Джънгкук
Тази нейна нова същност много ми харесва. Това момиче ще ме побърка.
Влязохме в дома 'и и отидохме в банята. Започнахме да се събличаме.
Соми настрои водата, но бе много гореща опарих се затова я промених, но на нея и беше студена и пак я промени. На края успяхме да я нагласим.
Взех интимен гел и започнах да мия с него, като я търкам, така че да си възбуди. Тялото 'и започна да трепери и не можеше да стои права заради удоволствието, което и доставях. Аз бях доволен колко съм добър в това. Стенанията 'и огласяваха цялата баня.
Щом я възбудих достатъчно я хванах косата 'и я извих с гръб към мен, тя облегна ръце на плочите в банята, а се заврях в нея.
Толкова много ми липсваше това.
Отново бях като животно, но този път на нея 'и харесваше.
Движех се бързо, а тя станеш все по-силно. На края свърши и клекна на пода, защото не може да стои права.
Аз се измих набързо и накарах да поеме члена ми.
Тя го направи като послушно кученце. Леле... колко е добра в това още се чудя от къде го може.
Според наблюденията ми не е била с друг мъж освен мен, но се радвам, че имам толкова способна жена.
Свърших в устата 'и, а тя го пое все едно си пие млякото за закуска.
Със сигурност 'и хареса - подсмихнах се.
След тона я заведох в спалнята. Взех колана от дънките си и го вързах на ръцете 'и, карайки я да ги вдигне над главата 'и, докато лежи на леглото.
Засмуках едното 'и зърно, а с ръката си играех със другата 'и гърда.
Усещах я как се навлажнява под мен.
Спрях за момент и я погледнах в очите с усмивка, а тя ме гледаше с умолителен поглед за още.
Не зачаках втора покана и разтворих краката 'и, като сложих главата си между тях, облизвайки я.
Кожата 'и ставаше все по-гореща, туптенета на сърцето 'и се усилваше.
В момента бе толкова възбудена, че сигурно да я докосна леко с пръст и щеше да е свършила.
За да не свърши бързо, извадих главата си и се настаних между краката 'и като бях внимателен.
Бавно го задвижих, а после се забързах, за да я дразня намалях и увеличавах темпото.
А тя направо се гърчеше, изви се така, че чак аз се учудих колко е гъвкава. И с последния тласък свършихме едновременно.
Аз я отвързах и легна до нея, прегръщайки я, а тя веднага заспа.
Целунах я по челото.
- Съжалявам за всичко. - Казах и тихичко, за да не е събудя.Соми
Джънгук наистина си остава единственият мъж за мен, той наистина е невероятен в секса, но ми се щеше да можеше да изразява чувствата си не само сексуално.
Този път всичко бе изпълнено с чувства за това всичко ми се стори прекрасно.
Бях изморена, след като приключи и започнах да заспивам. Усетих как ме прегръща, а прегръдката му беше толкова топла, че не исках да ме пуска повече. Чувствах се защитена от всичко лошо, чувствах се в безопасност, чувствах се спокойна и добре затова затворих очи, наслаждавайки се на момента.
- Съжалявам за всичко. - Изведнъж каза той.
Аз не му отговорих нищо, но все още имаше време преди да му простя.
Още е на изпитателен срок.
После и двамата заспах ме прегърнати.
Тази прегръдка ме накара да почувствам нежност и сякаш моята защита бе свалена. Заспах щастлива.
Чувствах се много щастлива и изпълнена със спокойствие в този момент.
YOU ARE READING
Freedom
FanfictionДжион Соу-май е момиче изнасилено от нейния популярен съученик Джеон Джънгкук. Тя е уплашена и не смее да каже на никого заради неговите заплахи и с нетърпение чака да завърши учебната година,за да спре да го вижда. Но какво става,когато разбира,че...