"Hâlâ sevgili değiliz."
Soobin duyduğu cümleyle kaşlarını çatıp hâlâ ayakta durmaya çalışan çocuğa baktı. Gözleri zevkten kızarmış, dudakları kırmızılaşmıştı. Bu görüntüyle Yeonjun'un kendine çekerek altına aldı tekrardan.
Yeonjun kendini Soobin'in altında bulmasıyla hafifçe gülümsedi. Hedefinden vazgeçmek istemiyordu fakat şu an 'hayır' diyemeyecek kadar tahrik olmuştu.
Soobin altındaki çocuğa eğilerek üstündeki crobu çıkartarak bir kenara fırlattı. Bir yandan dudaklarını emiyor, bir yandan ise elleri rahat durmayıp çıplak baldırlarını sıkıyordu.
Yeonjun aldığı zevklerle birlikle inleyerek tırnaklarını ensesinde gezdirdi. Soobin'in, dudaklarından uzaklaşmasıyla gözlerini açacağı sırada göğsünde hissettiği dudaklarla gözlerini sımsıkı kapatarak saçlarına koyduğu ellerini sertçe çekiştirdi.
Soobin'in dudakları rahat durmuyor, göğsünü öpüyor, yalıyor, boynuna doğru ilerleyip dişlerini geçiriyordu. Yeonjun'un inlemeleri ise altındaki aletini son derece zorluyordu.
Biraz geri çekilerek elini Yeonjun'un aletine koyup okşamasıyla Yeonjun daha fazla dayanamazmış gibi ellerini şortuna atarak aşağı çekiştirdi. İçinde olmasını istiyordu. İstediğini almadan ise durmayacaktı.
Soobin Yeonjun'un aceleci tavrına gülümseyip ellerini tutarak başının üstüne sabitleyip sertçe kendini bastırdı. Aldığı küçük çığlığı dudaklarını dudaklarına yaslayarak ağzının içine hapsetti.
"Lütfen." Yeonjun'un ağlarcasına söylediği şeyle Soobin bir eliyle hâlâ Yeonjun'un bileklerini tutarken diğer eliyle şortunun fermuarını indirdi. Yeonjun zorla ellerini kurtarıp Soobin'in üstündeki gömleği ani bir güçle yırtıp kenara attı. Soobin'in pantolonunu kendi çıkarması işine daha çok yaramıştı.
"Adımı söyle." Duyduğu emirle yerinde ihtiyaçla kıvranıyor, Soobin'i kendine çekmeye çalışıyordu.
"Lütfen! Yap artık şunu." Soobin, Yeonjun'un şortunu çıkarıp bir kenara attı.
"Adımı söyle Yeonjun!" Çıkan sert sesiyle altında yüzü kızarmış çocuğa baktı.
"Soobin. Gir içime artık!" Soobin kendini biraz uzaklaştırdı. Pembeleşmiş yanaklara bakıp oturur hâle geldi. Kışkırtmak istiyordu onu.
"Sevgili değiliz Yeonjun?" Biraz daha uzaklaşacağı sırada Yeonjun Soobin'i omuzlarından tutup yerine sabitleyerek kucağına oturdu. İkisinin de aletleri birbirine değiyordu. Yeonjun Soobin'in aletini eline alarak çekiştirip yerinde kıvrandı. Dayanamıyordu. Çıldıracak gibi oluyordu artık.
"Soobin." Fısıltılı çıkan inlemesi ve şu an aletini çekiştiren eller tamamıyla aklını karıştırıyordu.
Çocuğu anında kendinden uzaklaştırarak koltuğa geri yatırıp dudaklarını birleştirdi. Soobin amacına ulaşmış, Yeonjun'un inadını yenmişti. Hâlâ öpmeye devam ederken, Yeonjun, dudağını sertçe ısırıp elini Soobin'in aletine atmasıyla altındaki çocuğu olduğu yerde ters çevirerek arkasından yaslandı.
Parmağını Yeonjun'un ağzına götürüp yavaşça yalamasını izledi. Parmaklarını Yeonjun'un ağzından uzaklaştırıp geriye çekildi.
Kalçasını aralayıp deliğine bir parmağını sokmasıyla Yeonjun Soobin'in adıyla inleyerek kafasını koltuğa gömdü. Soobin parmaklarını yavaş yavaş oynatıyor, yeterli olduğunu düşündüğünde ise bir parmak daha ekliyordu.
"Soobin. İçimde olmanı istiyorum. Lütfen." Sesindeki tonla ellerini çekerek geriledi Soobin. Lakin bundan sonra Yeonjun'a pişman olması için verdiği süre sona ermişti.
Aletini deliğe sabitleyip bir anda içine girmesiyle Yeonjun'dan acı dolu bir çığlık kaçtı. Soobin dudaklarını Yeonjun'un yanağında dolaştırıyor ve ara sıra küçük küçük öpücükler konduruyordu. Biraz bekledikten sonra yavaş yavaş git gel yapmaya başladı. Artan inlemeler ve salonda yankılanan sesler Soobin'in yavaş yavaş hızlanmasına sebebiyet veriyordu. Yeonjun'un bir anda kendini kasması ile seslice inleyip içine tamamıyla girmesiyle tekrar acı bir çığlık duyması bir oldu.
"Kendini kasma Yeonjun!" Kulağının dibinde hissettiği nefes ve boğuk sesle Yeonjun'un gözleri kaymaya başlamıştı. İlk başlarda oluşan acı şimdi zevke dönmüş ve şimdi daha fazlasını istiyordu.
"Daha hızlı!" Nefes nefese kalmış Yeonjun'un istediği şeyle Soobin ellerini koltuğa dayayarak daha da hızlandı. Yeonjun'un gözleri kaymaya başlıyor, önünde sertleşen aleti ise canını daha çok yakıyordu.
Soobin ne olduğunu anlamış olacak ki Yeonjun'u biraz kaldırarak dikleşmiş aletini tutarak ileri geri ovaladı. Yeonjun hissettiği eller ve arkasında hâlâ içinde olan aletle kendini Soobin'e daha çok bastırıp inledi.
Bir eli hâlâ Yeonjun'un aletini kavramakla meşgulken diğer eli koltukta destek alıyor ve kendini sertçe Yeonjun'a itiyordu.
Altındaki çocuğun titremeye başlamasıyla elini daha çok hızlandırıp sert bir inleme kazandı. Yeonjun, Soobin'in eline, Soobin Yeonjun'un içine boşalırken ikiside derin bir nefes aldı.
Soobin altındaki çocuktan uzaklaşarak koltukta oturur pozisyona gelerek etrafı kızarmış gözlerle izleyen çocuğa baktı.
Derin nefesler almaya devam edeceği sırada bir anda üstüne çıkan çocukla şaşkınlıkla Yeonjun'a baktı. İştahla dudaklarına bakarken amacını anlayıp kendine çekerek dudaklarını birleştirdi.
Öpüşleri arasından Yeonjun'un mırıldanarak kendisine sürtünmesiyle Soobin geri çekilerek gözlerini açtı.
"Kediye benziyorsun." Yeonjun dediklerine bir cevap vermeden üstünden biraz kalkıp Soobin'in aletini girişine yaslamasıyla gözleri birbirlerine kenetlendi. Aniden bütün aletini içine alarak kucağına son hız oturmasıyla ikiside seslice inleyip birbirlerine tutundular. Soobin, Yeonjun'un çıplak belinde oyalanıyordu. Dokunduğu yerde ateş yanıyormuşçasına Yeonjun hâlâ içinde olan aletle birlikle yerinde kıvranıp dudaklarını Soobin'in boynuna yerleştirdi. Soobin'in kucağından hafifçe kalkarak yavaşça yerinde zıplamasıyla dudaklarını boynundan çekip kafasını geri yatırdı.
Soobin hâlâ kucağından zıplayan çocuğun belini sıkıca tutup daha sert zıplamasına yardım etti.
Soobin aklına gelen şeyle sırıtıp Yeonjun'u belinden kucağına sabitletip öylece kalmasını sağladığında kendisini anlamazca izleyen gözlere baktı.
"Miyavla."
^^^^^^^^^^^
selam 🫡 Dino askim sahneye devam etmemi söyledi de yoksa vazgeçip bunları ayrı düsürcektim 👉🏻👈🏻
cok malim asiri utancı verici okumayin tmmi
hesabimi silip ortadan kaybolcam bb 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did You Forget To Dress? (Yeonbin)
FanfictionFeminen giyinen Yeonjun ve onu kıyafetlerinden dolayı okula şikayet etmekten bıkmayan okul temsilcisi Soobin #1 yeonbin (10.08.2024)