Sevgi salona geri döndüğünde hepimiz yerde daire şeklinde oturmuş muhabbet ediyorduk. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Hiç iyi gözükmüyordu, oyuncağı alınmış çocuk gibiydi ağladı ağlayacak..
"Bıraksaydınız ben bir sövseydim. İçinden geçerdim ben, kızın tipe bak."
"Yasemin, sen olması gerekenin çok üstünde tepki veriyorsun. O yüzden sen mümkünse sadece teselli ver."
"Gerek yok teselliye falan, ben bitirdim."
"Bitirdin mi? Neden? Benim dediklerimden sonra bile üstüne mi geldi?"
"Niye bitirdin? Gerçi iyi olmuşta. Kanka iyi misin? En son ne dedi?"
"Lan bi sakin olun Ozan ve sen ne çok soru soruyorsunuz."
"Sevgi cevaplayacak mısın?"
"Kendime geldikten sonra..."
"Tamam."
"Evet bitirdim çünkü fazka kıskanç. En son sövüyordu kapattım. Arkadaşken hiç bu tarafını görememişim. Kendime acıyorum insanları kendim gibi gördüğüm için." Sevgi'ye döndüm ve konuşmaya başladım.
"Hayatın istediğin yoldan gitmediyse gittiğin yolu güzelleştir."
"Gittiği bir yol yok."
"İlla vardır, bakmasını bilene." Ozan'ın bu sözünden sonra Sevgi Ozan'a döndü.
"Sağol Ozan hem gelip bozuyorsun sonra düzeltiyorsun çok iyimişim gibi birde konuşuyorsun yeter ya."
"Sevgi Ozan sayesinde o çocuğun nasıl biri olduğunu gördün, bence teşekkür etmelisin."
"Görmek istemiyordum."
"Daha sonra canını acıta acıta gösterecekti gerçek yüzünü böyle olması daha iyi oldu emin ol."
"Hepimiz burada eğlenirken ben mutsuzum ve bu benim hoşuma gitmiyor."
"Yanımızda durmayı sen tercih etmedin. Gidip onunla konuşup düzeltmek isteyen sendin. Telefonu kapatıp yanımızda dursan bu kadar mutsuz olmazdın."
"Tüm suçlu ben miyim Ozan? Sen yanımıza gelip konuşmasaydın bunlar olmayacaktı. Orada o konuşma bitecekti."
"Hiç sanmıyorum."
"Sevgi sen mutsuzluğuna sebep arıyorsun bunu da Ozan'a yansıtıyorsun yapma."
"Harbiden Sevgi." Yasemin'in araya girmesiyle Sevgi salondan çıktı. Elif yerinden kalktı.
"Elif gitme bi süre yalnız kalsın sonra gideriz."
"Kanka ama..."
"Elif biliyorsun şuan sinirli ve hemen gidersen seni de kırar herşeyin farkına varsın sonra konuşalım."
"Tamam." Elif tekrar oturdu.
"Noldu oğlum hiçbir şey anlamadım ben." Ege'nin Ozan'a olan sorusunu ben cevapladım.
"Sevgi ve Ömer konuşuyordu, Ömer üstündekini nereden buldun yakışmış gibi bir şey dedi. Sonra Ozan yakışacağını düşünüp vermiş haklıymışım dedi. Sonra olay koptu işte."
"Ozan niye böyle bir şey yaptın?"
"Ya orada düşüncemi sesli dile getirmiş bulundum. Bu kadar kıskanç biri olduğunu bilmiyordum."
"Bence iyi oldu, çok ilerlemeden gerçek yüzünü gördük."
"Sevgi bunu anlayacak mı?"
"Bir süre sonra evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Gitti Ben Geldim
RandomGeçmişten kalan travmalar. Hiç olmaması gerekenler. Plotonik aşkının önceden seni tanıyor olması. Olayların hızlı geliştiği merak içeren bir hikaye istiyorsanız bu tam size göre...iyi okumalar...