9

196 15 40
                                    

arkdslr sınav haftamdı o yuzden yb atamadım duzenlı yb atmaya devam edecegım ve ASIRI ONEMLI BIR SORUM VQR semelıx mı olmalı semesung mu acıkcası fem seme daha cok sevdıgım ıcın semelıx dusunuyordum ama tt yorumlarında genelde ukelıx ıstıyorlar karar sızın 💌
... (Felix)

Öğle arası müdürden izin alıp erken çıkmıştım, Jisung ise çoğu kişi gibi devamsızlık hakkı olduğu için kaçmıştı. Son dersler boştu bu yuzden çoğu kişi erken çıktı.

"Sungie!"

normalde yönlerimiz zıttı fakat biraz daha vakit geçirmek istiyordum, bu yüzden Jisung'a seslendim. Sesimi duyması ile arkasına dönmüştü.

"Efendim Lixie."

LİXİİEEE!!!! Bu şekilde seslenmesi ona daha yakın hissetmeme sebep oluyordu, genelde sadece bir yabancıymışım gibi davranıyorda.

"Şeyy, saçlarımı boyamak istiyorum da, birazcık yardım etmek ister misin diye soracaktım. Hem vakit geçirmiş oluruz?"

Evet, saçımı boyamak istiyordum fakat net bir düşüncem yoktu. Yanına giderken ne teklif edeceğimi düşünmediğim için aklıma gelen ilk teklifi sunmuştum. Son cümlemle gülümseyerek yanıtladı;

"Çok isterim. Ne renk düşünüyorsun?"

Gülümsemesi ve cevabı ile üzerimden bir yük kalkmıştı resmen. Yanıma geldi ve ben eve doğru ilerlerken o da adımlarıma eşlik ediyordu.

"Platin sarı."

"Tam civciv olacağım diyorsun yani?"

"Civciv mi?"

"Her sana baktığımda; civcive benzediğini geçirirdim aklımdan."

O gülümserken, ben ise ilk defa duyduğum benzetmeye şaşırmıştım. Olumlu şeylerde geçiriyormuş aklından.

Söylediği şeye karşılık ben de gülümseyerek yanıtladım;

"Tam civcivin olacağım diyorum o zaman."

Bu şekilde konuşurken çoktan eve yaklaşmıştık. Yolun üzerinden istediğim renk saç boyasını ve Jisung'un saç renginde bir boya daha almıştım. Pek sorgulamamıştı o rengi ne yapacağımı, ben de pek açıklamak istememiştim zaten. Minik bir sürpriz yapmak istedim.

Yaklaşık yarım saat içerisinde birazda oyalanarak eve gelmiştik. Chan hyung umarım beni beklememiştir... Birlikte odama geçmiştik. Üzerimi değiştirip ona da rahat bir şeyler vermeyi teklif ettim
fakat istemedi.

O saç boyasını hazırlarken ben de pişmanlıkla sonuçlanmamasını diliyordum.

"Aşırı aşırı gerildim. Ya kötü olursa?"

"Sarının yakışmadığı bir civciv gördün mü sen?"

"Ama civcivler doğal sarışın yani görmedim fakat birazdan görmek şu an en büyük korkum olabilir."

"Sen de bir civcivsin yani sarı senin rengin, yakışmama ihtimali yok Lixie."

"Çok ikna ediciydi. Artık aşırı aşırı değil aşırı gerginim."

"Eh, gelişme var."

Hazırladığı boyayı saçlarıma sürmüştü ve korktuğumun aksine boya yenmişti hatta artmıştı bile. 40 dakika beklettikten sonra saçlarımı yıkamış ve kurutmuştum.

"Garip mi durdu biraz?"

Sorduktan sonra dudaklarımı büzerek Jisung'a baktım. O ise parlayan gözlerle bana bakıyordu. Saçlarıma minik bir öpücük kondurup, sorumu cevapladı.

"Tam aksine tamamlanmış gibisin. Sarının senin rengin olduğunu söylemiştim Lixie."

Söylediklerine gülümserken bir yandanda kahverengi saç boyasını hazırlıyordum. Jisung anlamaya çalışan bakışlarla beni izliyordu. Hazırladığım boyayı saçımın önünden büyük bir tutam alıp boyadım.

"Civcivin Sincapından minik bir parça."
...

KESTİİKKK aksam ya da yarın yb gelir optum hepınızı kocamannn🐥💌‼️

Felix'in sac modelini su sekilde dusunebilirsiniz (mukemmel cizim yeteneklerimle yapfım 🙂‍↕️)

Felix'in sac modelini su sekilde dusunebilirsiniz (mukemmel cizim yeteneklerimle yapfım 🙂‍↕️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
jealous boy| jilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin