"Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemiş ise
Toprağı sen değilsindir."___________________________________________
- "Annee! ilk defa evleniyorum bir tane fazladan fincan takımım olsa ne olur ?"
Annem beni onaylamayan tavırla "cık cık" ladığında yanağına buse kondurup kıkırdadım . Hala evliliğimi içten içe onaylamadığını hatta arada babama benimle bu durumu tekrar ve tekrar -en az bir milyonuncu kez- konuşmasını söylüyordu . Evliliğin yaşı olmazdı . Öyle değil mi ?
Doğru insanı 60 yaşında veya benim gibi 18 yaşında da bulabilirdiniz bu stabil bir durum . Ama tabii ki annem ve babam bu durumu 4 yıl boyunca abarttıkça abartıp sanki reşit değil mişim de evden kaçmak istemişim gibi yaklaştılar . Açıkçası bu durum beni evliliğe daha fazla itti . Sarf ettikleri cümleler bende inat duygusunu uyandırdı bile denebilir . Annem vazgeçirmek için benim yetersiz olduğumu bile söyledi ! Ne kadar kırılsam da kızsam da haklı olduğunu da biliyordum .
Hiç bir şey bilmiyordum . Beni ölesiye korkutan da bu zaten . Evlilikle alakalı hiç bir bilgimin olmayışı . Bunu atlatabilirdim . Akınla bunu birlikte halledebilirdik . Onu seviyordum . Bu basit bir sözcük gibi gelebilir ama değildi . Akın benim küçücük çerçevemin Dünyasıydı . Sadece onunla sınırlı bir manzara da kalbim ona muhtaçtı .
- "Ahmet abi sen bunları ödeyip bizim eve bırak ."
Market arabasını ters yöne doğru çevirirken kafasını salladı .
- "Siz nereye gideceksiniz ."
Bıkkın gözlerle Ahmet abiye dönüp ofladım . Beni bir salın kardeşim .
Sağ elimi kaldırıp yüzüğü görmesi için işaret ettim .-" Alooo 4 gün sonra evleneceğim farkında mısınız ? "
Bunu dile döktüğüm an zıplayarak çığlık atmak istedim . EVLENİYORUM YAHU . Yüzüme yayılan gülümseme Ahmet abiye bulaşınca daha da çok gülümsedim .
-" Ramiz bey soruyor sonra küçük hanım . Hem Rabia anne onu tek bırakıp nişanlına gitmene kızar gibi ."
Sır verecekmiş gibi hafif eğildi . "galiba Akın beyi kıskanıyor" . Bu dediğine normal bir ortamda olsak üç saat kesintisiz gülerdim . Annem resmen kocamı kıskanıyor!
-" Ahmet abi ya nişanlıcığıma gitmeyeceğim ki . Hem yüzümü biraz özlesin her gün buluşmaktan sıkılıp son anda kaçırmak istemem Akınımı .
Kimse kendi kaderinden kaçamazdı . Bizim birbirimizden başka yolumuz yok . Bizim kaderlerimiz ortak...
Ahmet abinin Akının nasıl kaçma planı kuracağını anlatırken birlikte güldük . Küçük sohbetimizi annem elinde tuttuğu altı tane kalpli mumla yanımıza gelince sonlandırdık .
-"Bu mumlarıda alalım sen seversin böyle saçma sapan sürprizli şeyleri"
Ahmet abinin yanında yaptığı ima yanaklarımı kızartırken mumları incelemek için elinden aldım . Kocamla sevişirken yakmam için mum getirmişti resmen . Bu düşünceler beni daha çok sıcaklatırken konuyu değiştirdim .
-" Anne son kez eve gidip mutfakta ki eksikleri kontrol mu etsek ?"
Evin her şeyi tamamdı ama kocamla gerdeğe girdikten sonra ki gün markete kim gidecek kavgası yapmak istemiyordum. Akın ve bende bu potansiyel kesinlikle var .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANİLYA +18
Short Story-" Elinde ki yüzükle birlikte benim altıma yatamazsın küçük hanım..." Sağ elimde değerini yitirmiş yüzüğümü çıkarıp bar tezgahına koydum . Akına son vedamı içimden yaparken Savaş çoktan dudaklarıma gömülmüştü ... ๑๑๑...