9. Bölüm "İlgimi çekiyorsun"

15 4 1
                                    

~EFE

Doğruluk mu cesaret mi oyununu ilerletmeye başlamıştık, sıkılınca Ozan sadece cesaret diyelim herkes yapmak zorunda olsun demişti kızlar birbirlerine baktıktan sonra onay verdiler. İkinci kata çıkıp daire şeklinde oturduk. Eda bizimle gelmedi Mert abiyle konuşacağını söyledi. Ege şişeyi çevirdi. Şişe Ege ve Sevgi'de durdu. Soran Ege'ydi.

"Telefonunu ver."

"Senin telefonlarla alıp veremediğin ne?"

"Bilmem aklıma başka bir şey gelmiyor." Sevgi telefonunu açıp verdi. Ege biraz kurcaladıktan sonra geri uzattı. Sevgi şişeyi çevirdi. Deniz ve Yasemin'e geldi. Soran Deniz'di.

"Gerçekten ben buradayım diye mi geldin?"

"Evet çünkü sen olmazsan tek kalırım. Herkes birileriyle konuşuyor."

"Anladım." Deniz şişeyi çevirdi. Ege ve Nesrin'de durdu.

"Hımm, Efe'yi dudağından öp."

"Ne? Ege saçmalamayı kes." Bu uyarıyı yapan benden başkadı değildi.

"Ne ne oyun oynuyoruz ne deniyorsa yapması gerekiyor." Nesrin konuşmaya başladı.

"İlk öpücüğümü bir oyun uğruna verecek değilim. Kusura bakma serseri."

"İlk öpücüğün olduğunu düşünmüyorum o çocuğu öpmüşsündür."

"İki sene önce sevgiliydik ve o zaman daha çocuktum. En fazla yanağını öptüm."

"İnanmıyorum sana."

"İki sene önce sevgilin vardı ve öpüştün o yüzden inanmıyorsun değil mi?"

"Aynen öyle." Ege bu durumdan hiç hoşlanmışa benzemiyordu. Benim telefonum çalması üzerine herkes bana döndü telefonuma baktığımda babam arıyordu ayağa kalkıp aşağı inmeye başladm.

"Ne istiyorsun?"

"Hadi gel."

"Tamam." Yukarıya çıkıp içeriye seslendim.

"Ben gidiyorum."

"Başına bela almadan gel." Ozan'ın bunu demesi üzerine "umarım" dedim. Dışarıya çıkıp arabaya bindim, yola koyuldum.

~NESRİN

Efe'nin yüzündeki ifade gitmek istemediğini gösteriyordu. Şişeyi kim çevirdi göremedim ama bana ve Sevgi'ye gelmiş olacak Sevgi bana bakarak konuşuyordu.

"Ben eve gideceğim ya, sıkıldım." Ayağa kalktım. Elif'te ayağa kalktı.

"Bende seninle geliyorum." Ege Elif'e gitme der gibi bakıyordu. Ege ayağa kalktı, solandan çıkıp yan tarafta bir yere gitti tahminim ikinci salona gitmesiydi elinde kırmızı bir şalla geri geldi.

"Bunu sen hastlanınca üstüne örtmek için aldım. Sen de kalsın üşümemen için kullan hastalanma." Elif şalı aldı.

"Elif'in sevdiği rengi nereden biliyorsun?" Ege Sevgi'ye anlamaz bakışlar atınca araya bne girdim.

O Gitti Ben GeldimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin