TANITIM & KARAKTERLER

125 25 180
                                    

!!!Bu kitap şahsıma aittir!!!

CANLARIMMM MERHABALARRRRR!!!!!

İlk kitabımın tanıtım bölümünü yayınlamak o kadar heyecan verici ki size anlatamam...

Öncelikle evet, bu kısmı okumanız
kitap hakkında ufak da olsa bir fikriniz olması için !çok önemli!

Birazdan okuyacağınız kısım bir ön gösterimdir ve romanın en genel yaşanacaklarını şifreli de olsa anlatmaktadır.

Ayrıca tanıtımdan sonra da karakterlerimizi göreceğiz. Ciddili modelleri seçerken o kadarrr zorlandık ki anlatamam (canım arkadaşım saolsun). Sürekli seçsek de bir türlü tam anlamıyla 'Evet bu model bu karakter için!' diyemedik maalesef. Ama sonuç olarak mükemmel modellerimiz varr!

Umarım bu serüvende gerçekten profesyonelce işler çıkartırım ve hakkını veririm. Çünkü hep bunun için çabalayacağım.

Gereksiz Veda İzleri fantastik bir romandır!

Şimdiden keyifli okumalar diliyorum, yürüdüğünüz yoldaki betonlar sizin adımlarınız sayesinde sağlamlaşsın. 💜

   ::::: 🧡 ━━━━━━━━━━━━━━ 🧡 :::::

     ·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙   .·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ .
 
           ༶•┈┈┈┈┈┈୨♡୧┈┈┈┈┈•༶

Belki de ilk kez her geçen gün yükselen ateş sahibiyle tanışacaktı.

Ya da buzulların her bir taneciği vücut bulmuş hâliyle iç içe geçecekti.

Soğuk toprakta ayak izleri çıkarken Ay'ın mavi yansımalarına baktı, kendi yansımasına baktı. Yarattığı en büyük ihtişama ya da saklı kıyametlere baktı.

Zamanı gelmiş miydi?

Artık çok geçti. Herkes, her şey yerle bir olacaktı.

Beslediği tüm elementler sahibini bulacak ve adımlar çok daha sert basacak. Artık sonlarını onlar belirleyecekler. Belki küllerinden doğacak, belki de taştan heykeller gibi donup tarihe karışacaklar.

Diana Perla, gittiği okulda çok şey yaşayacak.
Evan Wynee, her akrep hareketinde sınırları zorlayacak.

Peki, gerçekten kim kazanan olacak?
Ya da kazanmak yeterli mi kalacak?

Attıkları her adımda tetikte olmaları şart olacak ve asla gözlerini kırpamayacaklar. Gözyaşı değil, ter akıtacaklar.

Onları izleyen birileri oldu, hep olacak. Tarafsız ya da sonucu başından bilen birileri.

Hayat, zehirli kanlarla onları karşı karşıya getirmek zorunda kaldığında altüst olmuş iki başrol olacak. Basit bir oyun mu? Sadece dileklerinde. Ama Evan Wynne zor oyunların sahibidir.

Yaralayıcı bir oyun mu? Daha önce hiçbir yerim çizilmemiş diyecekler. Ama Diana Perla hep vurulmuştur, vurmuştur.

Kader ağları zorla da olsa onları birbirlerine bağladığında ne yapacaklarını onlar da bilemeyecek.

Tutku, şehvet, belki de en masum görünen en tehlikeli oyun; aşk. Sonlarını getirmek için yeterli gözükecek.

Geçmişten yaralar son zamanlarda iyice kaşınmaya başladığında, kendi paylarına düşen kimlikleri tamamlamaya gücü yetmemiş roller acısını çıkarmak için dört köşe olacak. Suçlar en masumlara kalacak ve bazı kaybedişler birbirini tekrar edecek.

GEREKSİZ VEDA İZLERİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin