shinichiro çatık kaşlarla Izana'yı izlerken gözden kaybolan Izana ile birlikte minik kardeşinin elini tutarak eve geri dönmeye başladı.

   Belli ki Izana minik kızdan hoşlanmıyordu ve onu görmesi ikisi için de iyi değildi. Shinichiro önlemini alacaktı...





𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

-SELAMMM!!

-Sizce bölüm nasıldı, beğendiniz mi??

-Ayay yeniden karşılaştılarrr!

-Diğer bölümde görüşürüzzz!

-Bayyy!!

╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝

𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

I was someone's daughter || Izana x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin