8

172 14 11
                                    

(felix)

Yine Jisung'un sırasına oturmuştum ve o yine gecikmişti. O yüzden konuşmak için teneffüs zilini beklemeye başladım. Beklerken de kafamı sıraya koyup, konuşmayı nasıl başlatmam gerektiğini düşünmeye başladım. "Unutamadığın bir eski sevgilin oldu mu?" diye sorsam konuşma başlardı bence. Ama "hayır." derse nasıl devam ettirecektim? Onu da o zaman düşünürüm, çünkü şu an zil çaldı. 

Başımı sıradan kaldırıp, bakışlarımı Jisung'a yönelttim. "Sungie, daha önce unutamadığın bir ilişkin oldu mu?"

Defterine bir şeyler 'karalıyordu' o yüzden yüzüme bakmadan konuştu; "Hayır."

Evett, tahmin ettiğim cevap gelmişti. kısa bir süre düşünüp, tekrar bir soru ile konuşmayı devam ettirmeye çalıştım.
"Pekii, hiç aşırı aşırı özlediğin bir ilişkin oldu mu? Nasıl biriydi."

"Daha önce hiç ciddi bir ilişki yapmadım Felix, hepsi anlık heveslerdi. Nereden çıktı bu sorular şimdi?"

"Öylesine konu olsun diye soruyorum. Ve birazcık ilişki geçmişini merak ettim, okulda ilişki yaptığını görmedim hiç."

Birazcık  derken işaret ve baş parmağımı birbirine yaklaştırdım. (🤏🏻)

"Okuldan biriyle sevgili olmak saçma geliyor. Yani ayrıldıktan sonra nasıl unutacaksın ki?"

"Belki ayrılmazsın?"

"Düşük ihtimal."

"Ama ihtimal var sonuçta. Mesela diyelim ki aşşırı yakışıklı ve sana çok aşık birisi sana çıkma teklifi etmiş, sırf okuldan olduğu için red mi edersin?"

Bilerek yakışıklı demiştim, görmezden mi gelecekti yoksa güzel olarak düzeltecek mi?

"O aşırı yakışıklı birinin kim olduğuna bağlı."

DÜZELTMEDİ!! Yanii, bir şansım var.

"Kim olmasını isterdin?"

Kısa bir süre düşündü, sonrasında kalemini bırakıp, bakışlarını bana yöneltti.

"Bilmem."

"Hiç ilgini çeken bir erkek yok mu okulda?"

"Aslında var fakat daha fazla sorgulama bence Lixie."

Kaşlarımı çatıp, sinirli gözükmeye çalışarak konuştum;
"Ama merak ederim şimdi!"

O ise sırıtarak karşılık verdi.
"Zil çaldı artık başka zaman öğrenirsin belki."

Bu zil susması gereken yeri bilmiyor mu ya!

(Jisung)

'Sen' demeyi o an her şeyden çok istemiştim, sanki tüm bu karmaşıklığı çözerdi. Fakat hem erken buldum hem de beni reddeceğine adım kadar emindim. Yani kim bu kadar tutarsız davranan birisini ister ki? Evet, tutarsız davranışlarımın farkındaydım fakat engel olamıyordum.

Zil çaldığı için Felix uykusuna, ben de karalamalarıma geri döndüm. Garip bir konuşmaydı açıkcası.
...

KESTİİKKKK OY VERMEYI UNUTMAHIN OPTUM HEPINIZI KOCAMANN🐿💌‼️

jealous boy| jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin