İnsanın canı pahasına koruması gereken yerdir vatan. Koruman gereken bebekler,çocuklar,gençler....var. Hepsinin hayalleri var. Onları kimsenin suya düşürmesine izin vermeyiz inşallah. Tabii vatana sadık olan kadar hainlik edende çoktu. Ama asla asıl amaçlarına ulaşamayacaklarını bilmiyorlardı. Bu vatan geçilemezdi,bölünemezdi. İzin vermezdik
###
Cama çarpan yağmur damlalarına bakıyordum. Dışarıda şiddetle yağmur yağıyordu. Saat 21.45'i gösteriyordu. Odanın içinde volta atıyordum. Her yer dar geliyordu sanki duvarlar üzerime üzerime geliyordu. Daha fazla bekleyemezdim. Nerde ne halde olduğunu bilmediğim iki tane askerim tek başına ve sınırlı mermiler ileler. Yağmur çok şiddetliydi daha fazla dayanamazlardı. Kapıyı açıp çıktım. Uzun koridorda hızla ilerler iken selam veren askerleri başımla onayladım. Beni timimi ve bağlı tutan şey komutanımın izninin olmamasıydı. Kapıyı çaldım ve içeriden gelen ' gir ' komutu ile denileni yaptım. Komutanım her zaman ki yerinde ve bana gülümsüyordu. Hazırola geçtim. "Gel karanlık gel " Bana hep böyle seslenirdi. Direk konuya bodoslama daldım "Komutanım bu şiddetli yağmurun altında ve sayılı sayıda mermiye sahip iki tane askerim var onları orada ölüme sürükleyemem .
Ben ve Timim hazırız izniniz olursa onları alıp geleceğiz " derin bir nefes aldı ve "Karanlık kaç kere daha söylemen gerek bu havada helikopter ile gitmeniz çok tehlikeli 2 asker için tüm timi tehlikeye atamam"2 asker mi ? Onlar canını seve seve bu vatana vericek 2 asker onları asla bırakmam. "Komu...." sözümü kesti ve çıkabilirsin Karanlık daha fazla uzatmaya lüzum yok git biraz dinlen evlâdım " sinirimi içime attım ve "Emredersiniz komutanım " deyip odadan ayrıldım. Karargahın bahçesine çıktım. Hızlı ve öfkeli adımlar ile şiddetli yağmura karıştım. Etrafta nöbet tutan askerler vardı. İleri geri hızlı adımlar attım. Yüzümde süzülen yağmur damlaları seğiren çenem ile daha fazla dayanamadım. Dibimde duran konteynırlara tekme atıp bağırmaya başladım. Bu haksızlığa dayanamıyordum. Etraftaki askerlerin bakışlarını üzerimde hissediyordum. Kendimden geçmiştim resmen takı birinin dirseğini karın boşluğuma geçirmişti. Ve iki büklüm oldum şerefsiz ansızın vurdu . Borandı. Doğruldum. Etraftakiler hala bana bakıyordu. Boran" herkes işine dönsün yok birşey " hepsi anında denileni yaptı. Ona çatık kaşlar ile baktığım için." Birşey yapmadım be komutanım bakmayın şöyle "
" Nasıl bakıyorum?"
"Karanlık"
Her zamanki gibi boş boş konuşuyordu çakal. Karargaha doğru ilerlemeye başladık. Baya ıslanmıştım. Bir asker koşarak yanımıza geldi. Hazırola geçti .
"Komutanım Albay Dilan Karam sizi odasına çağırıyor "
Deyip gitti. Olduğumuz gibi Albay' ın odasına ilerledik. İçeri girdik.
"YÜZBAŞI BATUR KARANLIK ANKARA EMREDİN KOMUTANIM "
"ÜSTEĞMEN BORAN OKTAY ESKİŞEHİR EMREDİN KOMUTANIM "
"Beni rahatta dinleyin asker"
Denileni yaptık. Sonra
"Karanlık sen ve Kutay timi 20 dakika içinde helikopter pistinde olun "
"Emredersiniz komutanım "
"Karanlık "
"Efendim komutanım "
Gözleri ellerimde idi . Bende baktım kanamıştı. Sorun yok."O iki askeri almadan gelme"
"Emredersiniz komutanım. O iki kurdu köpeklere yem etmem .Deyip odadan ayrıldık. Nasıl olur ama . Helal be Albayım. Boran'ı time haber vermesi için gönderdim. Bende odama geçtim hazırlanır iken telefonum çaldı. Annem arıyordu açtım. Bir yandan da giyiniyordum ."Alo annem "
"Nasılsın oğlum "
"İyiyim anne sen nasılsın?"
"İyiyim iyiyim...yavrum şu uykunu düzene soksana bu ne ya aklım hep sizdeKlasik anne adayı.
"Tamam annem dikkat edrim kapıyorum ben şimdi ."
"Git oğlum git göreve "Telefonu suratıma kapattı. O nereden anladı ki şimdi. Korkulur bu kadından.
###
Helikopterden az önce iniş yaptık. Nerede bu iki kurt? Onları bulmak için 1 saat 35 dakikamız vardı. O an silah sesleri yankılandı .
###
Silah seslerini takip ettik. Umarım doğrudur. O sırada gözüme timin ve bilhassa Hasan 'ın ilgilendiği köpek :Duman göz radarıma girdi . Bulduk onları sonunda . Tim etraftakileri indirir iken bende Duman'ın gittiği yöne gittim. Postallarını gördüm çok şükür ya rabbi bulduk onları. Etraf temizlenmiş olacak ki diğerleride geldi.
"ASKER HAZIR OL "
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"Bu ikisi için geçerliydi.
"ASTEĞMEN HASAN BALAT KONYA EMREDİN KOMUTANIM "
"UZMAN ÇAVUŞ ERKAN DENİZ MARDİN EMREDİN KOMUTANIM "
Tüm tim güldük bu hallerine. Görünürde bir yaraları yoktu ama sordum.
"Asker iyi misiniz "
"Turp gibiyiz Komutanım "Merhabalar 👋ilk bölümdü umarım beğenirsiniz iyi okumalar yorum yapmayı unutmayın yazım hatası varsa özür dilerim umarım beğenirsiniz 🌼💫💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTAY TİMİ
Losowe"KUTAY TİMİ" Onlar geceyi aydınlatan ateşti...Uzaktan bile içleri ısıtırdı ama bir o kadarda düşmanlarına acımasızdı.... !Argo kelime,küfür içerebilir bilginize !