YAZARINIZ MENTAL COKUSTE COK BEKLETTIM O YUZDEN 😭
VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN ‼️‼️‼️
***
(Jisung)Bir okul günü daha geride kalmıştı. Gerçi kolay kolay unutabileceğim bir gün olmamıştı ama olsun, bitti gitti işte.
Eve gelir gelmez ilk işim kıyafetlerden kurtulmak oldu. Katlayıp bir kenara kaldırdım. Haftasonu olduğu için kıyafetler birkaç gün ben de bekleyecekti, sonrasında yıkar götürürdüm. Diye düşünürken, ekranıma düşen bildirim bu düşüncelerimi dağıtmıştı.
***
0****
kiyafetlerim sen de kalsın sungie yakıstı💌bir daha giymem onları 🙄
pazartesi yıkar getiririm
sen gibi kokuyorlarda midem bulandı
Lee F.
SIKTIR GITSEN KURBAN OL BENIM KOKUMA BE VAROS
YAZDIGIMA PISMAN OLDUM AMK GPTUNE SOK O KIYAFETLWRI!!
*çevrimdışı*
pasıf degilim canim senin isin o🎀
aglama tamam demedim bir sey
***
Kokusu çok güzeldi aslında. Hatta Dünya'nın en güzel kokusu olabilirdi.
Topraklara,
bitkilere,
bahçelere benziyordu kokusu.
Hepimizden daha insan.Normalde nefret ettiğim Lee Felix ne yapmıştı bir günde bana? Gerçekten hiç nefret ettim mi ki ondan? Kendime yediremediğim hayranlık duygusunu nefret olarak adlandırıp daha hazmedilebilir hâle mi getiriyordum? Bilmiyorum.
Tek bildiğim uzak durmam gerektiği. Çünkü Felix'e yaklaşmak yağmuru sevmek gibiydi. Saatlerce altında ıslanmak istersin o his bir anlığına o kadar tatlı gelir ki; sonrasında gelecek hastalık ve mahvedeceği günleri düşündürmez.
Kıyafetleri ona bırakacak ve hiçbir şey olmanış gibi hayatıma devam edecektim. İstemiyorum düzenimin bozulmasını. Basit hayatımla mutluyum ben.
(Felix)
Son konuşmanın üstüne ekrana düşen iki bildirim ile kaşlarım çatılmıştı.
Tarzım ya da kişiliğim beni pasif yapmaz bir kere, dar görüşlü pis!Neden bilmiyorum fakat çok sinirlenmiştim kokuma iğrenç demesine. Belki de kırılmıştım, bilmiyorum. Fakat Jisung kim ki beni kıracak? Unutma Lee Felix sadece uğraşıyorsun, saçma sapan duygulara gerek yok! Hayatımda o duygulara yer de yok.
Kimseyi sevemem ben, sevmemeliyim.
Aşk ile aramda aşılamayacak bir duvar ördüm yıllar önce. Çünkü biliyordum; içindeki tehlikeyi güven diye yuttururdu aşk. Geçici bir duygu için kendimi yıpratamam, yıpratmadan da sağlıklı bir ilişki kuramam. Birisi için kendimden vazgeçmiştim zamanında. Kişiliğimden, görünüşümden, yaşam tarzımdan, her şeyimden. Fakat beni terk ettiği gün anladım; yapayalnız kaldığında en ihtiyaç duyduğun şeyin benliğin olduğunu. Aşk benliğinden vazgeçirirdi insani. Bir anlığına kör olursun, sırf birazcık daha sevsin diye her şeyi göze alırsın. Ben bu hataları tekrar yapmayacaktım.Ben düşüncelerimde kaybolurken bir anda üzerime binen yorgunlukla her şeyi boş vermeye karar verdim. Yatağımdan kalktım ve kendime acı bşr kahve yaptım. En sevdiğim şey: acı kahve, tek aşkım acı kahve, acı kahve kalp ben. Kısacası acı kahve severim.
Sonrasında ise artık sinir duygusuna yer olmadığını fark ettim ve mesajını cevaplama kararı aldım.
***
diyemezsin zaten 🙄
***
KESTİKKK
kısa bir bölüm oldu fakat idare edersiniz artık 💌‼️
sık sık bölüm atmaya devam edeceğim öptüm hepinizi kocamann(süt ve bal-rupi kaur)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealous boy| jilix
FanfictionFelix'in özgüvenini kıskanan Jisung, ona kötü hissettirmek isterken baş belası bir zorba kazanmıştı. -mini fic-