(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
Royal & the Serpent- OverwhelmedWarnings: Şiddet
Moebius ile olan kavganın ardından aradan zaman geçmişti ve Mikey, Fuyuko'nun karşısına oturmuş ona dikkatli olmasını tembihliyordu.
Draken bıkkınca nefes vererek kafasını geriye attı ve yüzüne daha fazla güneş ışınının ulaşmasına izin verdi.
Fuyuko, Mikey ne derse başıyla onaylıyordu.
Sonunda dayanamayan Draken ayağa kalkmış, ikisinin de kolundan tutarak onları da zorla ayağa kaldırmıştı. Hava sıcaktı ve buna dayanamayarak onları gölge bir yere sürüklemişti.
Fuyuko'nun canı sıkılmıştı ve Mikey'den kurtulmak için bir şeyler bulmak umuduyla etrafına bakındı.
Draken bu çabayı fark edince kahkaha atarak Fuyuko'yu kolunun arasına sıkıştırdı.
Fuyuko çırpınırken Mikey yanaklarını şişirerek onlara baktı. Sonunda Draken kızı bırakınca Fuyuko çatık kaşlarıyla ona baktı, cidden tatlı görünüyordu.
Aniden Mikey öne atılıp Fuyuko'nun yanağını ısırdığında Draken'in gözleri genişledi ve Mikey'yi hemen kızın üstünden aldı.
Fuyuko, Mikey'nin ısırdığı yanağını ovalarken Draken kızın kafasını pat patladı.
Sonrasında Fuyuko yaralı yüzündeki yara bandının ucunun kalktığını fark ederek onu çıkarıp yerine cebinden çıkardığı yeni yara bandını taktı.
Sabırsızca yara bere içindeki yüzünde elini gezdirdi, bu izler ona bölüğünün kaptanından hediyeydi.
* * *
Chifuyu, Fuyuko ile birlikte Valhalla'nın gizli toplanma alanına gelmişti.
Baji ne derse ikiletmeyen Chifuyu, Baji'nin isteği üzerine Fuyuko'yu da alıp tarif edilen yere doğru yola çıkmıştı.
Yolda Fuyuko sürekli nereye gittiklerini sorup duruyor, Chifuyu ise onu geçiştiriyordu.
Sonunda Valhalla'nın gizli toplanma alanına geldiklerinde Chifuyu Fuyuko'nun elini tutmuş ve önde kendisi olacak şekilde içeriye girmişti.
Kirli insanların kirli bakışları hem Fuyuko'yu hem de Chifuyu'yu rahatsız etmişti.
Onları karşılayan Kazutora hemen ikisini de yarım bir çember şeklinde toplanmış insan topluluğunun yanına getirmişti.
Baji bu yarım çemberin ortasında duruyor, yarım çemberin merkez noktasında ise birisi oturuyordu.
Kazutora onları yarım çemberin içine çekti ve böylece etrafları da sarılmış oldu.
Fuyuko, Chifuyu'nun dibine girmişti bile. Kazutora'nın hapishaneden çıktığını bile şimdi öğrenmiş, dehşete düşmüştü.
Ortada duran Baji yavaşça onlara dönünce Chifuyu öne atıldı.
"Baji-san!"
Arkadan boğuk bir kıkırtı gelmişti. Kıkırtının sahibi Hanma başını kaldırarak yüzünü gösterdi.
"Bakalım Baji hain miyimiş, değil miymiş?" dedi Hanma kıkırdayarak.
"Başlayabilirsin!" diye de ekleyince Kazutora Chifuyu'yu aniden Baji'nin önüne itti.
Yere düşen Chifuyu'ya yardım etmek için uzanan Fuyuko başka üyeler tarafından geri çekilirken Baji çoktan Chifuyu'nun yakasından tutup ona sert bir yumruk indirmişti.
Fuyuko şaşkınlıkla nefesini tutarken Baji Chifuyu'ya acımadan vuruyordu. İşin kötü yanı Chifuyu bu vuruşlara karşılık vermiyordu.
Aradan geçen 5 dakika boyunca dayak yiyen ve bilincini kaybeden Chifuyu'yu dehşetle izleyen Fuyuko'nun gözleri bir kaçış yolu bulamamıştı bir türlü.
Gözleri hâlâ deli gibi etrafta gezinirken, vücudu korkuyla titrerken Baji Chifuyu'nun üstünden kalkmış ve Hanma'ya bakmıştı. Bakışlarında hiç acıma yoktu.
Başından beri her şeyi kıkırdayarak izleyen Hanma işaret verince Fuyuko'yu tutan adamlar kızı tıpkı Chifuyu gibi Baji'nin önüne itmişlerdi.
Hanma, Kazutora'ya gidip Hanagaki Takemichi'yi getirmesini söylemiş, Kazutora da oradan ayrılmıştı.
Fuyuko titreyerek doğrulmaya çalıştığında Baji ona küçümseyici bir bakış atmıştı.
Fuyuko ayağa kalkıp Baji'ye yumruk doğrulttuğunda Baji hariç herkes gülmüştü. Aniden Baji'nin sert yumruğu ile dengesini kaybeden kız sendeleyip yere düşmüştü.
Ağzına dolan kanı yere tüküren Fuyuko dolan gözleriyle Baji'ye baktı. Baji'yi tanıştıkları ilk andan beri çok severdi.
Hatta bir keresinde Baji kızı araba yakmaya götürdüğü için Shinichiro'dan bayağı bir azar yemişti.
Kız zorlukla ayağa kalkıp Baji'ye baktı, gözlerinde çok fazla kırgınlık vardı. Baji kızın yüzünün tam ortasına sert bir yumruk indirince kız yere düştü tekrardan. Fuyuko'nun burnundan kanlar akarken Hanma bir kahkaha patlattı.
Baji, Fuyuko'nun zaten minik olan bedeninin üzerine çıkıp kızı yumruklamaya başladığında Fuyuko çok fazla direnememişti.
Bir süre sonra içeriye giren Takemichi yerde yüzleri kanlar içinde yatan iki bedenden birisini Baji'ninki kadar uzun, kahverengi saçlarından ve vücut yapısından tanımıştı kolayca.
Hanma, bunun Baji'nin hain olup olmadığını anlamak için yaptıkları bir sınav olduğunu, en güvenilir adamını ve çetedeki tek kız olan ve liderin kardeşi olan Fuyuko'yu bu sınavı geçmek için tereddütsüz bir şekilde dövmesi gerektiğini açıklamış ve Takemichi'yi şahit seçmişti.
* * *
Fuyuko yavaşça yanında bulunan su şişesinden su içti ve az önce onu ısıran abisi ile onunla uğraşan Draken'e tekrardan katıldı.
Biraz eğlenmek onun da hakkıydı. Nasıl olsa yarın büyük gündü...
𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
-SELAMMM!!
-Sizce bölüm nasıldı, beğendiniz mi??
-Aklımda bir senaryo var ama...
-Bence "Warnings" kısmına gerek yoktu ama yine de koydum çünkü ben ✨️MALIM✨️
-Resim çizenler bana yazabilir mi lütfen?
-Sizi çooooook seviyorumm <333
-Diğer bölümde görüşürüzzz!
-Bayyy!!
╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I was someone's daughter || Izana x Reader
Fanfic-Arkadaş olalım, Izana-san!! -Bak, Tanrı bile Cehennemine benimle birlikte seni istiyor!