I Was Just A Little Kid

153 15 67
                                    

(\ (\
('• ֊ •') ♡
━O━O━━━━━
Alan Walker- Lily

Warnings: Çocuk tecavüzü ve şiddet söylemi




   Fuyuko hep kırılgan bir çocuk olmuştu. Herkese fazla bağlanırdı. Sosyal hizmetler geldiğinde annesi için yalvarmıştı. Fuyuko'nun minik kalbi hemen kırılırdı ama kindar değildi. Hemencecik affederdi o.

   Şimdi ise ailenin onu görmeye geleceği gündü. Minik kız tedirgindi ama mutluydu. Tabii Izana'yı bir daha görememe korkusu kaplamıştı içini.

   Aile ile olan görüşmelerine daha 3 saat vardı. Fuyuko bu sürenin neredeyse yarım saatini Izana ile ne konuşacağını düşünerek geçirdi, acaba ona sarılsa kızar mıydı?

   Minik Fuyuko koşarak bahçeye çıkınca âni esen rüzgâr ile saçları dağıldı. Mavi hareleri etrafı arşınlarken Izana'ya takılı kaldı gözleri.

   Hızla Izana'nın yanına gitti ve onun önünde durdu. Aralarında 4 yaş vardı ve Izana ondan bayağı bir uzundu.

"Izana-san..." dedi minik kız kelimeler ağzından güçlükle çıkmıştı.

   Izana minik kıza ters bir bakış fırlattı ve ona arkasını döndü. Minik Fuyuko hemen onun kolunu yakaladı ama yaptığının kötü bir fikir olduğu birkaç saniye sonra ortaya çıktı.

   Izana minik kızı sertçe itekledi ve minik kız takılıp yere düştü. Fuyuko acı dolu bir inilti çıkartırken ona sinirle bakan Izana'ya ve Fuyuko'ya döndü bahçedeki tüm gözler.

"Yeter!" diye tısladı Izana.

"Bıktım senden! Her zaman peşimde bir fare gibi geziyorsun ve beni rahatsız ediyorsun!"

   Fuyuko ona şaşkınca bakarken bir şey söylemek için ağzını açtı ama Izana onun konuşmasına fırsat dahi vermedi.

"Kakucho bana yetiyor da artıyor, senin gibi birisiyle asla arkadaş olmam! Sen kirlisin!!"

   Fuyuko'nun görüşü göz yaşları nedeniyle bulanıklaşırken Izana'nın 'kirli' ibaresini neden kullandığını düşünüyordu. Aklına gelen tek şey ile kalbi tekledi.

"B-ben.. " diyebildi sadece ilk başta. Kısık sesiyle devam etti:

"Kirli...değilim..."

"Babanın sana tecavüz ettiğini bilmediğimi mi sanıyorsun?!" dedi Izana bir hışımla. Bahçedeki herkesin onları izlediğini çok iyi biliyordu üstelik.

   Minik kızın nefesi kesilirken Kakucho öne atılıp "Izana!" diye seslendi sert bir ses tonuyla. Izana ise onu ters bir bakışıyla susturdu.

   Minik kız donup kalmıştı. Etraftaki insanlar fısıldaşıyor, aralardan minik kıkırtılar sızıyordu.

   Izana'nın dudakları uğursuz bir sırıtışla kıvrıldı.

"Her şeyi öğrendim," diye bağırdı bilerekten.

"Senin ne tür şeyler yaşadığını öğrendim. Şiddet, tecavüz, ihmal... Belki de hak ettiğin şeyler bunlar!"

   Minik kız o güz gününde ağlayarak ayağa kalktı titreyen ayaklarıyla. Güz gününün getirmiş olduğu kasvet çocukların uğursuz kahkahaları ile harmanlanıyordu.

   Minik kızın kalbi sıkışıyor, vücudu titriyor, gözlerinden yaşlar akıyordu. Kulaklarını kapatma içgüdüsüne direndi ve geriye birkaç adım attı.

   Izana zafer kazanmış gibi bir sırıtmayla ona bakarken Kakucho pişmanlık, acıma ve üzüntüyle ona bakıyordu.

   Kakucho temkinlice minik kıza yaklaşmaya başladıysa da minik kızın ağlaması arttı ve geriye birkaç adım daha attı.

"Sadece arkadaş olmak istemiştim!" diye bağırdı çaresizce hıçkırılarının arasından.

   Çocukların kahkahası artarken minik kız tekrar bağırdı.

"Artık senden nefret ediyorum, Izana Kurokawa!"

   Izana kaşlarını çatsa bile hâlâ sırıtıyordu. Minik kız arkasını döndüğünde minik bacaklarının bütün gücünü toplayarak var gücüyle yetimhane binasına doğru koşmaya başladı.

   Virajı alamayınca düşen minik kızın el ve diz kapağı derisi soyulmuştu ama bunu umursamadı. Hızla ayağa kalkıp binanın içine girdi ve müdürenin odasının önünden koşarak geçti.

   Minik kız odasına varınca hemen yorganının altına girdi. O daha 4 yaşındayken babasının dayaklarından kaçmak için yorganın altına saklanırdı, sanki yorgan onu koruyacakmış gibi...

   2 saat boyunca ağladıktan sonra minik kız dağılmış bir şekilde yorganın altından çıkmış, banyoya gidip kendine çeki düzen vererek müdürenin odasına doğru yürümeye başlamıştı.

   Kapıyı açınca ona gülümseyerek bakan bir çift ve müdüreyi gördü.

"Ben de tam seni çağıracaktım, Fuyuko!" dedi müdüre neşeyle. Fuyuko ise halsiz hissediyordu ve başı ağrıyordu.

   Çift minik kıza sevgiyle bakarken müdüre, Fuyuko'ya çifti tanıttı; Bay ve Bayan Sano...

   Bayan Sano minik kızın ellerini nazikçe tutmuş ve onunla biraz konuşmuştu.

   Bayan Sano'yu nazik bir insan olarak bulmuştu Fuyuko. Bay Sano da aynı şekilde sevecek ve kibardı fakat Fuyuko bir türlü onlara güvenemedi. Biyolojik ailesi de dışarıdan sevecen, nazik ve kibar görünürde ama şiddet, bağımlılık, tecavüz... Her şey vardı onlarda.

   Minik kız onlarla biraz daha konuştuktan sonra onlara karşı içinde bir sıcaklık oluşmuştu. Onları yeni ailesi olarak kabul etti...

   Bay ve Bayan Sano, Fuyuko'nun belge işlerini hallederken Fuyuko da odasına gidip eşyalarını toplamaya başladı. Bulduğu bir valize bütün malzemelerini dolduran Fuyuko zorlukla valizi müdürenin odasına kadar taşıdı.

   Bay ve Bayan Sano, belge işlerini bitirdikten sonra Bay Sano valizialdı, Bayan Sano ise minik kızın elini tuttu ve yetimhanenin çıkışına doğru yürümeye başladılar.

   Minik Fuyuko son kez yetimhaneye ve oradaki çocuklara bakarken gözleri ona çatık kaşlarla bakan orkide rengi hareler ile kesişti.

   Fuyuko tüm kırgınlığıyla ona baktıktan sonra arkasını dönüp bu lanet yerden uzaklaşmak adına arabaya bindi.

   Karar vermişti, Izana Kurokawa'nın yüzünü bir daha görmek istemiyordu, Fuyuko'nun minik kalbi çok ağrıyordu...



𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

-SELAMMM!!

-Sizce bölüm nasıldı, beğendiniz mi??

-Diğer bölümde görüşürüzzz!

-Bayyy!!

╔══╗....<3
╚╗╔╝..('\../')
╔╝╚╗..( •.• )
╚══╝..(,,)(,,)
╔╗╔═╦╦╦═╗ ╔╗╔╗
║╚╣║║║║╩╣ ║╚╝║
╚═╩═╩═╩═╝ ╚══╝

𝙔𝘼𝙔!ーーーーーーーーーーーーーーーーー

I was someone's daughter || Izana x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin