Глава 10: Сдобряване.

17 1 0
                                    

Трябваше да променя подхода си със Соми, защото иначе щях да я загубя завинаги. Засега ще я оставя на мира.
Минаха седмици, от както със Соми не сме се виждали или говорили.
Тя ме игнорира и това вече ме подлудява. 
Чудех се какво да направя, за да се върне при мен.
Чудех се дали да не съблазня някоя от приятелките на Соми, за да 'и привлека вниманието, но за жалост Джимин и Техюнг имаха интерес към тях. Още се чудя защо не са действали по въпроса.
Явно имат страх от И Ю Ми, честно казано и аз имам лек страх, но никой не знае за това. Тя тренира джудо и изобщо не я е страх да пребие или унижи някого по най-гадния начин.
Успява да изкара слабостите на всички пред всички.
Затова нямаше да тръгна след нея, а след Сонг Мин А, но този план отпада.
Седях си на чита и наблюдавах чина на Сонг Мин А, защото момичетата се бяха събрали там и обсъждаха нещо, смеейки се. Соми има наистина красива усмивка.
Исках и аз да я карам да се усмихвам.
Явно я харесвам, наистина я харесвам. Още от дете, когато за пръв път се срещнах с нея в детската градина и я люжках на една люлка.
Беше ни забавно и на двамата, а после си играхме.
В детската бяхме доста близки, тя от тогава е моята единствена любов.
Когато разбрахме, че сме сгодени от деца бях много щастлив, но щом я видях да се целува с първото 'и гадже нещо в мен се преобърна и исках да я нараня, както тя съкруши сърцето ми.
Исках аз да съм и първият, исках аз да 'и отнема девствеността преди него. Исках да бъде моя затова направих всичко възможно това да се случи. Не исках да я изнасиля, но исках да я бележа и бях готов на всичко.
Наблюдавах я, следях всяко нейно движение с онзи нещастник само за да разбера дали ще правят секс.
Говорих с учителката по физика да ни сложи в общ проект заедно,  за да мога да задействам плана си.
Знам аз съм луд, луд съм по нея, обсебен съм и я искам.
Тогава всичко се случи, толкова я желаех, че не можех да се контролирам.
Мислех, че ме харесва и тя, че знае какво ще се случи, ако дойде у дома.
Все пак се опитах да 'и подскажа, но тя явно не е разбрала.
Въпреки всичко аз осъществих плана си, имах я, но тогава всякаш ми омръзна за определен момент и я оставих на мира. На скоро разглеждах детския си албум и я видях, спомних си всичко с нея включително и чувствата ми към нея.
А и затова че ме отбягваше и се криеше от мен ме привлече дори повече. Затова я пожелах отново, затова я исках само за себе си.
А и тя е красива, умна, възпитана, желана от всички, а и дори мръсница в леглото - подсмихнах се при мисълта.  Как човек не би пожелал такова момиче? Тя е като красива сърна в сравнение с всички крави, които срещам.
Реших след часовете да я изчакам пред дома 'и, когато се появи обаче бе доста късно.
- Къде беше? - Попитах я.
- Джънгкук какво правиш тук? - Тя се изненада при вида ми.

Соми

Не можех да повярвам, че Джънгкук е тук. Защо бе дошъл, какво искаше все въпроси, които се въртяха в главата ми.
- Искам да говоря с теб. - Каза ми.
- Не мисля, че има за какво. - Погледнах го и скръстих ръце.
Видимо той се напрегна.
Изведнъж ме хвана за раменете.
- Чуй ме. Има за какво. Знам, че нещата не започнаха добре, но аз искам топлината на тялото ти, устните ти, крещеното ти.
- Исках просто секс нищо повече. Защо не ме оставиш на мира и не си намериш друга?
- Не разбираш, но мога да кажа същото за себе си. - Изведнъж той ме целуна, аз исках да го избутам, но той хвана ръцете ми и нищо не направих.
Целувката бе толкова нежна и топла, че в един момент, се отдадох на устните му.
Почувствах се като хипнотизирана.
След това я задълбочи, започна по-страсно, а на мен ви харесваше все повече и повече.
Харесваше ми, това наистина ми липсваше. Явно и чувствата ми към него не са изчезнали.
От тази страстна целувка започнах да се възбуждам.
Ох колко грешно е всичко е това, което правихме с него, а толкова много ми харесваше.
Исках отново да правя секс с него, точно този секс, който само той знаеше как да прави.
Изведнъж придърпа към себе си по-близо.  Не можех да си поема дъх от целуването, а вече ми трябваше. В един момент той ме пусна.
- Ела с мен, ако дойдеш обещавам да бъда по-нежен с теб и нещата да са по-различни. Бъди отново моята кукла. - Той ми подаде ръката си. - Избора е твой, ако откажеш няма да те тормозя повече.
Аз се изненадах, не знаех какво да правя в този момент. Знаех само едно, че го искам, но все пак онзи момент от преди се върна в съзнанието ми.
- Ти ме унижи и ме накара да се чувствам като уличница. Дори не ми се извини как мога да ти вярвам, след това, което стана?
Изведнъж той ме прегърна.
- Съжалявам, това повече няма да се повтори. Знам, че съм чудовище, но не мога да ти гарантирам, че ще се променя мога само да ти обещая по-добро държание. Все още не съм сигурен, че мога да изпитвам любов или да бъда романтичен. Не искам да казвам, че заслужаваш по-добър, защото не искам да те има никой друг. Аз съм егоист и такъв ще си остана, но мога да позволя друг да пипа моето. Това съм аз, а ти си моята ценност.
- Значи ме виждаш само като играчка? - Натъжих се.
- Не е така. Със сигурност си повече, но не мога да кажа какво си точно за мен. Още не се разбирам напълно станели въпрос за емоции, а ми е още по-трудно да изразявам това пред теб в момента. Чувствам се слаб, защото ти ме правиш такъв. - Той ме гледаше с тъга в очите. Виждах я под тази студена външност. Той наистина се държеше като мъж всякаш онова дете в него бе изчезнало.  Или поне се опитваше да бъде мъж.
Той погледна настрани и отново подаде ръката си. Мислеше си, че сигурно няма да я хвана, но аз хванах, а той ме погледна с усмивка.
- Давам ти още един шанс.  Не го пропилявай. - Казах му.
- Няма. - Усмихна се и отново ме погледна като хищник. - А сега искаш ли да ми дойдеш на гости. - Повдигна вежди.
- Нашите ги няма, искаш ли ти да ми дойдеш? - Усмихнах и този път аз го погледнах сякаш се парче месо.

Дано ви е харесала главата.






FreedomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora