▪︎25 (f)

129 14 4
                                    

"Nerde bu amına koyduğumun Kai'si?" Yeonjun kafasındaki şapkasını düzeltip yaklaşık bir saattir otobüsü beklettiği için arkadaşına söven sevgilisine döndü.

"Yavrum arasana şu aptalı. Şoför daha fazla beklemem diyor." Soobin bir yandan konuşurken diğer yandan Yeonjun'un eteğini biraz daha aşağı çekip önünde bariyer oluşturdu.

"Az önce aradım. 2 dakikaya oradayım demişti." Gözlerini yola çevirdiğinde gördüğü çocukla kocaman bir kahkaha atıp Soobin'i dürttü.

Kai kafasında kocaman winxli şapkası, elinde kafasından daha büyük plaj topu, üstünde barbieli tişörtü ve son olarak uğur böceği ve kara kedi şortu ile kocaman gülümseyip ellerini havada sallayarak kendilerine doğru koşuyordu.

"Bütün okulun önünde arkadaşlıktan reddetsem imajımı geri kazanabilir miyim?" Soobin'in kulağına doğru fısıldamasıyla hâlâ dudaklarında yer alan gülüşü daha çok büyüdü.

"Hadi gidelim." Kai hevesle konuşup eşyalarını bagaja bırakarak otobüse binip kendileri için ayırttığı arka 5li koltuklardan birine yerleşti.

"Herkes yerine oturduysa kalkış yapacağız." Soobin'in sesi otobüste yankılandığında herkes etrafına bakıp yanındaki arkadaşını kontrol etti.

"Herkes okey." Oturanlardan çıkan sesle Soobin son defa öğrencileri sayıp şoföre dönerek kafasını salladı.

♡♡♡♡♡

"Sevgili öğrenciler ve sürekli sınıfta kalıp bizimle okuma şerefine nail olan gerizekalı Hyunjin." Ön sıralarda sevgilisiyle oturan Hyunjin gözlerini devirdiğinde Soobin bir gülüş atarak sözlerine devam etti.

"Şu an Gangneungdayız. Konaklama süremiz 5 gün 4 gecedir. Boğulmamak şartıyla istediğiniz şeyi yapabilir, istediğiniz yere gidebilirsiniz. Her gece saat 9'da sayım yapılacaktır. Sayıma gelmeyen kişiler ailesine bildirilecektir. İyi tatiller." Herkes kafasını sallayıp çantalarını toplayarak otobüsten indi.

"Ay Soobin iyi ki gelmişiz lan." Koluna vuran Beomgyu ile bakışlarını yanındaki etrafa gururla bakan çocuğa çevirdi.

"Yeonjun'un fikriydi." Kolunu sevgilisinin omzuna atıp kendine çekti.

"Kötüymüş o zaman. Niye geldik buraya. Iy." Beomgyu Yeonjun'a dilini çıkarttığında Yeonjun hızla omzuna sarılan koldan çıkıp arkadaşının üstüne atıldı.

"Sen git o zaman aptal şey." Ayağıyla yerdeki kumları Beomgyu'nun üstüne fırlatırken Soobin Yeonjun'un eteğini tutup açılmasını engelleyerek biraz daha aşağı çekiştirdi.

"Güzelim. Rahat dursana! Eteğin açılacak şimdi." Yeonjun eteğini çekiştiren ellerden kurtulup arkasına döndü.

"Soobin açık konuşsana. Şu an eteğimi aşağı indirip bütün herkesi küçük Yeonjun ile mi tanıştırmak istiyorsun? Çekiştire çekiştire bir anda inicek şimdi görüceksin." Soobin, denilen şeyi umursamadan sevgilisinin önüne bariyer oluşturdu.

"Hareket edince açılıyor işte yavrum. İki dakika dursana." Yukarı doğru katlanan kısmı düzeltip biraz daha yavaş çekti aşağı bu defa.

"Sevgilim. Balım. Aşkım. Sana kaç kere dedim ya ben. Eteklerimin hepsi şortlu. Nasıl açılacak tanrı aşkına? Kanser olucam şimdi şurda." Soobin hafif bir şekilde Yeonjun'un ağzına vurup kaşlarını çattı.

"Deme öyle salak." Yeonjun anlamayacağını anlamış olmalı ki derin bir nefes bırakarak arkasını dönüp kenarda duran odalarına doğru ilerledi. Yaklaşık 15 tane oda vardı ve hepsi 2 kişilikti. Herkesin istediği kişiyle kalması ise Beomgyu'nun gelme sebebiydi.

Did You Forget To Dress? (Yeonbin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin