4. Bölüm "Çok güzel olmuşsun"

38 4 6
                                    

~NESRİN

"Gözlerin çok güzel, hani bir ormana bakarsın, huzur verir ya insana, senin gözlerinde aynı hissi veriyor."

"Gözlerin ölü toprak gibi bakıyor."

"Ölü toprakta ağaç yeşermez. Sırf bu yüzden bile uzak durabilirsin benden."

"Duramam." Bunu demesi üzerine sinirlendim ve bağırmaya başladım.

"Benden uzak dur! Etrafımda durmandan hoşlanmıyorum."

"Senden uzak duramıyorum."

"Duracaksın lan benden uzak duracaksın."

Ter içinde kalktım. Her zaman olduğu gibi kötü bir rüyaydı. Etkisinden çıkmam dakikalarımı aldı. Lavaboya giderek elimi yüzümü yıkadım. Kendime geldiğimde mutfağa gittim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın anne."

"Günaydın. Kahvaltı hazır hadi gel." Masaya geçerken annem, babama ve kardeşim Emre'ye seslendi. Ailecek güzel bir kahvaltı sonrası odama geçtim, saat daha 10.00du müzik dinleyeme karar verdim. Telefonumu ders masasından alıp yatağa uzandım müzik listemden rastgele birine dokundum.

Müziğe kendimi kaptırdığım sırada telefonuma bildirim geldi. Alıp ne olduğuna baktım. İnstagramdan yeni takip isteğiydi. Hesabıma girdim isteğin efe.arslan diye birinden olduğunu gördüm. Soyadı mükemmelmiş, profiline girdim hesabı güzliydi, profil resminde arabaya yaslanmış güneş gözlüklü biri vardı. Dün tanıştığım Efe'ydi. Benden uzak durmasını söylemedim mi ben buna? Sohbet yerine girince kız grubumuzun mesaj sayısını gördüm ağzım açık kaldı, bin küsür mesaj nedir? İyiki sessize almışım. Mesaj isteği vardı, baktım. Efe! Şaşırdık mı? Asla. İsteğe girince "slm" yazdığını gördüm. Kahkaha attım. Slm nedir be yakışıklı? Yanıt verdim.

Nesrin.yldz: sucuk

Yanıt vermesi uzun sürmedi. Beni mi bekliyordun?

Efe.arslan: ne?

Tekrar kahkaha attım.

Nesrin.yldz: slm yazınca bende sucuk dedim.

Efe.arslan: telefonda fazla konuşmayı sevmem. Genelde kısaltmalı yazarım. O şekilde alışınca yanlışlıkla sana da öyle yazmışım.

Nesrin.yldz: bu kadar ciddi açıklama yapmana gerek yok.

Efe.arslan: pek dalgaya vuran biri gibi durmuyorsun.

Nesrin.yldz: tam olarak öyle biriyim.

Efe.arslan: anladım.

Nesrin.yldz: sanmam. Kafanda slm sucuk ne alaka diye düşündüğüne yemin edebilirim, kanıtlayamam. Düşünmüyor olsanda söylemek isterim. Slm selamın kısaltımı olduğu kadar salamında kısaltımı bende salam sucuk... bence anladın.

Efe.arslan: bu açıklama için teşekkürler tahminin doğruydu.

Nesrin.yldz: ee nasıl buldun hesabımı?

Efe.arslan: ismini yazınca direkt sen çıktın desem?

Nesrin.yldz: İsmimi daha öncede biliyordun, niye şimdi istek attın.

Efe.arslan: hesabınıda daha önce buldum. Az takipçi olduğunu görünce herkesi kabul etmezsin diye düşündüm.

Nesrin.yldz: doğru düşünmüşsün.

Takip istediğini onaylayıp geri takip yaptım. Anında onayladı. Şaşırmadık.

Efe.arslan: onayladığına göre hayatında yer edindiğimi mi düşünmeliyim?

O Gitti Ben GeldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin