(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
Tones and I-Bad ChildRevirden odasına yol alan Fuyuko'nun karnından minik bir gurultu yükselince utançla etrafına baktı minik kız, bunu kimsenin duymasını istemiyordu.
Minik adımlarını sürüyerek odasının kapısının önünde durdu. Müdire onu yanına çağırmayacaktı çünkü revirdeki ablalar müdüre ile konuşmuştu. Küçük kız onlara çorbayı üzerine kendisinin döktüğünüz söylemişti.
Titreyen dudakları yanan yerlerin acıdığını kanıtlıyordu. Revirdeki ablaları ona kızmış, daha dikkatli olmasını tembih etmişlerdi.
Yalan söylediği için ağrıyan karnını tuttu minik elleriyle. Annesi ve çevresindekiler yalan söyleyen çocukların kötü çocuklar olduğunu söylerdi.
Minik kalbi hızla çarparken odasına girmekten vazgeçti ve Izana ile konuşmaya karar verdi.
Minik ellerini yumruk hâline getiren Fuyuko hızla bahçeye doğru ilerlemeye başladı.
Izana ve arkadaşı olanlar her zaman yetimhanenin arka tarafında birlikte takılırlardı.
Hızlı adımları koşmaya dönüşen Fuyuko dönemeçe gelinde yavaşladı ve durdu.
Başını uzatıp Izana'nın orada olup olmadığına baktı. Izana tam da tahmin ettiği gibi oradaydı ve bir çocuğu dövüyordu. Yanında dikilen Kakucho ise çocuğa acıma karışımı bir üzüntüyle bakıyordu.
Fuyuko eliyle ağzını kapatarak geriye çekildi ama tökezleyip yere düşünce ağzından minik bir inilti kaçtı.
Her yer sessizleşince yakalandığını anlayan Fuyuko ayağa kalkıp koşmaya başladı çünkü Izana şu anda onu cidden korkutmuştu.
* * *
Kendini hızla odasına atan minik kızın kalbi deli gibi atıyordu. Minik elini göğsüne bastırarak soluklanırken odanın boş olmasına şükretti.
Sonunda nefesi düzene giren minik kız kendini yatağına bıraktı ve eliyle yanan bacağını okşadı.
Canı acıyınca kaşlarını çattı ve elini geri çekti minik kız. Açılan kapıdan giren kızıl saçlı minik oda arkadaşına kaydı gözleri minik Fuyuko'nun.
Kız Fuyuko'nun yüzüne dahi bakmadan yatağına gidince Fuyuko da arkasını döndü ve yatağında kıvrıldı.
* * *
Bir sonraki gün isteksizce uyanan Fuyuko gözlerini ovuşturarak yatağında doğruldu.
Ne kadar uyursa uyusun gözlerinden uyku akıyordu minik kızın. Minik çıplak ayaklarını yataktan sarkıttı ve esnedi.
Ayak parmaklarını oynatırken esnemekten yaşarak gözleri odayı taradı. Yine en geç o uyanmıştı belli ki.
Hızla yataktan kalkıp hazırlanan minik kız yemekhaneye doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı.
Köşeyi dönüp yemekhaneye giriş yapan minik Fuyuko'nun gözleri hemen Izana ve Kakucho'yu buldu ama 1 saniye bile geçmeden gözlerini kaçırarak sıraya girdi.
Yemeğini aldıktan sonra en uzaktaki masaya tek başına oturdu minik kız. Eline çatalını alıp yemek yemeye başlarken Kakucho ile göz göze geldi ama hemen gözlerini kaçırdı.
Izana'nın yanına tekrar gitmek için birkaç gün bekleyebilirdi. Olan olayların soğumasını bekliyordu minik kız.
Annesi insanları rahatsız etmemesini tembihlerdi hep o çok küçükken. Minik Fuyuko yapışkan bir kızdı. İnsanlarla hemencecik duygusal bağ kurar ve onların peşini bırakmazdı. Annesi çoğu defa minik kızı ite kaka yanından zorla uzaklaştırırdı ama minik kız annesinin dibinden ayrılmazdı. Bu yüzden annesinden çok azar ve bazen de çimdik yemişti ama bu onu daha da yapışkan yapmıştı. Onun kötü bir kız olduğunu söyleyip dururdu hep annesi.
Zeytinlerden birini ağzına atıp çiğneyen minik kız çekirdeği ile birlikte yanlışlıkla yutunca yüzünü ekşitti.
Mavişleri arada bir Izana ve Kakucho'nun oturduğu masaya kaysa da hemencecik önüne bakıyordu yeniden.
"Keşke benim de arkadaşlarım olsaydı..." diye içinden geçiren minik kız tek başına yemek yemeye alışkındı.
O çok küçükken sabahları annesi ona babasının kahvaltı artıklarını verir, kızı yemesi için odasına kapatırdı. Minik kız hiç ailece yenen bir yemeğe şahit olmamıştı.
Minik kız aile ortamı nasıl bir şey bilmiyordu ve kalbinde bu konuda derin bir boşluk vardı. Kim bilir belki bir gün o da bir aile bulurdu...
𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
-SELAMMM!!
-Sizce bölüm nasıll??
-Diğer bölümde görüşürüzzz!
-Bayyy!!
╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I was someone's daughter || Izana x Reader
Fanfiction-Arkadaş olalım, Izana-san!! -Bak, Tanrı bile Cehennemine benimle birlikte seni istiyor!