8. Bölüm "Tanışacağız"

19 3 3
                                    

Ege ıslık çalmaya başladı. Efe yanıma geldi.

"Saçın bir değişik olmuş." Neresi değişik? Topuz yapmıştım.

"Değişik dediğin topuz, yakışmamış mı?"

"Yakışmış." Ege Elif'in yanına geldi. Elindeki kek kalıbına aldırmadan Elif'i elinden tutup etrafında döndürdü.

"Sende ne cevherler varmış." Elif şaşkın şaşkın bakıyordu. Güldü.

"Teşekkür ederim."

"Ricaa." Ozan ve Deniz oturuyordu. Ozan sürekli saate bakıyordu.

"Sana teşekkür için kek yaptım. Nasıl seversin bilemedim. Bende sade yaptım."

"Sonuna kadar yiyeceğime emin olabilirsin." Elif gülümsemekle yetindi.

"Efe biz konuşacaktık."

"Evet, birini bekliyoruz gelsin so..."

"Milleeeett beeen geldiiiimm." Kapının girişinde açık kumral, Sevgi'nin boylarında, zayıf biri girdi. Ozan cevap verdi.

"Hoş geldin cimcime." Kız göz devirdi. Olduğum yere yürümeye başladı. Yanımıza geldiğinde beni baştan aşağı süzdü.

"Siktir, ne alaka? Lan! Bana niye anlatmadınız?" Efe bana döndü.

"Bu Eda, şehir dışındaydı, yeni geldi. Seni sevdiğimi biliyor. Tanıştığımı söylemedim." Eda Efe'ye ters bir bakış attı ve bana elini uzattı.

"Tanıştığıma memnun oldum Nesrin. Çok görüşecekmiş gibi hissettim." Elimi uzatıp sıktım

"Nedense bende." Elif'e döndü. "Sen?" Elini uzattı. Elif Eda'nın elini sıktı.

"Nesrin'in arkadaşıyım, Elif."

"Memnun oldum."

"Bende." Deniz Eda'nın yanına geldi. Başına dirseğini koydu.

"Naber deli?"

"Ya Deniz benden uzak dur ya saçımı bozuyorsun." Deniz kolunu çekti.

"Aman bozulsa ne olur iki tel saçın var. Altı üstü yarıdan toplamışsın."

"Ege sen hiç konuşma."

"Eda anlatıcaksın ne olduğunu."

"Anlatacağım oturun hadi."

"Benim Nesrin'le konuşmam lazım sonra anlat."

"Tamam." Efe'ye imalı imalı baktı. Efe bana döndü. "Gidelim." Başımda onayladım. Elif'e döndüm. "Buradayım ben." "Tamam."

Kafeden çıkıp kafenin arka tarafina yürümeye başladı.

"Nereye gidiyoruz?"

"Bende ne zaman soru soracak diye bekliyrodum. Parka gidiyoruz." Arkadan biri seslendi.

"Nesrin." Bu oydu, Allah belanı versin. Arkama döndüm. "Senin burada ne işin var? Neden geldin? Ne istiyorsun?" Gülümsedi.

"Hâlâ çok soru soruyorsun." Boş boş bakmakla yetindim.

"Biraz konuşabilir miyiz? Tek?"

"Ben biraz ileride bekliyorum." Dedi Efe

"Hayır, Efe herşeyi biliyor onun yanında konuş."

"İyi, Nesrin beni sadece o kızla tehdit etmediler. Annemle tehdit ettiler ayrıca üstümde dinleme cihazı vardı, sana tehdit ettiklerini söylesem duyarlardı. Annemin ölümü mü senin travma tetiklenmen mi? Sen olsan hangisini seçerdin? Eksik anlatmışlar, benden dinle istedim."

O Gitti Ben GeldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin