In My Past

179 15 42
                                    

(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
t. A. T. u. - All The
Things She Said

Warning: Tecavüz bahsi







"Fuyuko seni görmek istiyor." dedi Shinichiro Izana'ya imayla bakarak.

"Gerek yok." dedi Izana gözlerini kaçırarak.

"Çok istiyor..." diye iç çekti Shinichiro.

Izana burnunun direğini ovuşturarak Shinichiro'ya bıkkınlıkla baktı.

"Sadece bir kere." dedi işaret parmağını kaldırarak.

Shinichiro, Izana'ya gülümsedi ve sandalyesinden yavaşça kalktı.

* * *

Fuyuko hızla Izana'yı görmek için koşarken Shinichiro onu şefkatle izliyordu. Minik kardeşine yaklaşıp saçlarını karıştırınca kız elleriyle saçlarını düzeltti çatık kaşlarıyla. Shinichiro kahkaha attı ve Minik kız kardeşinin elini tutup onu yönlendirdi.

Fuyuko'nun karnı heyecan ve korkudan ağrıyor, avuç içleri terliyordu. Hızlı adımlarla odaya girdi ve kapı arkasından kapanınca gergin adımlarla sandalyeye yaklaşıp oturdu.

Elleri titrerken parmaklarıyla oynamaya başladı bu dürtüsü bastırmak için.

11 yaşına henüz 2 ay önce basmış olan Fuyuko saçlarını açık bırakmış, üzerine en güzel elbisesini giymişti. Ayyakkabılarını temizlemiş, saçlarına bir çember geçirmiş, yüzüne düşen tutamlardan kurtulmuştu.

Izana kızı ilgiyle inceledikten sonra sertçe konuştu.

"Berbat olmuşsun."

Minik kızın yüzü asılsa bile zorla gülümsedi ve beceriksizce ağzına giren saç tutamlarını ittirdi.

Gergince ellerini birbirine sürterken Izana'nın mor harelerinin parıltılarına şahit oldu.

"Berbat değil bir kere..." diye mırıldandığında Izana kaşlarını çattı ama cevap vermedi.

"Ne konuşmak istiyorsun?"

"Sadece seni görmek istedim..."

"Yine mi peşime bir fare gibi takılacaksın yoksa, Fuyuko Sano?!" Izana dişlerini gıcırdatarak kıza bakınca Fuyuko irkilmeden edemedi.

"Ben-" diye lafa başlasa bile Izana onun lafını kesti.

"Eğer sana ağzının payını verdiğim o günse konu... Kendimi istediğin kadar savunurum."

"Beni niye zorbaladın ki o gün... Tek istediğim seninle arkadaş olmaktı..."

Fuyuko'nun gözlerindeki denizden bir damla taşmış, yolunu bularak çenesinden titreyen ellerine damlamıştı.

Izana kaşlarını çatıp ilgiyle kıza baktı. Kalbinde minik bir kıvılcım olduysa bile hemen kıvılcımı yok edip yerine koca bir hiçlik yerleştirdi.

Ama hâlâ bir tarafı kıza "Ağlama..." demek için can atıyor, kızın sevimli yanaklarından akan göz yaşlarını silmek istiyordu.

Minik kız burnunu çekerek Izana'ya bakmadan önce göz yaşları yüzünden yüzüne yapışan saçları derisinden ayırdı.

Gözlerinde bir okyanus çağlıyor, ara ara taşıyordu o derin ama sığ, kalabalık ama tenha, dingin ama hırçın sular.

Yutkunarak Izana'ya bakınca, çocuk tekrar konuştu fütursuzca;

"O gün beni çok sinirlendirdin ama sana bir şey açıklamak zorunda değilim bence." dedi kollarını göğsünde bağlayarak.

Minik kız, titreyen dudağını ısırdı ve titreyen sesine mâni olamadan konuştu;

"Tecavüze uğramanın nasıl bir şey olduğunu anlayamazsın. Kirletilen masum bir bedensin, paklanan masum bir ruhtan. Beden somuttur ve derine bir kere kazınan o kirletilmişliği bir daha silemezsin. Çok denedim ama başaramadım. Ben kirletildim ama sen benden de kirlisin. İnsanların zayıf yanlarını yüzlerine vurup onları aşağılamak hadsizliktir ve insanın kendisini alçaltır. Benim tek istediğim bir arkadaş bulmaktı ve sana sempati duydum ama sen bana tüm travmalarımı yeniden yaşattın. Sen kötüsün. Seni sevdim ama sen kötüydün. Belki de artık vazgeçmeliyim çünkü sevgimi hak etmiyorsun, tıpkı benim bir aileyi, mutlu bir anı hak etmediğim gibi!"

Nefes bile almadan konuşan kız kıpkırmızı kesilmişti sinirden. Hızla kapıya yönetirken Izana'nın şaşkınlık dolu bakışları kızın üzerinde vuku buldu.

Hızla dışarıya çıkıp abisine koştu ve sarıldı Fuyuko. Shinichiro kardeşine sarılırken çatık kaşlarla kızın az önce çıktığı kapıya baktı.

Izana ise yerinde donup kalmıştı, kesinlikle böyle bir tepki beklemiyordu. Sonuçta Fuyuko sessiz, sakin, sürekli ezilen bir kızdı eskiden. Şimdi ise karşı çıkmayı öğrenmişti.

Kalbine düşen ateşle kapıyla bakıştı Izana birkaç saniye daha. Bu sırada Shinichiro minik kız kardeşine dondurma almış, elini tutmuş onu eve götürürken derin düşüncelere dalmıştı.

Bugün Fuyuko'nun kişisel ve fiziksel değişiminin başladığı, savunmasız Fuyuko'nun gerçek Fuyuko'ya bürünmeye başladığı o gündü.

Fuyuko artık eskisi gibi olmayacaktı, Fuyuko'nun hayatı da eskisi gibi olmayacaktı, Izana'nın kalbi eskisi gibi olmayacaktı.

O minik kız artık büyümüştü ve ne yapması gerektiğini artık çok iyi biliyordu, Mikey'nin çetesine katılacaktı...






𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

-SELAMMM!!

-Sizce bölüm nasıldı, beğendiniz mi??

-Izana yine piçlik peşinde-

-Diğer bölümde görüşürüzzz!

-Bayyy!!

╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝

𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

I was someone's daughter || Izana x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin