Not: Yazmış olduğum bölümlerde mantık hatası ve yazım yanlışı yapmışım. Düzeltmeye çalıştım fakat sizde eski haliyle gözüküyor olabilir.
Not2: (Sizde düzelmediğini düşünerek bu notu yazıyorum.) Fazla e harfiyle isim yaptığımı düşünerek; Ege'nin abisinin ismini değiştirdim. İsmi Eren yerine Mert olmuştur.
Not3: Bu bölümden itibaren daha dikkatli yazacağıma emin olabilirsiniz. İyi okumalar dilerim...~YASEMİN
Kafeden içeri girdiğimizde Ozan ve Sevgi bir masada karşılıklı oturuyorlardı. Efe yoktu. Yanlarına gittik.
"Hallettiniz mi?" Başımı aşağı yukarı salladım. Sevgi'nin yanına oturdum, Deniz karşıma oturdu.
"Efe nerede?" Ozan cevap verdi.
"Yukarıya çıktı." "Anladım." Sevgi hepimizi süzdükten sonra:
"Ben çok sıkıldım."
"Bende" Ozan Sevgi'ye katılınca Deniz:
"Ne yapacağız?"
"Kafe boş şarkı söyleyelim mi?" Ozan'ın fikrinin üzerine Deniz:
"Bence olur."
"Siz söyleyin ben söyleyemem."
"Düzgün bir şarkı açın ben Sevgi'yi zorla bile kaldırırım." Sevgi bana kötü bakıyordu. Umrumda değil kızım.
"Ben sahneyi ayarlayayım." Ozan kalkıp gittiğinde telefonuma gömülüp şarkı seçmeye çalışıyordum. Ozan geri geldiğinde şarkıyı hâlâ seçememiştim.
"Yasemin, tek şarkı açacakmışız gibi seçme."
"Hımm, o zaman Melis Kar Yatıya olsun." Ozan göz devirdi ve sahneye yürümeye başladı, arkasınsan Sevgi'yi kaldırmaya çalışıyordum.
"Kalkmazsan kalkma be" sahneye gittim. Deniz piyanonun başına oturmuştu. Müziğin sesi yankılandı ama dediğim şarkı değildi.
"Sesinin bu şarkıya yakışacağını düşündüm. Biliyor musun?"
"Biliyorum da.." şarkı Nilüfer Son Arzum'du
"Yasemin bu şarkıyı güzel söyler." Sevgi'nin bağırışıyla Deniz piyanoyu açtı. Çalan müziği kapattı.
"Madem biliyorsun arkada müziğe gerek yok."
"Sen piyano mu çalıyorsun?" Çalmaya başladı.
"Hadi." Bir cesaret geldi. Gözlerimi kapattım.
"Gelse bile son günüm, koluna alsa ölüm, gözlerimin önünde seninle geçen günüm, senden sonra kalbimi sevgilere kapadım. Ben seninle o günü bin yıl gibi yaşadım." Sesimi yükselttim.
"Son arzum nedir diye gelipte bana sorsalar gözlerime bakıpta herşeyi anlasalar." ...
Şarkı bittiğinde Deniz:
"Sesin çok güzel" gözlerimi açtığımda Deniz bana hayranlıkla bakıyordu.
"Abartma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Gitti Ben Geldim
AcakGeçmişten kalan travmalar. Hiç olmaması gerekenler. Plotonik aşkının önceden seni tanıyor olması. Olayların hızlı geliştiği merak içeren bir hikaye istiyorsanız bu tam size göre...iyi okumalar...