Не исках да ходя там,не исках да бъда при него. Тогава получих ново съобщение.
,,Не ме карай да идвам. Знам къде живееш и че вашите ги няма 😉"
-Но как?-уплаших се.-Какво да правя?-Гризех си ноктите и вървях в кръг. Тогава ме осени идея.,,Не се чувствам добре."- Написах.
,,Хубаво не искам новата ми играчка да ме разболее. Ако утре се появиш в училище няма да се измъкнеш.😉😄"- Отговори.
-Трябва да се разболея.- Казах си.
Отидох в банята намокрих се под душа и заспах отдвита на леглото.
Получи се на сутринта подсмърчах,кашлях и кихах.
-Да *апчих*.-Зарадвах се,но ме заболя след това гърлото.
Преоблякох се със сухи дрехи.
Обадих се на класната,че няма да ме има няколко дни и си легнах спокойна,че няма да виждам Джънгкук.
Температурата ми се покачи, чувствах се ужасно и не бях яла цял ден. Няма сили да стана,а нашите бяха в Япония.
Към 17 часа се звънна на вратата.
Аз станах и едвам пристъпвах,за да отворя.
-Джънгкук!?-Изненадах се.
Може би и заради ефекта на страх ми прималя и тръгнах да падам,но той ме хвана.
-Ти гориш.-Докосна челото ми.
-Аз не мога. Не искам да съм ти секс играчка.-Говорех бавно с пресипнал глас.
-Не говори.-Хвана ме на ръце и ме понесе вътре. После ме остави на леглото и ме зави. Сложи ми кърпа на главата,а не след дълго ми приготви пилешка супа,която изядох за секунди.
-Трябва да се грижа за играчките си.- Намигна ми,докато сменяше кърпата на челото ми.
-Защо избра мен?-Попитах сънливо.
-Хм...не мога да ти кажа още.-Погалиме по главата ми.
За първи път видях Джънгкук в друга светлина,а не чудовището, за което се представяше. Той бе мил и грижовен,но знаех,че ако се излекувам нещата отново щяха да се променят.
-Сега поспи,чу ли?-Усмихна се.
Аз кимнах и затворих очи.
Джънгкук
Притесних се за Соми още вчера,но реших,че ме лъже само и само да не идва при мен,но явно наистина е била болна. Всъщност вчера нямаше да спя с нея,а просто исках да я наплаша,за да свежда още повече глава пред мен.
Но и дори сега тя да отказва да е с мен в бъдеще ще бъде само моя, защото разбрах,че сме женени от деца с нея. Преди 1 седмица научих от майка си и честно нямаше да променя отношението си към Джион Соу-май.
- Джънгкук спри!- Изведнъж Кресна на сън.-Моля те пусниме! Не ми отнемай чистота!- Плачеше на сън.
Явно сънува деня, в който я изнасилих.
-Мразя те!Мразя те!-Крещеше.- Чудовище!
-Соми,Соми успокой се.-Опитах да я успокоя,но без резултат.
След още опити накрая успях и тя утихна. Честно казано наистина се почувствах гадно да ме нарича чудовище. Не исках да ме мрази.
Но аз просто не мога да се контролирам,когато става дума за секс.Просто трябваше да се даде доброволно и нищо от това нямаше да се случва днес.
Гледах я известно време и я целунах по устните. Бяха сочни и меки. Харесаха ми,започнах да разкопчавам пижамата ѝ,но тогава се спрях.
-Какво правиш,глупако?- Попитах се на глас.-Тя е болна. Защо щях да направя това?-Продължих да се питам. Истината е,че дойдох тук
не, за да спя с нея или че ме интересува, а затова че исках да я излекувам по-бързо и да я изчукам.
Бях лош наистина,но не ми пукаше особено. Не ме е грижа за никого, а единствено за себе си, защото хората в този свят са подли и се опитват да избутат всеки от пътя си.
YOU ARE READING
Freedom
FanfictionДжион Соу-май е момиче изнасилено от нейния популярен съученик Джеон Джънгкук. Тя е уплашена и не смее да каже на никого заради неговите заплахи и с нетърпение чака да завърши учебната година,за да спре да го вижда. Но какво става,когато разбира,че...