6

194 16 11
                                    

(felix)

Yaşananlar kafamı karıştırıyordu. Gerçekten söylediği her şeyde samimi miydi? Öyleyse bile amacı neydi? Nasıl bir anda bu kadar değişti? Çıldırmak üzereyim gerçekten. Neyse ne canım sonuçta mutluyum.

Üzerime çöken uyku ile tüm düşüncelerimi noktalamış ve gözlerimi kapatıp, bir okul sabahına uyanmak üzere uykuma daldım.  Ertesi gün alarmın kulak tırmalayıcı sesine uyandım ve lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Üzerime beyaz düz bir paraşüt crop, altıma ise lacivert bir kot giymiştim. Kahverengi bir kemer, birkaç gümüş kolye, yüzük ve küpe ile kombinimi tamamlamıştım. Çantamı da hazırladıktan sonra evden çıktım ve Chan hyungla evinin önünde buluştuktan sonra birlikte okula geçmiştik.

Bugün bir farklılık yapıp Jisung'un yanına çantamı koymuştum. Genelde (her zaman) geç kalırdı bu yüzden yanına oturmama herhangi bir tepki veremezdi. Telefonumu açıp vakit öldürürken hoca gelmişti. Telefonumu kaptırmak gibi bir niyetim olmadığı için, kapatıp cebime koydum. Ders başlayalı birkaç dakika olmuşken Jisung sonunda gelmişti, ben ise en güzel gülümsemimi ona sunmuş yanıma oturmasını bekliyordum.  O ise önce etrafa göz atıp sonrasında oflayarak yanıma oturmuştu.

Siktir git Jisung.

Yüzümdeki gülümsemem solmuştu, başımı sıraya koyup uyuma kararı verdim. Dengesiz pislik!

(Jisung)

Felix'i sıramda görmek istediğim mi yoksa istemediğim mi bir şeydi hiç bilmiyorum fakat o kadar güzel gülümserken görmek en son isteyeceğim şeydi. Kapılmak istemiyordum, fakat Felix içerisinde olduğum bir nehir gibiydi. Tek yapabileceğim: sürüklenmemek için direnmekti. Hayatıma birisini dahil etmekten korkuyorum çünkü bilirsiniz ex travmaları işte.

Felix'in solan gülümsemesi ile kalbimin acıdığını hissetmiştim. Onu üzmeden uzaklaşmanın bir yolu yok mu? Ben de kafamı sıraya koyup, açıkta kalan yüzünü incelemeye başladım. Yüzünün her ayrıntısı özenilerek çizilmiş bir portre gibiydi. Yaklaşık iki ders boyunca o uyumuştu, ben ise onu izlemiştim.  Ve artık her şeyi akışına bırakma kararı almıştım. O teneffüs zilinin çalması ile yanımdan uzaklaşırken, ben de onu takip edip birkaç dakikasini ayırıp ayıramayacağını sordum.

"Bana istediğin gibi davranabileceğini mi sanıyorsun Jisung? Gel dediğimde gel, git dediğimde git mantığı mı bu? Ne yapmaya çalışıyorsun tanrı aşkına!"

Sanırım sınırlarımı zorladım...

"Felix ben özür dilerim fakat beni bir dinlesen?"

"Ne dinleyeceğim yine arkası boş sözlerini mi?"

"Söylediğim her şeyde samimiydim, hâlâ da öyleyim."

"Samimi olduğunu hissetir o zaman Jisung."

"Denememe izin var mı?"

"Başaracağına inaniyorsan, izin senindir."

Benim konuşmam için zaman kalmadan Hyunjin'in seslenmesi ile onun yanına gitmişti. Felix ilk defa bu kadar uzak hissettirmişti. Sanki hayatından çoktan çıkarma kararı almıştı fakat ben çıkmamak için çabalıyordum. Belki de fazla toxic düşünüyorum? Felix'e şimdiye kadar o kadad ön yargılı yaklaşmıştım ki, empati kurmak imkansızdı neredeyse.

tekrardan sırama oturmuştum bu sefer yanıma gelen Jeongin olmuştu.

"Felix ile, ne iş"

"Sıçtım."

"Açık konuşsana! Bir kelime anlar mıyım sence?"

Gergin olduğu ortadaydı. Normal tabi, kaç gündür her haraketimde Felix var Jeongin'i unuttum resmen.

"Bilmiyorum Jeongin. Tek bildiğim: bir şeylerin yanlış olduğu ve büyük hatalar yaptığım. Kayboldum, şimdi ise ne yapmam gerek bilmiyorum! daha açıklayıcı oldu mu?"

Olumsuz anlamda iki yana başını salladı. Ne anlatayım daha amına koyayım?

"Nasıl böyle olduğunu anlat diyorum."

"Jeong başım cidden çok ağrıyor, söz bir ara her şeyi anlatacağım fakat izin ver biraz uyuyayım."

Gözlerinş devirip söylenerek yanımdan uzaklaştı. Ben de biraz dinlenmek için başımı sıraya koyup gözlerimi kapattım. tabiki de uyumayacaktım, sadece Felix'i daha rahat düşünmek için bunu yaptım.

...

KESTİİKKKK bu bolum nereye gıdecektı hıc bılmıyorum bu yuzden burada bıtırıyorum 🙇🏼 ve tıktok hesabımda artık aktıf olamayacagım yanı bu fıc varken yazamayacagım povlar paylasmak ıstemıyorum 😭 NEYSE OPTUM HEPINIZI KOCAMANNN YENI BOLUMU YARIN ATMAYI DENEYECEGIM 🫂💌‼️ bırde kontrol etmeden paulasıyorum umarım hata yoktur 💌

jealous boy| jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin